• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...


    Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

    Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!


    Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow


    Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason
    - Vincent Mo McBrook BigFatLiar

    Leraren:
    Vrouwen:
    Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob
    Aimee-Lee Darcey Rootz ThisIsMeNow



    Mannen:

    Corvee rooster:



    Kamerindeling:
    Kamer 1: Jasmine, Romy, Ashley, Allison en Melanie
    Kamer 2: Brandon, Connor, Dylan, Vincent en Jayden


    Dag 1:
    16:40 Aankomst
    16:50 spullen opruimen
    17:00 vrije tijd
    18:00 eten, Allison en Brandon corvee
    18:30 vrije tijd
    20:00 avond activiteit: film-stemmen
    22:30 slapen




    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics.]


    To love is to destroy.

    [kom er net achter dat ik Chiara in het corveerooster verkeerd geschreven heb-,-]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn (raad maar raad maar) mijn topic:P


    live your life, it is beautiful as it is!

    Dylan Mitch Drene

    Met grote ogen had ik naar buiten gekeken. Wauw, we waren in Londen! De bus stopte en we mochten eindelijk uitstappen. Dit werd het beste kamp ooit! Ik rende haast de bus uit en plofte neer op het gras. Daarna stond ik weer op, omdat Mevrouw Heeringen ons riep. 'De Kamerindelingen!' Riep ze. 'Kamer 1: Ashley, Jasmine en Romy!' Meisjes en jongens dus apart. 'Kamer 2: Allison, Chiara en Melanie!' Met wie zou ik slapen? 'Kamer 3: Brandon, Connor, Dylan en Jayden.' Alle jongens dus. 'Pak jullie spullen en richt je kamer in. Maak er niet een te grote troep van, je moet het zelf opruimen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Romy Abigail Moore
    Toen we de kamer indelingen hadden gemaakt pakte ik mijn spullen, en rende zo snel ik kon naar mijn kamer. Daar aangekomen keek ik de kamer rond en zag het perfecte plekje om te slapen. Bij het raam maar toch in een hoekje. Ik propte mijn spullen in de kast en ging op mijn bed zitten met mijn iPod en ging het liedje: one way or another luisteren.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Melanie Kiara Mancini
    Ik strekte mijn benen toen we eindelijk uit de bus mochten. De reis had veel te lang geduurd en ik was op en had honger. Maar goed, we waren in Londen en daar ging het om. Meteen toen we de bus uitstapte riep Mevrouw Heeringen ons al meteen weer. 'De Kamerindelingen!' Riep ze. 'Kamer 1: Ashley, Jasmine en Romy!' Meisjes en jongens dus apart. 'Kamer 2: Allison, Chiara en Melanie!' Met wie zou ik slapen? 'Kamer 3: Brandon, Connor, Dylan en Jayden.' Alle jongens dus. 'Pak jullie spullen en richt je kamer in. Maak er niet een te grote troep van, je moet het zelf opruimen.' Riep haar schelle stem over het veld heen. Ik zuchtte toen ik me achterover liet vallen op het veld en naar de flauwe zon boven me keek. Ik had er zin in..

    Brandon Jason Jefferson
    'De Kamerindelingen!' Riep ze. 'Kamer 1: Ashley, Jasmine en Romy!' Meisjes en jongens dus apart. 'Kamer 2: Allison, Chiara en Melanie!' Met wie zou ik slapen? 'Kamer 3: Brandon, Connor, Dylan en Jayden.' Alle jongens dus. 'Pak jullie spullen en richt je kamer in. Maak er niet een te grote troep van, je moet het zelf opruimen.' Hoorde ik de schelle stem van mevrouw Heeringen over het veld roepen nadat we uit de muffe bus gestapt waren. Ja, Londen.. Zin erin had ik niet echt, maar goed, een belevenis was het wel, en daar deden we het allemaal voor. Jammer dat de jongens niet bij de meisjes mochten, dat was sowieso altijd gezelliger..

    (iemand voor Melanie of Brandon?)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Melanie Kiara Mancini
    Ik strekte mijn benen toen we eindelijk uit de bus mochten. De reis had veel te lang geduurd en ik was op en had honger. Maar goed, we waren in Londen en daar ging het om. Meteen toen we de bus uitstapte riep Mevrouw Heeringen ons al meteen weer. 'De Kamerindelingen!' Riep ze. 'Kamer 1: Ashley, Jasmine en Romy!' Meisjes en jongens dus apart. 'Kamer 2: Allison, Chiara en Melanie!' Met wie zou ik slapen? 'Kamer 3: Brandon, Connor, Dylan en Jayden.' Alle jongens dus. 'Pak jullie spullen en richt je kamer in. Maak er niet een te grote troep van, je moet het zelf opruimen.' Riep haar schelle stem over het veld heen. Ik zuchtte toen ik me achterover liet vallen op het veld en naar de flauwe zon boven me keek. Ik had er zin in..

    Brandon Jason Jefferson
    'De Kamerindelingen!' Riep ze. 'Kamer 1: Ashley, Jasmine en Romy!' Meisjes en jongens dus apart. 'Kamer 2: Allison, Chiara en Melanie!' Met wie zou ik slapen? 'Kamer 3: Brandon, Connor, Dylan en Jayden.' Alle jongens dus. 'Pak jullie spullen en richt je kamer in. Maak er niet een te grote troep van, je moet het zelf opruimen.' Hoorde ik de schelle stem van mevrouw Heeringen over het veld roepen nadat we uit de muffe bus gestapt waren. Ja, Londen.. Zin erin had ik niet echt, maar goed, een belevenis was het wel, en daar deden we het allemaal voor. Jammer dat de jongens niet bij de meisjes mochten, dat was sowieso altijd gezelliger..

    (iemand voor Melanie of Brandon?)


    (Romy wil wel)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (En Dylan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Stuur maar naar wie je wilt.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasmine Allison Adams
    Met een zucht leg ik mijn koffers op mijn bed, we zijn in Londen. Romy is al in de kamer, zittend op haar bed muziek te luisteren. Ik geef haar een simpel knikje en een kleine glimlach voordat ik één van mijn koffers open klik. Ik heb een hekel aan koffers uitpakken, daarom doe ik het maar meteen. Dan ben ik er maar gelijk vanaf. Mevrouw Heeringen had de kamerindeling vertelt, en duidelijk gemaakt dat er geen verandering mogelijk was. Ik moet de kamer delen met Romy en Ashley. Ashley was er nog niet. ''Weet jij wat we als eerst gaan doen?'' vraag ik aan Romy.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:25 ]


    To love is to destroy.

    Depay schreef:
    [Stuur maar naar wie je wilt.]


    (Laat maar)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:27 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Somesley schreef:
    Jasmine Allison Adams
    Met een zucht leg ik mijn koffers op mijn bed, we zijn in Londen. Romy is al in de kamer, zittend op haar bed muziek te luisteren. Ik geef haar een simpel knikje en een kleine glimlach voordat ik één van mijn koffers open klik. Ik heb een hekel aan koffers uitpakken, daarom doe ik het maar meteen. Dan ben ik er maar gelijk vanaf. Mevrouw Heeringen had de kamerindeling vertelt, en duidelijk gemaakt dat er geen verandering mogelijk was. Ik moet de kamer delen met Romy en Ashley. Ashley was er nog niet. ''Weet jij wat we als eerst gaan doen?'' vraag ik aan Romy.


    Romy Abigail Moore

    Ik keek op van mijn scherm en zag daar Jasmine staan "weet jij wat we als eerst haan doen?" Vroeg ze " ik hen eerlijk gezegd ook heen idee, maar als we wat gaan doen worden we wel gehaald" antwoorden ik simpel. Ik keek weer op mijn iPod en zag dat er een bericht van Quinn was. Ik beantwoorde hem en ik verzonk weer in mijn gedachten.


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Stuur Dylan dan maar naar Brandon of Melanie?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dylan Mitch Drene

    Ik pak mijn koffer en kijk rond wie hier nog allemaal is. Dan loop ik met een slome pas naar Brandon toe. 'Hoi' zeg ik en ik gaap, ik was echt moe van de reis. 'Heb jij er een beetje zin in? Laten we naar onze kamer lopen.' Voeg ik er aan toe. Ik kijk de omgeving rond. Hopelijk gingen we geen suffe dingen doen. Ik kijk naar de meisjes en hoop dat we One Direction niet tegen komen, al heb ik wel aan mijn zusje beloofd om een handtekening te vragen, mocht ik ze tegen komen. Zelf was ik geen fan en ik vond hun liedjes ook niet echt leuk, maar mijn zusje draaide het de hele dag door, dus ik kende de meeste liedjes wel uit mijn hoofd. Eens in de zoveel tijd kwam ze naar mij toe om te vertellen dat Zayn ofzo een nieuwe tattoo had, ik deed dan meestal alsof ik geïnteresseerd was, maar het boeide me geen zak.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!