• Lees ik dit op onze schoolsite:

    In verschillende media was te lezen dat een aantal Amsterdamse scholieren heeft besloten om op 4 april te gaan staken. Ze willen minder huiswerk en vinden het aantal lesuren te groot. Ook zijn ze van mening dat de zomervakantie niet met vijf dagen verkort mag worden.
    Het LAKS steunt de actie van deze scholieren niet.
    Het LAKS krijgt geen klachten over een te hoge werkdruk.
    Er is geen centrale bijeenkomst georganiseerd.
    De overheidsmaatregel is bedoeld om de werkdruk van docenten te verminderen en zal de leerlingen per saldo geen vrije dagen kosten.
    De BSG distantieert zich nadrukkelijk van deze actie.
    Op 4 april wordt er gewoon lesgegeven.


    Hoop vergaan -.-'
    Wie van jullie hebben er wel geen school...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    De helft van de klas gaat naar school de andere helft blijft thuis --'

    Ik heb dan geen school (nerd)
    maar dat komt omdat ik gewoon vrij heb :')


    As travars

    Uh, wij hebben gewoon school, maar ik ben niet van plan om echt te gaan.. :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Jammer voor je :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zulke dingen hangen er bij ons op school, en dat is niet zo leuk D: Maar ik ga toch wel naar school.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb gewoon school -_-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wij hebben studiedag XD
    Wat een toeval..


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Oh bij ons ging het bij maatschappijleer ook over LAKS.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wilde gaan staken, maar mijn moeder zei dat dan mijn laptop wordt afgepakt dus ik doe het maar niet;x
    En op school moeten we dan de uren die we hebben gemist 2x zolang nablijven. Dus dan moet ik 12 uur nablijven. Dat valt nog wel mee eigelijk (;


    Me so good.

    nou...
    mij maakt dat dit jaar eigenlijk niet meer uit...
    want ik doe dit jaar examen en heb 27 mei al vakantie.
    maargoed... humm als wij op school gaan staken... dan moeten we de uren DUBBEL in gaan halen:S
    en daar heb ik niet echt zin in want ik heb wel meer dingen te doen(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ga gewoon naar school. Die twee uurtjes dat ik moet tja.. En tja, ik moet mezelf nu gewoon dwingen om naar school te gaan door een soort stoornis. (cat)

    owja en.. je mag die datum om geen ENKELE reden vrij nemen.
    nou doeiiii als je een verzuim kaart heb ingeleverd nog voor dat dat staking gedoe begon vind ik dat je gewoon naar huis mag.
    en als je toevallig ziek ben (als ik dat dan zou zijn zouden van mij mijn tempratuur dan persoonlijk op komen nemen XD)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wij hebben gewoon school :P

    Ik weet niet wat andere doen, maar ik ga gewoon naar school xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als onze ouders een brief sturen hoeven we niet
    En ik heb mijn vader zo ver gekregen om het te doen
    Dus ik ga Staken
    Anders meot ik 14 uur nablijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij wouden gaan, maar als we gaan, krijgen we een boete..


    I hope heaven needs you more than I do now.