• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...

Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!

Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow

Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason
    - Vincent Mo McBrook BigFatLiar

Leraren:
    Vrouwen:
    Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob
    Aimee-Lee Darcey Rootz ThisIsMeNow

Mannen:

Corvee rooster:

Kamerindeling:
    Kamer 1: Jasmine, Romy, Ashley, Allison en Melanie
    Kamer 2: Brandon, Connor, Dylan, Vincent en Jayden

Dag 1:
    16:40 Aankomst
    16:50 spullen opruimen
    17:00 vrije tijd
    18:00 eten, Allison en Brandon corvee
    18:30 vrije tijd
    20:00 avond activiteit: film-stemmen
    22:30 slapen

Veel plezier!

[ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:54 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

-nvm

[ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:39 ]

Dylan Mitch Drene

Nadat ik had gezegd dat je chips kon vinden in de voorraadkast rent Jayden weg en ben ik alleen. Lekker dan. Ik open de zak en en steek mijn hand erin. 'Haaaaai!' Roept Allison en ze ploft naast mij neer. Snel grijp ik mijn chips en houd hem tegen mij aan. Ze gaat rechtop zitten en ik doe hetzelfde. Ik eet een paar chipjes en steek de zak naar haar uit. 'Vooraadkazt' antwoord ik met volle mond. Jayden komt binnen en ik trek de zak weer weg. 'Fiet fiew!' Fluit hij. Ik rol met mijn ogen en gooi een kussen richting zijn hoofd die driemeter mist. 'We komen zó in de problemen als ze dit ontdekken,' zegt Jayden en ik knik. 'Ja, maar wanneer zijn we niet in de problemen gekomen?' Antwoord ik en ik grinnik. Jayden gooit een bal toe en ik vang hem, daardoor valt de chips op de grond, maar dat ruim ik later wel op. Allison werpt zich op de bal en ik probeer hem te beschermen, Allison pakt uiteidelijk toch de bal af en ik stort me op Allison. 'Kom Jay! Help!'

Jayden Jase

Ik lach als hij vraagt wanneer we niet in de problemen komen. Als Allison zich op de bal werpt en Dylan om hulp roept, storm ik op ze af. Ik worstel de bal uit Allisons handen en ga weer op mijn bed liggen. "This is life," Zeg ik lachend. Ik denk aan het moment dat de leiders erachter komen dat we chips hebben gejat. Dat wordt echt lachen. Vooral omdat we van te voren al een waarschuwing kregen. Omdat de leraren het altijd zo zielig vinden als we helemaal alleen op de kamer moeten zitten, mogen we altijd wel meedoen, en kunnen we gewoon lol maken. Ik kijk naar de tijd en glimlach. Er is nog redelijk wat tijd!

Spoiler alert: you will save yourself

Allison Springfield
    Blijkbaar kan ik niet op tegen Jayden zijn kracht, want hij heeft de bal inmiddels al weer uit mijn handen geworsteld. Ik grinnik en laat me weer rustig vallen op het matras. "This is life," Zegt Jayden. Het is inderdaad waar. Ik houd echt van deze vakantie naar London! Zoiets had ik nou echt nodig. We hebben nu al zoveel lol, en dit is nog maar pas dag 1. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan doen deze vakantie.
    Dat brengt me op een idee. Ik begin meteen mijn stem te dempen en buig me wat naar Dylan en Jayden. ''Hé, gaan we ook nog een grap uithalen met de leraren ofzoiets? Het lijkt me wel vet cool.'' Zelf heb ik geen ideeën, maar ik hoop dat een van de jongens met een geniaal idee komt.

Dylan Mitch Drene

Jayden heeft de bal al snel afgepakt en ik kijk haar de chipjes in het tapijt. Daar gaan we echt problemen mee krijgen, vooral omdat dit gestolen chips is. Grinnikend laat ik je achterover vallen en besef me dat mijn koffer nog in de deuropening staat. Ik sta op en rijd hem naar mijn bed. Allison buigt zich voorover en zegt op gedempte toon. 'Hé, gaan we ook nog een grap uithalen met de leraren ofzoiets? Het lijkt me wel vet cool.' Ik kijk haar vreemd aan. 'Grappen maken is toch alleen voor stoere kindjes. Ik ben een nerd, ik doe nóóit zoiets.' Zeg ik lachend. 'Ja natuurlijk.' Voeg ik er aan toe. 'Ik heb al best veel ideeën.'

Allison Springfield
    Nadat ik mijn idee heb gedeeld antwoord Dylan: 'Grappen maken is toch alleen voor stoere kindjes. Ik ben een nerd, ik doe nóóit zoiets.' Natuurlijk, geloof je het zelf? Gelukkig voegt hij er wat aan toe. 'Ja natuurlijk. Ik heb al best veel ideeën.' Daar ben ik blij mee.
    Ik kijk even naar de vloer. Ik zie overal chips op de vloer. Ik grinnik. We zullen nog eens problemen krijgen. Nou, misschien alleen de jongens. De chips zit namelijk niet in de meidenkamer. Gelukkig maar, want ik wil niet wakker worden en met mijn voeten in de chips staan.
    Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Ik bekijk mijn pols, en kom erachter dat ik een fel gekleurd armbandje om heb in plaats van een horloge. ''Hoe laat is het?'' Vraag ik aan Jayden en Dylan. Zij zullen vast wel een mobieltje mee hebben. Mijn mobieltje ligt nog in de kamer.

Jayden Cameron Jase

Ik let niet echt op het gesprek en wit wat te klooien met de bal. Als ze beginnen over grappen ben ik er meteen bij. "We laten ze lekker schrikken door in London rond te blijven lopen. Ik bedoel als we vrije tijd hebben. We zeggen dat de nerds zeiden dat we langer mochten blijven, waardoor ze straf krijgen en wij keihard lachen," Weer een van mijn ondoordachte plannen. Meestal mislukken ze en krijgen we straf en lachen we er een maandje later weer om. Normaal doe ik het alleen met Dyl. Nu is Allison er ook bij. Dit wordt echt keihard lachen! Ik kijk naar Allison met een uitdagende blik. "Dan kunnen we lekker naar de disco ofzo,"

Allison Springfield
    "We laten ze lekker schrikken door in London rond te blijven lopen. Ik bedoel als we vrije tijd hebben. We zeggen dat de nerds zeiden dat we langer mochten blijven, waardoor ze straf krijgen en wij keihard lachen," Goed idee van Jayden, maar niet bepaald doordacht. Dan zegt Jayden weer: "Dan kunnen we lekker naar de disco ofzo," ''Jaa, daar heb ik echt zin in. Maar moeten we dan geen smoes hebben? Die nerds zullen vast wel de waarheid vertellen, en de begeleiders zullen dat meteen geloven.'' Ach, het maakt ook niet zoveel uit. Ik wil gewoon lol hebben.

Jayden Cameron Jase

"Jaa, daar heb ik echt zin in. Maar moeten we dan geen smoes hebben? Die nerds zullen vast wel de waarheid vertellen, en de begeleiders zullen dat meteen geloven.'' Zegt Allison. Ik denk even. "We zeggen gewoon tegen de nerds dat we ze in elkaar meppen als ze de schuld niet op zih nemen. Die jochies zijn bang van ons joh!" Zeg ik grijnzend. Natuurlijk gaan dit niet werken en krijgen we straf. Dan kom ik echt in de problemen en bellen ze mijn ouders die zelf al in de problemen zitten en lachen om mijn miniprobleempjes. Ik pak nog wat chips en eet zie op. Oké, het is vet en slecht voor je. Van mijn coach mag ik het niet veel eten.

Somesley schreef:
    Jasmine Allison Adams
    ''Nope, ik was in de bus met andere, belangrijkere dingen te doen,'' ze lacht waardoor ik zachtjes mee moet lachen. Ik herken het duidelijk, ook ik had een beetje weg zitten dromen terwijl ik muziek luisterde. ''Ik herken het,'' beaam ik.
    Plots komt Dylan de kamer in, iets wat ik totaal niet begrijp. Dit is een kamer voor meisjes? ''Hallo,'' zegt hij terwijl hij ons één voor één aankijkt en tegen de verwarming aan gaat zitten. Verbaast en tevens geïrriteerd haal ik mijn wenkbrauwen op. ''Weten jullie waar mijn kamer is?'' vraagt hij terwijl hij weer op staat. ''Ik ben te lui om te zoeken.'' Grijnst hij. ''Als jij het al niet weet, hoe kunnen wij het dan weten?'' Vraag ik, nog steeds geërgerd. Omdat hij te lui is moeten wij het maar op lossen? Ja dag.
    Ashley vraagt me dan of ik hier blijf, of mee ga wat anders doen. ''Liever iets anders,'' beken ik. ''We zitten waarschijnlijk nog lang genoeg in dit muffe hok opgesloten wat men een slaapkamer noemt. Zullen we naar buiten gaan?''
    \

Ashley Myra Collins
    Op mijn vraag antwoord Jasmine 'Liever iets anders' en voordat ik weer kan antwoorden zegt ze 'We zitten waarschijnlijk nog lang genoeg in dit muffe hok opgesloten wat men een slaapkamer noemt. Zullen we naar buiten gaan?' Ik denk even na over mijn antwoord, maar dan zeg ik 'Je hebt gelijk en ja, lijkt me leuk, zou ik vragen of de andere meegaan?' en voordat ze nog kan antwoorden, ben ik al naar de andere kamer gelopen, ik klop nog niet aan, want straks wil Jasmine het niet, ik kijk naar de deur van de jongens kamer en ik vraag me af waarom Dylan die niet heeft kunnen vinden, de jongens kamer is ongeveer 10 meter van onze af. 'Luilak dat hij is' mompel ik. Ik leun tegen de muur aan en wacht rustig, maar wel ongeduldig op Jasmine.

That is a perfect copy of reality.

Jasmine Allison Adams
    ''Je hebt gelijk en ja, lijkt me leuk, zou ik vragen of de andere meegaan?'' voordat ik überhaupt antwoord heb gegeven is Ashley alweer de kamer uit verdwenen, waarschijnlijk richting die van de jongens. Ietwat verbaast laat ik mijn half uitgepakte koffer op mijn bed liggen en loop richting de hal, die al net zo muf ruikt als de rest van het gebouw. Ongeveer zo'n 10 meter verderop staat Ashley al leunend tegen de muur aan te wachten. Hoofdschuddend loop ik richting haar en haal mijn wenkbrauwen even op voordat ik de deur open gooi. ''Je hebt de kamer gevonden zie ik,'' ik knik richting Dylan. ''En jij hebt alweer je weg naar de jongenskamer gevonden.'' Dat laatste is duidelijk bedoeld voor Allison, die op een bed ligt van één van de jongens.

To love is to destroy.

Dylan Mitch Drene

Met een half oor luister ik naar het gesprek van Jay en All. Ik staar naar buiten en frummel aan mijn armbandje. Dan loopt Jasmine naar binnen en ik kijk haar aan. 'Je hebt de kamer gevonden zie ik,' knikt ze en ik schud mijn hoofd, 'Nee, ik werd er plots heen geteleporteerd. Het was heel vaag, in een flits lag ik op mijn bed.' antwoord ik. Ze zegt wat tegen Allison en ik kijk haar aan. Plotseling komt mevrouw Heeringen binnen. 'Mevrouw, u moet wel eerst kloppen, dit is schending van Privacy.' zeg ik en ik ga snel op de krakende chipszak zitten. 'De corveelijst!' zegt ze en ze geeft iedereen een blaadje. 'Ha! Allison! je moet als eerste met Brandon!' zeg ik als ik het blaadje bekeken heb. Serieus? Hebben ze Jayden en mij gekozen om als laatsten corvee te doen? Dan wordt het alleen maar een nog grotere troep!

Allison Springfield
    Inmiddels hebben Ashley en Jasmine zich ook bij het gesprek gevoert. Niet veel later komt mevrouw Heeringen binnen. 'Mevrouw, u moet wel eerst kloppen, dit is schending van Privacy.' roept Dylan. Ik lach binnenmonds om zijn opmerking. O Shit! De Chips moet wel verborgen worden. Ik zie dat Dylan dat al gedaan heeft. Nu maar hopen dat Jayden dat ook doet.
    Veel tijd om naar Jayden te kijken heb ik niet, want het corveerooster word uitgedeeld. Ook dat nog! Ik bekijk de lijst grondig....Lekker dan. Als eerste corvee. Mijn blije gevoel maakt plaats voor een verdrietig gevoel. Ongelofelijk hoe snel leraren je dag kunnen verpesten!

Jayden Cameron Jase

Ook Ashley en jasmijn voegen zich bij ons. Daarna komt mevrouw Heeringen binnen. Ik lach me kapot als Dylan op een krakende chipszak gaa zitten. Ik gooi de mijne onder mijn bed. "Mevrouw, dit is schending van privacy," Zegt Dylan. Ik moet nog harder lachen. "Het corveerooster," Zegt mevrouw Heeringen. Ik kijk en lach me kapo als ik zie dat ik en Dyl samen corvee hebben. Dat wordt zo hard lachen! "Mevrouw! Hoe laat is het?!" Zg ik keihard. Ik heb zin in een feestje ofzo. Ik sla Dylan omdat ik daar zin in heb en Heeren er niet tegen kan als leerlingen ruzie hebben of elkaar voor de grap slaan.

Dylan Mitch Drene

Grinnikend kijk ik naar Jay, die dubbel ligt van het lachen. 'Mevrouw! Hoe laat is het?!' Roept hij keihard. 'Half zes' Ik begin te lachen om mevrouw Heeringen's gezicht en voel een hand op een slaande manier tegen mij aankomen. 'Ten aanval!' Roep ik hard en ik beuk tegen Jayden aan. 'Jongens! Jongens!' Roept mevrouw Heeringen geschrokken. 'Doe eens rustig!' Lachend stomp ik Jay en kijk in de richting van Heeringen. Ze zwaait onhandig met haar armen en ik val op de grond van het lachen.