• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...


    Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

    Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!


    Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow


    Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason
    - Vincent Mo McBrook BigFatLiar

    Leraren:
    Vrouwen:
    Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob
    Aimee-Lee Darcey Rootz ThisIsMeNow



    Mannen:

    Corvee rooster:



    Kamerindeling:
    Kamer 1: Jasmine, Romy, Ashley, Allison en Melanie
    Kamer 2: Brandon, Connor, Dylan, Vincent en Jayden


    Dag 1:
    16:40 Aankomst
    16:50 spullen opruimen
    17:00 vrije tijd
    18:00 eten, Allison en Brandon corvee
    18:30 vrije tijd
    20:00 avond activiteit: film-stemmen
    22:30 slapen




    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Depay schreef:
    [Stuur Dylan dan maar naar Brandon of Melanie?]


    (M'n ouders kwamen binnen, was al bezig)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mon topics]
    Ashley Myra Collins
    Ik glimlach even snel als ik de bus uitstap en voor ons kamp sta. Sommige mensen zijn nu al binnen, ik snap hun echt niet, ik neem gewoon lekker mijn tijd ervoor. Ik loop dichterbij als ik mevrouw Heeringen hoor roepen bij wie we op de kamer zitten, en welke kamer we hebben. Ik hoor haar nog net roepen dat ik bij Romy en Jasmine op de kamer zit, en dat we kamer één hebben. Ik kijk even rond of ik Rony of Jasmine nog zie, maar ze zijn allebei verdwenen. Ik pak dan mijn spullen en loop naar mijn kamer. Al snel heb ik hem gevonden, ik open de deur en zie daar Romy en Jasmine zitten. 'Hello girls' zeg ik lachend tegen hun, en ik leg mijn spullen op het overgebleven bed.

    [Wie wil Ashley meeten?]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 23:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik ga slapen, moet morgen vroeg naar school, bye)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Arriver schreef:
    [Mon topics]
    Ashley Myra Collins
    Ik glimlach even snel als ik de bus uitstap en voor ons kamp sta. Sommige mensen zijn nu al binnen, ik snap hun echt niet, ik neem gewoon lekker mijn tijd ervoor. Ik loop dichterbij als ik mevrouw Heeringen hoor roepen bij wie we op de kamer zitten, en welke kamer we hebben. Ik hoor haar nog net roepen dat ik bij Romy en Jasmine op de kamer zit, en dat we kamer één hebben. Ik kijk even rond of ik Rony of Jasmine nog zie, maar ze zijn allebei verdwenen. Ik pak dan mijn spullen en loop naar mijn kamer. Al snel heb ik hem gevonden, ik open de deur en zie daar Romy en Jasmine zitten. 'Hello girls' zeg ik lachend tegen hun, en ik leg mijn spullen op het overgebleven bed.

    [Wie wil Ashley meeten?]


    (Romy wil wel meeten)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Ma topics, ik ga vanmiddag wel ff een stukje plaatsen)

    Chiara Bella Love

    Gehaast zet ik mijn gitaar op mijn rug en pak mijn 3 koffers. Ja 3 maar het zijn hele kleine hoor. In 1 zit kleding in de andere zit weer snoep en in de andere etenswaren. Je verwacht niet dat ik in hartje Londen 7 dagen lang Patat ga eten? Nee dacht ik al binnen de kortste keren ben ik 130 kilo. Ik grinik even om mijn gedachten en zie niet dat ik tegen 2 jongens (Branden en Dylan) opliep. Geschrokken kijk ik naar mijn gitaar die op de grond ligt. ''Néé'' jammer ik en buk om mijn gitaar te gaan pakken. Ik veeg ruw de opkomende tranen weg. Deze gitaar is ooit van mijn vader geweest en wie ben ik om een nieuwe te gaan vragen in zijn graf? Ik strijk mijn outfit even glad en kijk dan de jongens aan. ''Het is niet jullie schuld'' moppel ik. Mijn ogen glijden even langs de jongens.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dylan Mitch Drene

    Met een knal voel ik iets tegen mij aan stoten en er valt iets op de grond. Ik kijk om en zie dat Chiara jammerend haar gitaar opraapt. 'Néé!' Zegt ze. Ze veegt ruw haar tranen weg. 'Gaat het?' Vraag ik en ik kijk van haar gitaar naar haar gezicht. 'Sorry!' Voeg ik er dan aan toe. 'Het is niet jullie schuld.' Mompelt ze. Ik laat mijn blik weer over haar gitaar glijden. 'Doet hij het nog?' Vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Allison Adams
    "Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, maar als we wat gaan doen worden we wel gehaald" antwoord ze, waarna ze zich meteen weer naar haar scherm wend. Die ook lekker spraakzaam. ''Oké dan,'' mompel ik, me weer over mijn koffers buigend. Meteen grijp ik naar mijn mobiel, om even social media te checken. Het blijft belangrijk wat mensen te melden hebben, ook al zit je in Londen.
    ''Hello girls,'' meteen kijk ik op, om vervolgens in het lachende gezicht van Ashley te kijken. ''Hé,'' ik glimlach voorzichtig en plof neer op het harde matras van mijn bed. De hotelkamer waar we in verblijven is simpel, weinig kleur en weinig luxe. Vooral het harde matras staat me niet aan, maar daar moet ik dan maar mee leven. ''Heb jij wel een idee wat we gaan doen dadelijk?'' vraag ik, enigszins nieuwsgierig. Misschien weet ik het niet omdat ik niet goed had opgelet, dromerig voor me uit had gestaard de hele busreis.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 14:54 ]


    To love is to destroy.

    Allison Springfield
    Ik pak mijn koffers en ga naar de aangewezen kamer. Na de hele tijd gezeten te hebben in de bus, in de trein en daarna weer de bus vond ik het fijn om even mijn bene te kunnen strekken. Ook het ademen van de frisse lucht deed me goed. Voor eenm oment sloot ik mijn ogen.
    Niet veel daarna hoor ik mevrouw Heeringen de kamerindeling roepen. Met een blij gezicht pak ik mijn koffer op, die opeens veel lichter lijkt. Vrolijk stap ik vooruit, op zoek naar de juiste kamer...

    (wie voor Allison?)

    [Jasmine kan wel!]


    To love is to destroy.

    (Okiee (Y) )

    Jayden Cameron Jase

    Ik glimlach als de kamerindeling bekend wordt gemaakt. Met alle jongens op een kamer is cool. Ik bedenk al meteen plannetjes om 's nahts naar de meiden over te lopen. Ik loop de kamer in en smijt mijn spullen op een van de bedden. Het gaat hier dus echt wel een troep worden! En een feestje sowieso. Ik pak mijn IPod en zet die in mijn bosjes die ik mee heb genomen en zet Trift shop van Maklemore hard aan. Ik ga lekker liggen op mijn bed maar ben dan alweer te druk. Ik pak een voetbal uit mijn tas, die gevuld is met allerlei sportspullen, en bein hem tegen de muur aan te trappen. Ik heb een paar trainingen af moeten zeggen voor dit reisje. Als mijn ouders me niet gedwongen hadden was ik niet gegaan. Na een tijdje ben ik het zat en ga ik op mijn bed zitten. Wauw, wat is dit saai. Ik slaap met Dylan en voor de rest zijn er niet eht vrienden mee. Branding kan wel oké zijn, maar is een beetje te rustig voor me. Ik kan ewoon niet rustig zijn.

    Connor Damian Flee

    Ik zucht als er wordt vermeld dat alle jongens op één kamer slapen. Ik stop snel al het spul onder mijn bed en ren dan naar buiten. Ik pak mijn tekenboek en begin wat te tekenen. Ik voel me rustig en probeer er niet aan te denken hoe vreselijk vanavond wordt. Ik hoopte stiekem dat ik met Brandon op een kamer zou slapen, want die is ook rustig. Ik ga in het gras liggen en kijk naar London. Hier wil ik altijd al zijn. Ik zucht diep en denk aan alle reisjes die ik ooit met mijn familie heb gemaakt. Mijn ouders waren hete reizigers, en ik had op mijn achtste al meer van de wereld gezien als vele volwassenen. Ik begin te huilen en hoop dat niemand me ziet. Ik de lijken van mijn familie. Aangezien er niemand eer was waar ik heen kon gaan moest ik naar een weeshuis. Ik werd er altijd gepest en al mijn eten werd zowat afgepakt. Ik sta op en klim zo hoog mogelijk in een boom om London beter te kunnen zien. Ik besef dat mijn erkennen open en bloot op de grond ligt maar ga deze boom nu even niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Iemand voor Jayden of Connor?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Je kan ze wel naar Melanie of Brandon sturen, Dylan is ingepikt door Chiara =(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chiara Bella Love

    Ik kijk Dylan neidig aan. ''Zie je dat het gaat met die gitaar'' mopper ik. Ik trek snel mijn covers mee en zoek het naamplaatje met mijn naam erop. Ik rol even met mijn ogen als ik zie bij wie ik zit. De aanstellers van de klas leuk hoor. Ruw trek ik de deur open en duw hem met een klap dicht. ''Dit kun je toch niet menen'' serieus naamplaatjes op een bed? Belachenlijk gewoon. Ik glimlach even als ik zie dat ik het kleurrijkste bed heb. Ik laat me met een plof op het bed vallen en kijk even rond.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,