• Vandaag had ik examen en ik had een briefje dat ik sneller weg mocht zodat ik mijn trein haalde. Ik had dat briefje gegeven (met toestemming van de directeur) aan de leerkrachten die wacht deden. Wat doen ze ze kijken er even naar en laten me extra laat buiten. Ik zei nog "euh mevrouw mag ik weg anders haal ik mijn trein niet" waarop zij antwoord "jah moment!" Ik stond daar mooi 1uur te wachten achter een trein!

    ik was gewoon weggegaan...je had een briefje, dus kon ze ook niet moeilijk doen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgende keer niet wachten dus. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik moest even een paar keer lezen voordat ik begreel wat je nou schreef. In ieder geval volgende keer gewoon weg gaan.


    I still think of the guitar bible.

    Ik zou niet weggaan, want ze strepen je gewoon af en dan mag jij je examen over doen. Blijf gewoon zeuren, benadruk een paar keer dat je een briefje hebt en vooral van wie dat briefje komt.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!