• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels:
    -Geen vechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels

    De rollen:
    alle rode streepjes moeten vol voordat ik begin
    One direction [vol]
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    -RedShot
    -Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble
    -

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing
    -
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Karrakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Hobbys:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Of is een 6e lid van The Lost Girls toegestaan? :$


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    BLUUHHH. Ik heb geen zin om tot morgen te wachten. Ik zeur, zeik, klier, en irriteer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Korte tip: Celeberty schrijf je als Celebrity


    Tijd voor koffie.

    dankje en nee sorry
    mischien had ik dat gedaan, maar ik heb al veel minder jongens dan meisjes dus doe ik dat liever niet


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    ik zet je als reserve lost girls en je mag een onbekend meisje :)
    niemand geintreseert in onbekende jongens?


    Yes, thanks. Als een Lost Girl vrij komt mag je mijn "onbekende" meisje daarnaartoe verplaatst worden (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oh, en mag ik ern onbekende jongen? Ik kreeg ineens inspiratie. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    is goed :)


    Dont say why me, say try me

    Rol: Eén van The Lost Girls
    Naam: Marie-Anne Sophia Carter
    Karakter: Marie-Anne, of beter Marie genoemd is een aardig een loyaal meisje. Ze voelt zich wel sneller onzeker dan de anderen en heeft dan ook last van een paar problemen. Stemmingswisselingen en agressieproblemen. Als ze denkt dat het echt niet goed gaat aflopen, neemt ze een pilletje en gaat slapen. Soms gaat het ook ten last van de optredens, maar dan probeert ze zich zoveel mogelijk in te houden. Haar ouders zijn gescheiden en toen ze het hoorde, vond ze het vreselijk. Ze hield even veel van haar ouders en kon dus niet kiezen waar ze ging wonen. De scheiding was toen ze zestien was, nu is ze zeventien. Het is nu beter omdat ze in een band zit en de hele tijd rondreist. Zo af en toe gaat ze terug naar haar stad - Birmingham - en bezoekt haar moeder én vader.
    Marie is een dominante type, ze wilt alles zoals zij het wilt. Anders kan het namelijk niet. Als ze iets niet krijgt wat ze wilt, wordt ze kwaad en scheldt dan ook mensen uit. Soms moet je maar beter naar haar luisteren.
    Ze begon met zingen en instrumenten bespelen toen ze vijf was, toen besefte ze ook dat ze een zangeres wilde worden. Ze kon het eerst piano spelen en daarna gitaar bespelen. Allebei heeft ze van haar vader geleerd. Ze heeft een keer een prijs gewonnen op school als meest muzikale persoon op haar school, toch wilde ze meer bereiken dan een stomme prijs.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Marie heeft donkerbruin haar en grijs/blauwe ogen. Ze heeft het liefst gewone kleding aan en heeft een erge hekel aan hoge hakken, ook al is ze klein. Rond de 1.65. Haar lievelingskledingstuk is haar Baseball jack van Adidas. Ze kan gewoonweg niet leven zonder het. Haar postuur is klein en toch slank.
    Hobbys: Zingen, gitaar spelen, piano spelen en songteksten schrijven.
    Extra: Ze is geboren op 19-6-1995

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 14:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    je hebt nog een dagje hoor


    Dont say why me, say try me

    Ik weet, maar ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb vanwege vrijdag. 1 proefwerk en 3 SO's..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    oh..... suc6


    Dont say why me, say try me

    Marieee! Mijn Marie >_>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ghehe. Ik vond het wel leuk om een persoontje een stuk van mijn naam te geven^^ En ja, ik ben van jou Brookie XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jeeey! Oké, zullen we een ijsje gaan eten? Het schijnt dat de Noordpool een erg goede plek is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik een onbekende jongen reserveren?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5