• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll Gereserveerd || Danosaur
    - Niall Horan ll Gereserveerd || xBluexBird
    - Zayn malik
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd|| Essink
    - Liam Payne ll Gereseveerd || Pezz


    Meisjes


    - Gereserveerd || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - Gereserveerd || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - Gereserveerd || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - Gereserveerd || Emma Olive Brown || Fleeko
    - Gereserveerd || Taylor Angel Brown || DamnBieber


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verliefd;
    Verkering:
    Extra:

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    SPEELTOPIC: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151010&page=last&message=66#4582240[/url]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:22 ]

    Mag ik een meisje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    mag ik Harry?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een meisje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil wel even melden dat ik vanaf morgen tot vrijdag (ongeveer)op kamp ben.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Ik wil wel even melden dat ik vanaf morgen tot vrijdag (ongeveer)op kamp ben.


    Oké is goed

    Voor de rest ik zet morgen alles er bij ik zit nu op m'n mobiel dus daarom

    Mag ik er Zayn ook nog bij of mag je maar 1


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een meisje reserveren ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik Justin Bieber?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Oké is goed

    Voor de rest ik zet morgen alles er bij ik zit nu op m'n mobiel dus daarom


    Is het goed dat ik hem vrijdag dan invul? Morgen heb ik no time .
    Mijn personage gaat btw Lauren Kath Duncan heten. Dus kan je het er wel al bij zetten ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Licet schreef:
    Mag ik Justin Bieber?

    o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DamnBieber schreef:
    Mag ik er Zayn ook nog bij of mag je maar 1


    Je mag Zayn ook hoor

    Fleeko schreef:
    Mag ik een meisje reserveren ?



    Ja hoor is geen problee

    als je dus 2 rollen mag. mag ik dan ook nog een meisje? ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Liam?


    Do what people say you can't.

    Licet schreef:
    Mag ik Justin Bieber?


    Sorry maar zo jij ergens Justin bieder staan ik niet
    En zit Justin in one direction ik denk het niet
    Voor de duidelijkheid alleen one direction dus geen Justin bieber
    Soort voor als dit nogal hard aankomt zo ben ik