• Mijn idee was om een soort speciale stories en quizen fandom dag te maken.

    Wat brengt mij aan dit idee?
    Ik zie alleen maar One Direction in de top 5 stories, vaak in de quizen top 5, veel in de spotlight, op de homepage veel van allemaal meldingen staan.
    Natuurlijk vind ik het niet erg dat je over 1D schrijft, als je daar fan van bent, want zo heb ik ook mijn eigen fandoms zoals TH en TW.
    Maar door al die 1D stories etc etc, vind ik zelf en waarschijnlijk ben ik niet de enige, waardoor veel "goede" stories die voorheen de 1D hype in de top 5 stonden nu gewoon niet meer de kans krijgen om daar te komen en gelezen te worden. Ik heb al die tijd nog geen een weer gezien.
    Doordat het nu zo enorm is en je blijkbaar dus een 1D storie moet schrijven om een gelezen story te krijgen en een beetje lezers te krijgen, vind ik dat het nu eigenlijk wel eens wat aan gedaan mag worden X__X
    Niet om jullie 1D fans, maar ik vind het zelf gewoon absurd dat ik te horen krijg van velen die op Quizlet zaten, nu gewoon weg gaan omdat de 1D hype gewoon tot vervelend is.

    Wat is mijn idee nou precies.
    Om alle stories/quizen etc de kans te kunnen geven, zodat het niet alleen maar overal en altijd 1D stories staan, was mijn idee voor Speciale Stories/Quizen Fandomdagen te houden.
    Dat zou betekenen dat er 1 dag bijvoorbeeld in de week voor 1D is om in de top 5 en in de spotlight te staan, maar dan ook 1 dag voor bijvoorbeeld Justin Bieber, 1 dag voor bijvoorbeeld TH, en een aantal dagen om bijvoorbeeld andere stories waar minder van zijn de kans te geven ook een "bekendheid" te geven. Dus dat er meer andere stories ter sprake komen die weer terug de status kunnen krijgen zoals ze voorheen hadden.
    Dit om het voor iedereen die geen fan is van bepaalde artiesten etc ook hun een leuke manier van schrijven geven en dat er niet met die 1D hype nog meer users weg gaan omdat het in overvloed is.

    Begrijp me wel: Ik bedoeld dit écht niet gemeen tegen de 1D fans, echt niet, want ik respecteer iedereen zijn of haar fandom, maar we moeten het toch voor iedere user leuk maken? Dat willen we toch allemaal?? Een leuke tijd hebben hier, leuke sfeer, geen irritaties en nog meer leuke mensen ontmoeten.

    Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die hier dingen over opmerkt, maar we moeten quizlet toch allemaal als een leuke site beleven en niet als een vervelende site waar alleen maar een fandom van 2012 enorm overheerst, want de andere fandoms hebben ook nooit zo heel erg overheersend gedaan. (Voor alle duidelijkheid, ik ziet hier al op sinds 2007/2008, maar was ooit met een ander account begonnen).

    TomsLiebe


    Yongguk & Daehyun <33

    *Sigh*

    Op zich een heel goed idee, maar daar zullen echt heel weinig mensen rekening mee houden. Sommigen doen er namelijk alles aan om in die top te komen en ik denk niet dat ze genoegen zullen nemen met 1 dag in de week. En dat zorgt geheid voor ruzie.

    Ik denk ook dat dat alleen gerealiseerd zou kunnen worden dor een filter, maar die maakt de site traag en dan wordt daar weer over gezeurd.

    Het is gewoon onmogelijk om voor iedereen goed te doen.

    Tegen dus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is op zich wel een idee, maar dan moeten de users hier zelf voor zorgen. Rutger zal namelijk niks programmeren om ieder dag iets te filteren. Dus als er kan afgesproken worden met de fans van bepaalde verhalen onderling, is het ergens haalbaar, maar dan zie ik het eigenlijk perfect voor me dat de schrijvers van 1D verhalen die alleen op kudo's geilen, hier toch weer misbruik van zullen maken en het waarschijnlijk niks zal uitmaken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De top is de top, en is de keuze van de users.
    Hetzij met gesmeek van mensen om kudo's, om zo in de top te komen, maar ze komen er wel in. Het is dus de keuze van alle Quizletters wat/wie erin komt, en daar kunnen we niet veel aan doen. Het is inderdaad misschien niet altijd eerlijk, dat het vaak dezelfde (soort) dingen zijn die erin komen, maar zoals Gancanagh al zei, een filter gaat de site vertragen etc, dus dan moet je keuzes maken. Een trage, niet-fatsoenlijk werkende site, of een goed-werkende site die dan wel volstaat met 1D?
    Je bent heus niet de enige die zich er aan stoort, maar Q heeft gewoon een fase, zoals het ook met TH, Twilight, THG en Harry Potter is geweest, is het nu aan 1D, jammer genoeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amortentiae schreef:
    Het is op zich wel een idee, maar dan moeten de users hier zelf voor zorgen. Rutger zal namelijk niks programmeren om ieder dag iets te filteren. Dus als er kan afgesproken worden met de fans van bepaalde verhalen onderling, is het ergens haalbaar, maar dan zie ik het eigenlijk perfect voor me dat de schrijvers van 1D verhalen die alleen op kudo's geilen, hier toch weer misbruik van zullen maken en het waarschijnlijk niks zal uitmaken.


    Ik ben dit met je eens.
    Ik bedoel daarmee van, we moeten het namelijk met elkaar kunnen maken op deze site.
    Maar ik vind ook dat fans, ookal geilen ze op kudo's, rekening met andere kunnen houden, want eigenlijk doen de niet-fans en niet-lezers-van-bepaalde-artiesten dit ook naar mensen die wel ergens fan van zijn.

    Zoals er wel eens word gezegd, het is geven en nemen, dus ook onder het fandom, lijkt me dan toch?


    Yongguk & Daehyun <33

    Amortentiae schreef:
    Het is op zich wel een idee, maar dan moeten de users hier zelf voor zorgen. Rutger zal namelijk niks programmeren om ieder dag iets te filteren. Dus als er kan afgesproken worden met de fans van bepaalde verhalen onderling, is het ergens haalbaar, maar dan zie ik het eigenlijk perfect voor me dat de schrijvers van 1D verhalen die alleen op kudo's geilen, hier toch weer misbruik van zullen maken en het waarschijnlijk niks zal uitmaken.


    Het is sowieso niet realistisch, aangezien er teveel mensen hiertegen gaan zijn, en dan weer gaan valsspelen.
    De top blijft zoals hij is, en je zal je daar, vrees ik, bij moeten neerleggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.