• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels:
    -Geen vechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels

    De rollen:
    alle rode streepjes moeten vol voordat ik begin
    One direction [vol]
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    -RedShot
    -Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble
    -

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing
    -
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Karrakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Hobbys:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    Dont say why me, say try me

    ik wil zoizo 3 onbekende meisjes en jongens en als TLG niet vol komt wil ik er daar ook toch minimaal 3 van.....

    maar eigenlijk wil ik overal 5 van xD


    Dont say why me, say try me

    Ik neem een onbekend meisje erbij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Onbekend meisje
    Naam: Carmen Oriana Pasqualini
    Karakter: Tja, Carmen is typisch Carmen. Ze is altijd wel vrolijk en het zonnetje in huis. Niemand kan tegen haar vrolijkheid op, dat is simpelweg onmogelijk. Als je haar irritant vindt, dan moet je maar gewoon je mond houden want Carmen is niet bepaald het persoon die daar wat om geeft. Ze is aardig, beleefd en houdt er van om complimentjes te geven aan iedereen die ze tegen komt. En die meent ze dan ook echt, omdat Carmen alles prachtig vindt. Ze kan je helemaal opvrolijken. Of het nou met haar kookkunsten gaat of met woorden. Natuurlijk is ze zelf ook wel eens down, maar dat komt haast zelden voor. Alleen als je ook maar iets zegt over haar levensstijl, krijg je een klap. Carmen houdt er niet zo van als je haar uitscheldt. Verdrietig wordt ze niet, woedend wel. Als je haar dan ook erg gekwetst hebt, kun je het maar beter op een rennen zetten voordat ze je in haar handen krijgt. Sterk is Carmen niet, maar snel wel. Haar opvliegendheid is dan ook een probleem. Teleurstellen kan je haar niet, want het leven is voor haar één groot bord vol pasta. Het klinkt raar, en dat is het eigenlijk ook wel. Dan heb je ook nog een andere kant van Carmen. Haar abnormaal rare kant. Hyper zijn, vreemde opmerkingen en vage bewegingen. Niet echt iets waar iemand problemen mee heeft. Het enige waar je Carmen echt razend mee kan maken, is ook maar één woord over haar ex Robin zeggen. Dan flipt ze helemaal, pakt het eerste beste wat in haar zicht ligt en gooit dat naar je. Haar ex is vreemd gegaan met haar nicht. Gevolgd doordat Robin nu altijd voor haar moet uitkijken, om anders moet ie voor de tweede keer een uur blijven rennen tot dat hij veilig is. Carmens nichtje heeft ze sinds die dag niet meer gezien, en dat wilt zo houden.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Carmen heeft lang, lichtbruin haar wat tot over haar schouders komt. Meestal zit het naar één kant, wat ze zelf doet. Haar grote, grasgroene ogen komen opvallend en fel over bij haar, haar en bleke, lichte huidskleur. Carmens figuur is sierlijk en slank, waar ze overigens erg blij om is. Haar lengte is precies één meter zeventig, wat komt door haar lange benen. Doordat Carmen een mooi figuur heeft, is ze niet bang om het te laten zien. Daarom draagt ze vaak korte shortjes, en blote topjes. Verder houdt ze van nog meer kledingstijlen, het liefst swag. Op haar arm heeft ze een tattoo wat nergens voor staat. Ze vond het gewoon mooi. Nooit heeft Carmen veel make-up op, meestal gewoon een laagje mascara en dat is het. Meer heeft ze niet nodig. Voor haar slechte ogen heeft Carmen een zwarte Rayban bril, die ze bijna nooit op doet omdat ze ook lenzen heeft.
    Hobbys: Surfen, bakken en koken, en zeilen. Voor het surfen en zeilen gaat ze naar Amerika, eens per jaar. Daar logeert ze meestal bij haar oom en tante die een huisje hebben aan het strand van Californië. Bakken en koken doet Carmen ook graag, typisch Italiaans. Ze maakt vaak wereldgerechten klaar, altijd uitgebreid. Meestal een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Maar als ze moe is, maakt ze vaak alleen een hoofdgerecht en nagerecht. Taarten zijn toch wel haar specialiteit, al zijn haar cupcakes niet te missen.
    Extra: Al verwacht je het niet, Carmen is een serveerster bij een café. Ze maakt haar school niet af omdat ze het doodsaai vindt, en dat het bij haar toch nergens voor nodig is. Het café ligt in het winkelcentrum van Londen, gewoon om eens tussen het shoppen door of voor een afspraak gezellig wat te eten. Met het geld dat ze verdient, betaalt ze de huur van haar appartement af. Ook doet ze een cursus Frans, gewoon omdat het leuk is. Oorspronkelijk is Carmen van afkomst helemaal Italiaans. Haar Italiaans accent past dan ook erg goed bij haar karakter.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    je staat er op


    Dont say why me, say try me

    Mag ik er nog een lost girl bij?


    Do what people say you can't.

    Rol: 1 van de Lost Girls
    Naam: Lynn Anne Rhine
    Karakter: Meestal verlegen maar soms brutaal
    Uiterlijk (liefst met foto): http://tinypic.com/view.php?pic=5ur2ia&s=7 (Groene ogen met gouden stipjes)
    Hobbys: Zingen, dansen, hockeyen
    Extra: Heeft net zo'n tattoo als Rihanna (rij sterretjes vanaf nek) (die vind ik cool:$)
    Als iemand zegt dat hockey voor trutten is wordt ze brutaal en als ze brutaal is kan ze heel goed dissen (vind ik altijd leuk om te lezen:p)
    Bij vrienden doet ze gewoon gek.
    Komt eigenlijk uit Nederland en kan dus Engels en Nederlands.


    If you don't have weird moments, you're weird.

    Rol: Eén van The Lost Girls
    Naam: Payton Wren Perosser
    Karakter: Payton is soms heel gestoord, druk en hyperactief maar soms is ze ook heel stil, rustig en hoor je haar bijna niet. Vroeger werd Payton erg gepest waardoor ze nu nog steeds onzeker is over zichzelf. Payton is nogal gesloten en deelt niet graag dingen met andere. Ook kropt ze haar gevoelens op waardoor ze soms ineens in woede uitbarst of ineens begint te huilen. Over het algemeen is Payton een aardige meid die het goed met andere kan vinden. Als je haar net kent is ze nogal stil maar als je haar beter leert kennen is ze hardstikke aardig. Ook zij heeft ook een onaardige kant die ze niet vaak laat zien. Payton is dan ook niet zo snel boos te krijgen. Maar is ze het wel, dan is ze het ook.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Payton heeft bruin haar dat net tot over haar borsten komt en een schuine pony. Haar haar lijkt een een bepaald licht ook nog wel eens rood. Ze heeft hazelnoot bruine ogen die niet heel groot zijn. Haar niet volle maar ook niet dunne lippen hebben een licht roze kleur. Payton heeft een lengte van 1.57, niet bepaald groot voor iemand van achttien jaar. Payton heeft een kleine tattoo achter haar oor. Ze heeft die laten zetten na de dood van haar moeder. Haar moeder had namelijk precies dezelfde. Aan kleren draagt Payton wat ze zelf leuk vindt.
    Hobby's: Tekenen, wat ze over ginds erg goed kan. Ze tekent graag beroemde mensen na. Ook maakt ze graag foto's van de natuur. Hier is ze niet zo goed in maar ze vindt het gewoon leuk om te doen. Payton is ook muzikaal. Ze speelt piano, gitaar, viool, dwarsfluit, harp en trompet. Dat heeft ze allemaal geleerd van haar vader.
    Extra: Payton heeft ook nog een kitten, Superman.


    Do what people say you can't.

    Sidestap schreef:
    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Karakter: Louis is erg kinderachtig, en is net een kind van vier. Het liefst haalt hij grappen uit met iedereen, jong of oud. Louis' energie raakt nooit op, tenzij het natuurlijk het einde van de dag is. Meestal is hij dan nog altijd even hyper, maar rustig kan Louis ook zijn. Zo lijkt hij op het eerste gezicht volwassen, en serieus, vooral omdat hij de oudste van de band is. Maar niets is wat het lijkt. En toch kan Louis als het nodig is, serieus zijn. Vaak zal hij bij vreemden gewoon normaal doen, maar zich natuurlijk wel met een grote lach voorstellen. Als het om kinderen gaat is Louis toch wel de grootste liefhebber. Hij is erg goed met kleine kinderen, maar ook met pubers. Het komt vooral doordat hij vier zusjes heeft. Je ziet hem bijna nooit chagrijnig, en hij zal dan ook niet zo snel kwaad worden. Irritant kan Louis ook zijn, alhoewel hij het allemaal goed bedoeld en niks om te pesten of om te beledigen. Hij wilt niemand pijn doen, om achter de grappige en hypere Louis zit een bezorgde en volwassen man die graag anderen helpt. Ook zou hij alles doen voor zijn vrienden, als het om zijn vrienden gaat is hij erg beschermend. Qua muzieksmaak is hij niet heel erg precies. Van alles vindt hij leuk, alhoewel Louis een erg grote fan is van Robbie Williams en The Fray. Opnemen in de studio doet hij graag, en dan het liefst voor een nieuw album.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Louis heeft donkerbruin haar, maar op dit moment heeft hij zijn haar rood voor Red Nose Day en hij zit te twijfelen of hij het nog een tijdje zo laat. Zijn haar zit meestal opgestoken in een kuif, alhoewel hij soms ook gewoon zijn haar los heeft. Als Louis is een keertje zijn haar los heeft, heeft ie ook wel eens een beanie op. Hij heeft heldere grijsblauwe ogen, en een bleke huidskleur alhoewel het toch wel een klein bruin tintje heeft. Van heel de band, is Louis wel de meest gespierde. Hij heeft een normale bouw voor een man van eenentwintig, en is één vijfenzeventig. Het liefst trekt Louis een doodnormaal shirt aan, een gekleurde of een spijkerbroek met Vans of TOMS. Hij heeft een paar tattoos, waar hij er steeds meer van krijgt.
    Hobbys: Louis houdt natuurlijk van zingen, en omdat hij altijd wel iets te zeggen heeft praat hij veel. Ook vindt Louis het leuk om te gamen, maar het liefst doet hij toch echt iets met z'n allen om elkaar beter te leren kennen of om gewoon lol te trappen.
    Extra: Louis kan gitaar spelen, wat niet zo heel goed is en een klein beetje op de piano. Hij heeft zijn haar rood geverfd voor Red Nose Day, zodat ze nog meer geld ophaalden. Louis is daarvóór ook met de andere bandleden naar Ghana gegaan om te zien waarvoor ze eigenlijk het goede doel steunden.


    En alweer, haha. Iets aangepast. Uiterlijk beschreven en nog een paar dingetjes.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wanneer beginnen we?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    als ik 3 onbekende jongens er bij heb


    Dont say why me, say try me

    Ik vul Carmen zo meteen verder in. Eerst even bij Twilight RPG verder invullen, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    is goed ga nu mijne ook pas in vullen
    en ik stuur iedereen die een on ingevulde rol heeft een gb berichtje zo


    Dont say why me, say try me

    Rol
    Onbekend meisje

    Naam
    Rosemary Kingston

    Karrakter
    Rose houd erg veel van helemaal los gaan. Dit doet ze dan ook regelmatig met mensen die ze al wat beter kent. Ze vind het geweldig om met haar haar en uiterlijk te spelen en veranderet ook regelmatig van stijl. Ze is altijd wel een beetje een lijder geweest en vind het heerlijk om dingen te organiseren en regelen. Helaas kan Rose snel boos worden. Dit zorgt er voor dat ze ook snel vijanden krijgt.

    Uiterlijk





    Hobbys
    Zingen
    Weird doen
    Koken
    Shoppen
    Veldhockey
    Acteren
    Sleepovers houden

    Extra
    --

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:22 ]


    Dont say why me, say try me

    Sidestap schreef:
    Rol: Onbekend meisje
    Naam: Carmen Oriana Pasqualini
    Karakter: Tja, Carmen is typisch Carmen. Ze is altijd wel vrolijk en het zonnetje in huis. Niemand kan tegen haar vrolijkheid op, dat is simpelweg onmogelijk. Als je haar irritant vindt, dan moet je maar gewoon je mond houden want Carmen is niet bepaald het persoon die daar wat om geeft. Ze is aardig, beleefd en houdt er van om complimentjes te geven aan iedereen die ze tegen komt. En die meent ze dan ook echt, omdat Carmen alles prachtig vindt. Ze kan je helemaal opvrolijken. Of het nou met haar kookkunsten gaat of met woorden. Natuurlijk is ze zelf ook wel eens down, maar dat komt haast zelden voor. Alleen als je ook maar iets zegt over haar levensstijl, krijg je een klap. Carmen houdt er niet zo van als je haar uitscheldt. Verdrietig wordt ze niet, woedend wel. Als je haar dan ook erg gekwetst hebt, kun je het maar beter op een rennen zetten voordat ze je in haar handen krijgt. Sterk is Carmen niet, maar snel wel. Haar opvliegendheid is dan ook een probleem. Teleurstellen kan je haar niet, want het leven is voor haar één groot bord vol pasta. Het klinkt raar, en dat is het eigenlijk ook wel. Dan heb je ook nog een andere kant van Carmen. Haar abnormaal rare kant. Hyper zijn, vreemde opmerkingen en vage bewegingen. Niet echt iets waar iemand problemen mee heeft. Het enige waar je Carmen echt razend mee kan maken, is ook maar één woord over haar ex Robin zeggen. Dan flipt ze helemaal, pakt het eerste beste wat in haar zicht ligt en gooit dat naar je. Haar ex is vreemd gegaan met haar nicht. Gevolgd doordat Robin nu altijd voor haar moet uitkijken, om anders moet ie voor de tweede keer een uur blijven rennen tot dat hij veilig is. Carmens nichtje heeft ze sinds die dag niet meer gezien, en dat wilt zo houden.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Carmen heeft lang, lichtbruin haar wat tot over haar schouders komt. Meestal zit het naar één kant, wat ze zelf doet. Haar grote, grasgroene ogen komen opvallend en fel over bij haar, haar en bleke, lichte huidskleur. Carmens figuur is sierlijk en slank, waar ze overigens erg blij om is. Haar lengte is precies één meter zeventig, wat komt door haar lange benen. Doordat Carmen een mooi figuur heeft, is ze niet bang om het te laten zien. Daarom draagt ze vaak korte shortjes, en blote topjes. Verder houdt ze van nog meer kledingstijlen, het liefst swag. Op haar arm heeft ze een tattoo wat nergens voor staat. Ze vond het gewoon mooi. Nooit heeft Carmen veel make-up op, meestal gewoon een laagje mascara en dat is het. Meer heeft ze niet nodig. Voor haar slechte ogen heeft Carmen een zwarte Rayban bril, die ze bijna nooit op doet omdat ze ook lenzen heeft.
    Hobbys: Surfen, bakken en koken, en zeilen. Voor het surfen en zeilen gaat ze naar Amerika, eens per jaar. Daar logeert ze meestal bij haar oom en tante die een huisje hebben aan het strand van Californië. Bakken en koken doet Carmen ook graag, typisch Italiaans. Ze maakt vaak wereldgerechten klaar, altijd uitgebreid. Meestal een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Maar als ze moe is, maakt ze vaak alleen een hoofdgerecht en nagerecht. Taarten zijn toch wel haar specialiteit, al zijn haar cupcakes niet te missen.
    Extra: Al verwacht je het niet, Carmen is een serveerster bij een café. Ze maakt haar school niet af omdat ze het doodsaai vindt, en dat het bij haar toch nergens voor nodig is. Het café ligt in het winkelcentrum van Londen, gewoon om eens tussen het shoppen door of voor een afspraak gezellig wat te eten. Met het geld dat ze verdient, betaalt ze de huur van haar appartement af. Ook doet ze een cursus Frans, gewoon omdat het leuk is. Oorspronkelijk is Carmen van afkomst helemaal Italiaans. Haar Italiaans accent past dan ook erg goed bij haar karakter.


    Af (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moeten die onbekende jongens perse? Ik heb zin om te beginnen >.<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."