• Hallo

    Als ik op Quizlet wil komen via mijn gsm, komt er op mijn scherm: "Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht." En dan krijg ik webpagina niet beschikbaar. (Zoals je bv. geen wifi hebt, maar ik had wel wifi)
    Woensdag (28 december) lukte het me niet op Quizlet te komen via gsm, en vandaag ook niet. Donderdag en vrijdag heb ik niet geprobeerd, maar het lijkt me zeer raar dat ik zowel woensdag als vandaag er niet op raak..
    Ik dacht eerst dat Quizlet onderuit lag en omdat ik in de blok zit, heb ik het zo gelaten.
    Ik heb wel via Facebook gevraagd of nog mensen dat probleem hadden, maar zij hadden geen probleem.
    Via de laptop/computer geraak ik wel op Quizlet..

    Ik heb best wel een "oude" gsm. Hij is 3 jaar oud, maar ik kan nog wel op alle andere sites gaan.. Geen idee of het daaraan ligt, maar ik heb altijd via mijn gsm op Quizlet gekund. (Oh en ik kan geen screenshots maken, dus ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen)

    Ik hoop dat ik snel terug via mijn gsm op Quizlet kan, want voor verhalen te lezen is dat wel gemakkelijker.
    (Doordat ik niet op mijn gsm op Quizlet kan komen, duurt het nu wel langer voordat ik online ben..)

    Vriendelijke groeten


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh met problemen op je gsm kan ik niet echt helpen. Ik ben niet zo gsm-technisch aangelegd. =S
    Ik hoop dat iemand anders raad voor je heeft.

    Edit: of wacht, staat er overal in jouw adresbalk https?
    Quizlet is sinds deze week een beveiligde verbinding.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 10:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, ik hoop het ook. Ik heb heel mijn geschiedenis al gewist, ik heb mijn gsm helemaal uitgeschakeld.. Geen idee wat het probleem is.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh, ik heb dit ook soms. Ik kan me er ook serieus aan opjagen, vooral omdat alles wat ik direct in m'n adresbalk invoer, niet werkt, maar alles dat ik eerst via Google doe, wel werkt. Ik heb geen idee waarom. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Oh, ik heb dit ook soms. Ik kan me er ook serieus aan opjagen, vooral omdat alles wat ik direct in m'n adresbalk invoer, niet werkt, maar alles dat ik eerst via Google doe, wel werkt. Ik heb geen idee waarom. :'D


    Ik heb net via Google geprobeerd, dat lukt ook niet. En het is echt enkel bij Quizlet dat ik dit heb... :/
    Ik heb alle cookies, geschiedenis, formuliergegevens verwijderd.. (enkel buffer leegmaken heb ik niet gedaan, omdat ik geen idee heeft wat dit inhoudt..)
    Ik heb ook de standaardinstellingen terug gezet zoals ze vroeger stonden, maar dit helpt ook niet.
    Ben ik de enige met dit probleem..
    Want voor woensdag kon ik nog wel gewoon op Quizlet komen..


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Welke gsm heb je?


    Take me to wonderland

    Scandal schreef:
    Oh met problemen op je gsm kan ik niet echt helpen. Ik ben niet zo gsm-technisch aangelegd. =S
    Ik hoop dat iemand anders raad voor je heeft.

    Edit: of wacht, staat er overal in jouw adresbalk https?
    Quizlet is sinds deze week een beveiligde verbinding.


    Ja, inderdaad, in mijn adresbalk staat automatisch https..
    In mijn adresbalk bij Quizlet staat: https://quizlet.nl/
    En hierbij staat "probleem met dataverbinding" "Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht"..
    Maar Facebook (ik heb de app niet, dus kom altijd via internet online) heeft ook https:// .. En daar geraak ik wel online..

    Dysphoria schreef:
    Welke gsm heb je?


    Samsung Galaxy mini 2 S6500
    Hij werkt op Android 2.3.6


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Je bent niet de enige. Gistere had ik er ook last van.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik had vannacht ook problemen met de mobiele versie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Avenir schreef:
    Je bent niet de enige. Gistere had ik er ook last van.


    Enkel gisteren?
    Heb je het vandaag ook?
    Ik ben gisteren niet online geweest, maar sinds woensdag heb ik het..


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    FollowYourDream schreef:
    (...)

    Enkel gisteren?
    Heb je het vandaag ook?
    Ik ben gisteren niet online geweest, maar sinds woensdag heb ik het..


    Ik heb het eigelijk nooit echt eerder geprobeerd. Gisteren avond kon ik niet meer op mijn laptop dus dacht ik zo even op Q te gaan, maar nu zit ik weer achter de laptop.
    Ik zal het eens proberen via mobiel.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Nu kan ik er gewoon op.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Avenir schreef:
    Nu kan ik er gewoon op.


    Ik nog steeds niet..


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik had van de week alleen een keer een melding dat Quizlet niet bestaat. Maar dat komt doordat ik het internet niet aan had staan en het na 2 uur was, dan is Quizlet meestal down. Zelf heb ik er dus niet echt last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké misschien ga ik nu overkomen als een enorme sukkel, maar ik meen me te herinneren dat dit eerder was gebeurt en dat het hielp om alle extensies te wissen in je geschiedenis. Maar...dat had misschien ook wel met iets totaal anders te maken hahaha.
    Ik heb het in ieder geval ook een tijdje gehad. Misschien heb ik toen een topic gemaakt, ik ga wel even zoeken.

    Ungoliant schreef:
    Oké misschien ga ik nu overkomen als een enorme sukkel, maar ik meen me te herinneren dat dit eerder was gebeurt en dat het hielp om alle extensies te wissen in je geschiedenis. Maar...dat had misschien ook wel met iets totaal anders te maken hahaha.
    Ik heb het in ieder geval ook een tijdje gehad. Misschien heb ik toen een topic gemaakt, ik ga wel even zoeken.


    Uhhh, en waar vind ik de extensies?
    Is dat hetzelfde als buffer leegmaken? Want die heb ik nog niet leeggemaakt omdat ik niet wist wat dat inhield..
    Ik heb ook geen idee op welke browser ik zit via mijn gsm.. :/


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.