• Er komt witte rook uit de schoorsteen op de Sixtijnse Kapel. Dat betekent dat de 115 kardinalen een nieuwe paus hebben gekozen.

    -Conclaaf heeft nieuwe paus gekozen
    -Nieuwe paus verschijnt zo voor de menigte op het plein voor de Sint Pieter
    19:15:
    Wie de nieuwe paus is, wordt binnen een uur bekend.
    19:10 uur:
    Wie gekozen is, wordt straks bekend als hij op het balkon verschijnt. Op dit moment kiest de gekozen paus onder welke naam hij bekend wil staan. Hij is vrijwel zeker een van de 115 kardinalen die meededen aan het conclaaf. Angelo Scola, Odilo Scherer en zeven andere kardinalen zijn vooral genoemd als de kanshebbers.
    19:08 uur:
    Het luiden van de klokken is ingevoerd in 2005, bij het vorige conclaaf. Dat is besloten omdat eerder nogal eens verwarring was over de kleur van de rook waardoor een aantal keer het publiek ten onrechte dacht dat er een paus was gekozen.


    (bron)

    Er is dus nog niet duidelijk wie :'D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 19:18 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja leuk, waarom zeggen ze niet meteen even wie dan? xd
    Och, het zal me eigenlijk ook een worst wezen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ja leuk, waarom zeggen ze niet meteen even wie dan? xd
    Och, het zal me eigenlijk ook een worst wezen.



    Haha, mij in principe ook niet, maar ik had alles gevolgd vanaf het conclaaf, dus ik ben nu best wel nieuwsgierig.
    Alhoewel ik geen idee heb wie er meedoen :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ben ik de enige wie het eigenlijk echt geen reet kan schelen?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ben ik de enige wie het eigenlijk echt geen reet kan schelen?(cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gipsy schreef:
    Ben ik de enige wie het eigenlijk echt geen reet kan schelen?(cat)

    Nee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik blijf 't een raar iets vinden om zo'n persoon te aanbidden :'D En al helemaal als ik kijk naar de kandidaten en de dingen waar ze op tegen zijn...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gipsy schreef:
    Ben ik de enige wie het eigenlijk echt geen reet kan schelen?(cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Welke idioot hebben ze nu weer gekozen (cat)?
    Ik heb niet gekeken naar de kandidaten, maar wel over een paar gehoord. En ik vind hun idee wel een beetje.....
    raar/ouderwets.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb niet zoveel met de paus xD Maar ik vind het wel leuk om te volgen hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yay.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Yay.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik leef echt onder een steen. :x Ben er pas een week geleden achter gekomen dat er een andere paus komt.
    Maar goed, het boeit me niet echt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wauw, geweldig (cat)


    Do what people say you can't.

    Oké. Nou ja, het zal waarschijnlijk toch wel weer de meest conservatieve oude man zijn die ze konden vinden. Uiteindelijk verandert er toch nooit iets, wie er ook paus is, dus zoveel maakt het helaas niet uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is ene Francisco geworden. Ofzo.


    You are beautiful, you are love.