• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels:
    -Geen vechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels

    De rollen:
    alle rode streepjes moeten vol voordat ik begin
    One direction [vol]
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    -RedShot
    -Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble
    -

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing
    -
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Karrakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Hobbys:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Niet waar, jou broertje is keischattig.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Humh, kennen jullie ergens beelden van dat een songtekst/papiertje wegvliegt op strand of waar dan ook? Ik heb het gevoel dat ik het wel ken..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pushing schreef:
    Rol: Onbekende jongen
    Naam: Dille Thomas Jenson
    Karakter: Dille stemt vaak mee in voor iets nieuws. Of het nou zoiets als bungeejumpen is, skydiven, van een klif afspringen of races. Hij is erg sportief en een echte durfal. Niks staat voor hem in de weg. Behalve meisjes, natuurlijk. Als het om meisjes gaat is Dille een echte casanova. Zo romantisch en lief mogelijk, wilt hij het eerste beste meisje versieren. En zelfs als ie een vriendin heeft, dan houdt ie zeker niet op met flirten. In dit geval is dat dus zo. Hij heeft nog wat met zijn vriendin, Nina, maar Dille heeft er alles voor over om een knap meisje in bed te krijgen. Nog vele malen erger dan Harry. Vreemd gaan heeft ie zo vaak gedaan, dus waarom niet nog een keer? Achter deze player, zit een serieus bescheiden jongen van achttien. Pas als hij de ware heeft gevonden, komt die jongen naar voren en zal ie altijd voor het meisje klaar staan. Maar dat gebeurd nog lang niet. Dille is niet van plan om een echt, goede relatie te krijgen.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Hobbys: Skateboarden, skydiven, bungeejumpen en drummen. Hij is in drummen dan niet al te best, maar kan het wel goed.
    Extra: -


    Klaar! En ik moet maar weer eens naar huis, kijken of ik nog wat groens in mijn kast heb voor dalijk naar Ierse dans. Anders pik ik wel wat van jou, Brooke. En ik moet nog even kijken voor nieuwe softshoes.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Dille is de ergste van de vier. Hij springt als maar rond en je hebt kans dat ie zo meteen naar boven komt gewaggeld. Hé, plunder mijn kast niet. Ik ga morgen wel mee, dan kan ik gelijk nieuwe hard shoes kopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nee, Marie, nooit gezien. o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol. Ben er een beetje opgekomen, ben nu Hannah Montana aan het kijken voor dat stukje O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha, ga ik ook op zetten!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brooke, ben je echt zeventien? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nee. Ik ben drie! Puh.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan ben je opzicht wel een slimme peuter. Dat je al zo goed kan typen en schrijven..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, hé.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maar sommige kinderseries zijn gewoon geniaal. Net als Spongebob, maar ik mis alle oude Disney series. Die waren veel leuker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Inderdaad. In Amerika komen ze soms nog, alhoewel ik me de namen me niet meer herinner.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Op Disney Channel hier ook^^ Van Wizards of Waverly Place is er een 'reünie'. Ach ja. Ik voel me nu echt een baby kind van tien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De oude filmpjes van Hannah Montana zijn leuk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."