• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels:
    -Geen vechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels

    De rollen:
    alle rode streepjes moeten vol voordat ik begin
    One direction [vol]
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    -RedShot
    -Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble
    -

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing
    -
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Karrakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Hobbys:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Rol: Nialler <3
    Naam: Niall James Horan
    Karakter: Niall is een vrolijke jongen met een goed gevoel voor humor. Hij kan ook heel serieus zijn als het om belangrijke dingen gaat. Hij is soms wel wat onzeker over zichzelf, maar niet zo erg als vroeger. Toen dacht hij dat hij dik was door al het commentaar van fans. Nu probeert hij dat zo veel mogelijk te negeren. Toch vind hij het heel erg als mensen hem ''haten''. Als iemand iets gemeens tegen hem zegt is zijn humeur voor de rest van de dag toch wel verpest. Dan heeft hij even steun nodig bij van iemand, het liefst van de andere jongens. Niall maakt snel nieuwe vrienden omdat hij heel aardig en grappig is. Verder eet hij veel, maar komt hij nauwlijks aan. Hij gaat ook naar de sportschool.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Hobby's: Zingen, Gitaar spelen, eten :Y)
    Extra: Hij is de enige van One Direction die van Ierse afkomst is.

    Is hij zo goed? (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    prima :D


    Dont say why me, say try me

    Mooizo (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zal harry zo invullen (:

    Semper schreef:
    Rol: Leeyum aka Daddy Direction
    Naam: Liam James Payne
    Karakter: Liam is de meest rustige van de band. Hij is zorgzaam en behulpzaam. Liam denkt dan ook goed na voordat hij iets doet. Soms iets te lang. Hij denkt ook aan andere en niet altijd aan zichzelf. Hij kan erg bezorgd zijn om mensen. Soms ook iets te. Liam is niet zo snel boos te krijgen, maar als hij boos is dan is hij het ook echt. Het duurt dan ook even voordat hij weer rustig is. Liam werd vroeger erg gepest waardoor hij soms nog wat onzeker is. Liam kan de ene keer heel vrolijk en hyper zijn maar de andere kant ook weer heel erg verlegen en stil zijn. Maar over het algemeen is Liam een lieve jongen.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Hobby's: Lepels vermoorden, zingen en piano spelen
    Extra: x


    Leeyum is klaar :Y)


    Do what people say you can't.

    Rol: Harry.
    Naam: Harry Styles.
    Karakter:
    Harry is enorm druk en houd wel van een geintje, hij heeft echter ook een stille, serieuze kant die je bijna nooit ziet. Hij houd ervan om mensen te helpen en hen iets te leren. Verder is hij een rolmodel voor vele en vindt hij zichzelf bijzonder. Hij kan vaak arrogant klinken maar dat bedoelt hij nooit zo.

    Uiterlijk (liefst met foto):
    [hij laat de plaatjes niet, maar ik ga ervanuit dat iedereen wel weet hoe hij eruitziet.] Harry heeft bruine krullen die altijd in model zitten. Hij heeft grasgroene ogen waar hij meisjes mee verleid. Verder is hij slank.
    Hobbys:
    Extra:

    Ik vul hem straks verder in xd

    Rol:Lost Girl
    Naam:Chiara Bella Love
    Karrakter:,Later
    Uiterlijk (liefst met foto):Jasmine Villegas en Ariana Grande
    Hobbys:Later
    Extra:Later


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sidestap schreef:
    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Karakter: Louis is erg kinderachtig, en is net een kind van vier. Het liefst haalt hij grappen uit met iedereen, jong of oud. Louis' energie raakt nooit op, tenzij het natuurlijk het einde van de dag is. Meestal is hij dan nog altijd even hyper, maar rustig kan Louis ook zijn. Zo lijkt hij op het eerste gezicht volwassen, en serieus. Maar niets is wat het lijkt. En toch kan Louis als het nodig is, serieus zijn. Vaak zal hij bij vreemden gewoon normaal doen, maar zich natuurlijk wel met een grote lach voorstellen. Als het om kinderen gaat is Louis toch wel de grootste liefhebber. Hij is erg goed met kleine kinderen, maar ook met pubers. Het komt vooral doordat hij vier zusjes heeft. Je ziet hem bijna nooit chagrijnig, en hij zal dan ook niet zo snel kwaad worden. Irritant kan Louis ook zijn, alhoewel hij het allemaal goed bedoeld en niks om te pesten of om te beledigen. Hij wilt niemand pijn doen, om achter de grappige en hypere Louis zit een bezorgde en volwassen man die graag anderen helpt. Ook zou hij alles doen voor zijn vrienden, als het om zijn vrienden gaat is hij erg beschermend.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Hobbys: Louis houdt natuurlijk van zingen, en omdat hij altijd wel iets te zeggen heeft praat hij veel. Ook vindt Louis het leuk om te gamen, maar het liefst doet hij toch echt iets met z'n allen om elkaar beter te leren kennen of om gewoon lol te trappen.
    Extra: Louis kan gitaar spelen, wat niet zo heel goed is en een klein beetje op de piano. Hij heeft zijn haar rood geverfd voor Red Nose Day, zodat ze nog meer geld ophaalden. Louis is daarvóór ook met de andere bandleden naar Ghana gegaan om te zien waarvoor ze eigenlijk het goede doel steunden.


    Wat aangepast.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn reservering is af. ^-^

    Rol: Lost Girl
    Naam: Aubree Jeanette Sinclair
    Karakter: Aubree is een kleine engel. Hoewel ze wereldberoemd is en haar naam op de vreemdste plekken verschijnt - staat ze nog steeds met haar beide benen op de grond. Ze zou graag vertellen over een geweldige kindertijd, maar helaas ligt die realiteit anders. Aubree is officieel wees, ondanks de liefdevolle opvang bij haar grootouders . Haar ouders overleden toen zij negen was in een vliegtuig ongeluk. Niet lang daarna verhuisde ze daarom uit Manchester Engeland, naar haar grootouders in Frankrijk. Ze was een muurbloempje, en een enorme dromer tot ze per toeval de roem in tuimelde.
    Die kleine gebeurtenissen hebben haar gevormd tot de jongedame die ze nu is. Ze is als bekendheid niet de grote diva waarvoor sommigen haar aanzien: in tegendeel. Nog ieder weekend vliegt ze tussen werelddelen heen en weer om haar grootouders te bezoeken. Daarnaast heeft ze geen enorme huizen, maar een flat in hartje Londen. Ze is vrij.. kalm en doordacht, hoewel ze een grote zwak voor grapjes en kunst heeft. Als ze niet beroemd zou zijn, was ze absoluut naar de kunstacademie van Hampshire gegaan.
    Uiterlijk: Aubree is een mix tussen een zoete Française en een moderne Brit. Ze is namelijk vrij klein, en telt maar zo'n 162cm. Ze zou er echter niets aan willen veranderen, en heeft de voordelen aan haar lengte dan ook prima weten te benutten. Daarnaast is haar lengte niet zo'n probleem naast haar bescheiden slanke bouw. Haar huid heeft een zonnig, zachte teint maar is nog altijd vrij blank, waardoor zich met de tijd sproetjes rond haar neus hebben verzameld. Na haar transformatie tot ster is ze niet heel veel veranderd. Uiteraard zal ze niet snel meer in baggy kleding de straat op gaan - maar ze wil ook niet vooraan staan als de nieuwe plastic barbie. Ze heeft immers nog altijd haar eigen, lichtbruine lokken en is niet van plan om er iets heel geks mee te gaan doen. Ze heeft het echter wel al een paar keer ge-dipdyed.
    Het mooiste aan zichzelf vindt Aubree haar ogen. Ze zijn namelijk zeer groot en vrij bijzonder gekleurd. Ze krijgt daardoor vaak de vraag of ze lenzen draagt. Het is een mix van grijs en bruin en ze is er dan ook hel trots op. Jammer vindt ze dan ook dat ze voor sommige dingen een bril moet dragen (het lezen van kleine lettertjes), maar lenzen weigert ze te gebruiken.



    Hobbys: Aubree tekende en schilderde heel veel voor ze beroemd werd. Haar creativiteit minderde een beetje nadat ze een Lost Girl werd, maar je zult haar vaak genoeg met tekenpapier of een kwast in handen vinden. Daarnaast speelt Aubree vrij goed piano, hoewel ze dat dan weer wel regelmatig doet.
    Extra: Omdat Aubree's moeder Frans was, en ze een lange tijd bij haar grootouders in Versailles heeft gewoond - spreekt Aubree vloeiend Frans.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    iedereen die al een rol heeft vergeet niet je mag er 3


    Dont say why me, say try me

    Ik heb genoeg aan één rol, haha. Maar ik kan nu al niet wachten tot we beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik ook niet daarom zei ik dat aangezien het dan mischien sneller vol zit
    als het neit vol komt dan zal ik mischien wat onbekende personen weg


    Dont say why me, say try me

    Hoeveelpersonen wil je nog?

    Misschien kan ik er nog ééntje invullen. Van welke wil je 't hebben?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."