• Hey, ik lees hier al een tijdje verhalen en besloot dat het tijd werd om een account aan te maken. Ik ben op zoek naar nieuwe verhalen om te lezen en heb al rondgekeken in topics, maar ik ben erg kieskeurig.
    Ik zoek een verhaal dat voldoet aan de volgende eisen:

    Omtrent schrijfstijl en taalgebruik.
    ~ABN geschreven, of als je het in het Engels schrijft, gewoon goed Engels :3.
    ~Ik lees Nederlandse verhalen, ik lees Engelse verhalen. Ik lees geen verhalen die deels Engels, deels Nederlands zijn.
    ~Grof taalgebruik is geen probleem, zolang het maar niet onnodig en onrealistisch veel is.
    ~Ik lees het liefst derde persoon, al is eerste persoon ook geen probleem.
    ~Graag hoofdstukken die wat langer zijn, ik kan er niet goed tegen om continu kleine stukjes te lezen.


    Inhoud van het verhaal:
    Wel: Misdaad, thriller, onbekende personen, avontuur, dystopia
    Fanfictie van: Supernatural, Criminal Minds, Grimm, Once Upon A Time, Marvel, Harry Potter (Niet als het om de dochter van Voldemort gaat.), The Hobbit/Lord Of The Rings.

    Geen Horror, Drama, romantiek. Romantiek mag wel als het een subplot is van een verhaal.
    Geen fanfictie van: Doctor Who, One Direction, Twilight, The Hunger Games, Divergent.


    Nja, ik denk dat ik zo wel genoeg eisen heb gesteld...


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Levenslang [OP]

    - ABN geschreven
    - Gemiddeld hoofdstuk bevat 1500 woorden, soms minder, soms meer
    - Onbekende Personen
    - Misdaad (in het verleden)
    - De romantiek is nu nog een subplot.
    - Verhaal van Somnephilia

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 11:39 ]


    Physics is awesome

    Nou je had die van mij al gezien natuurlijk, maar ik zet 'em er toch in :D
    Jij zegt geen engels nederlands door elkaar, dat kan goed uitkomen want ik heb ook een volledig nederlandse versie. :)

    Daughter of the mountain

    Daughter of the mountain - Dutch




    Aegliriëll is a young elfwoman, who lives deep in the woods of Lórien.
    She has no family, but a domestic griffin named Shyla, the last one of her kind. Aegliriëll made it her task, after the discovery of her griffon, to find endangered species, and save them from all evil. She brings each one of them to the closest Elven Kingdom and takes care of them the best she can. So the young woman has found a home, in both Lórien and Rivendell.
    However, Aegliriëll never really felt at home with the elves. She was different, and she knew it. They knew it, but no one knew why.

    If one day a group of Dwarves invade Rivendell, her curiosity takes over her mind. After hearing about all the complains about the Dwarfs from the Elves, she is eager to find out whether these people are really as terrible as they presume.
    She meets the leader of the group, Thorin Oakenshield, a rather grumpy and stubborn man who doesn't want to have anything to do with elves.
    As soon as the groups threatens to leave, she offers herself to join them in their adventure, to hopefully strengthen the group. Thorin does not allow her, for he thinks she will only cause trouble, but thanks to the continuous nagging of the stubborn elf she nevertheless maneged to accompany the group into their adventure.





    • Started on 4 - 1 - 2015
    Contains spoilers during the whole story.
    • Fiction, not based on reality.
    • Tauriel does not exist in this story.
    • All rights go to J.R.R. Tolkien.
    • Written in Dutch, spoken in English.
    • Like it better in full DUTCH? <-- Link here.



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.







    "You might belong in Hufflepuff,
    Where they are just and loyal,
    Those patient Hufflepuffs are true,
    And unafraid of toil"


    "Or perhaps in Slytherin,
    You'll make your real friends,
    Those cunning folk use any means,
    To achieve their ends."


    Brothers and sisters usually go in the same Houses, don’t they?” Harry said. He was judging by the Weasleys, all seven of whom had been put into Gryffindor.

    “Oh no, not necessarily,” said Hermione. “Parvati Patil’s twin’s in Ravenclaw, and they’re identical. You’d think they’d be together, wouldn’t you?"




    'Gems, Crystal!'
    Het meisje met de lange, donkere haren liet haar zusjes hand los en liep langzaam naar de kruk. Professor Chang zette de grote, oude hoed op haar hoofd en hij zakte over haar ogen.
    'Mmm... Interessant,' murmelde de hoed in Crystals oor. 'Maar het is me toch wel duidelijk. HUFFLEPUFF!'
    Crystal zette de hoed snel af en liep, na een blik op haar zus, naar de tafel met de juichende kinderen.
    'Gems, Sapphire!'


    Crystals identieke zusje liep zelfverzekerd naar de kruk.
    'Ahh, een tweeling! Maar... Welnee, dat zou je niet verwachten... Nou, dat is ongewoon. SLYTHERIN!'
    En na een een wanhopige blik van haar zusje, begaf Saphhire zich naar de andere kant van de zaal.


    Identical on the outside, different on the inside

    Love. Fun. House. Potter. Hogwarts. Identical. Snake. Twins. Yes. Cute. Badger. Yellow. Albus. Heart. Sisters. Green. Malfoy. Bond. Alive. James. Slytherin. Life. Cute.Hufflepuff. Live. Lovely. Scorpius. Generation.

    Crystal & Sapphire

    • Sobremesa & Goya
    • Nederlands geschreven, Engelse namen en termen
    • Thanks to the wonderfull J.K.Rowling, we can write this fanfiction
    • Next Generation
    • FC Kaya Scodelario


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb OP's, Marvel stories, Harry Potter stories en een hele reeks aan Hobbit/LOTR stories. (:
    Op mijn schrijvers-ID staat alles onder elkaar, voorzien van een kleine samenvatting. Dat lijkt me handiger dan dat ik het allemaal hierheen kopieer. (:

    Als je geen zin hebt om daar naar te kijken zou ik zelf Leviathan en So Far Away aanraden. ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 22:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey ik heb wel een verhaal voor je :) http://www.quizlet.nl/stories/147284/when-the-danger-comes-to-an-end--op/ met onbekende personen

    Ik heb ook nog story's over the Hobbit, Neverland en Harry Potter :)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:57 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik heb een heleboel Hobbit/LotR verhalen, maar met deze ben ik het recentst begonnen en ben ik ook het actiefst. Bovendien denk ik dat hij ook het beste aansluit bij je voorkeurenlijstje:

    undómë: the time near evening




    Lang geleden werd in Arda een halfelf geboren waar niemand van hield. Het kind groeide op in een ogenschijnlijk vredige samenleving, maar werd vernederd en bespot door de Elfen, die op haar neerkeken.
    Hoewel het kind zelf vrede had gesloten met haar lot, hunkerde ze in het geheim naar genegenheid. Die vond ze, in de vorm van een jong mensenmeisje.
    De openbloeiende vriendschap ontlokte spot en verzet, maar de twee bleven koppig samen.
    Toch werd hun band zwakker, want het mensenmeisje werd ouder en de halfelf ontdekte in de loop van dit begin van haar eindeloze bestaan dat ze bepaalde krachten tot haar beschikking had. Deze wekten interesse op bij de elite van de Elfen en deze probeerden de halfelf dicht bij zich houden, zodat ze het mensenmeisje steeds minder en minder zag. Uiteindelijk besloten ze toch dat de halfelf hun niet tot nut kon zijn en ze vertelden kwaadaardige geruchten over haar, die al snel werden opgepikt door zowel Elf als Mens en zich over Midden-Aarde verspreidden.
    En de tijd tikte door, hoewel dat door de Elfen amper bemerkt werd. Ze wisten niet dat mensenmeisje stierf en dat de halfelf niet lang daarna verdween.



    The Hobbit
    Mín o Nyárë Telemna


    Degene die plagiaat pleegt op dit verhaal, mag zijn beweegredenen uitleggen aan Smaug
    Cover gemaakt door Groot en border gemaakt door Ikaros
    [Volledig herwerkte versie van Darkness Beckons]
    Trailer:


    Dit is nog een van mijn persoonlijke favorieten, die binnenkort weer van start gaat (;



    Titel: Snow comes after Fire || The Hobbit
    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Anatidaephobia en Artanis.
    || Cara wordt geschreven door Anatidaephobia
    || Kayda wordt geschreven door Artanis
    || Wanneer je plagiaat pleegt op dit verhaal,
          zullen we Aghar op je afsturen.
    En reken er maar op dat dat niet fijn voelt.
    ||Begint op 24 juni
    ||We activeren om de dag
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit
    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 18:16 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."