• Dead Is The New Alive

    The day my sister was supposed to getting married, was the day the world came to an end.
    It al happened so fast. I was standing there with my autistic brother by my side searching for my sister and my parents.
    Everything went red, and the smell of roses were replaced by the smell of death.
    My sister was always a survivor and when I couldn’t find her, I knew she was alive.
    I turned to face my brother but he wasn’t next to me anymore, I looked further and then I saw him, he witnessed my parents death.
    They were torn in pieces by the people that came back to life after they died, piece by piece.
    My instinct took my body over and grabbed my younger brothers hand and that was the day we run.
    We ran to survive, searching for my long lost sister, and with deep down in our hearts we run with hope.
    My name is Laurel and this is my story.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Liefde aan the walking dead ^^
    je hebt me erg nieuwschierig gemaakt, dus ik ga hem zeker proberen, zodra je gestart bent.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vooruit maar, omdat ik zo van TWD hou.


    Your make-up is terrible

    Haha thanks.
    Ik ben zelf ook nieuwsgierig, ik heb altijd verhalen over The Vampire Diaries geschreven en nu gaat het voor het eest over iets anders.
    Ik ben sinds kort begonnen met het volgen van TWD & ben meteen verslaafd geraakt, nu moet ik nog 'Arrow on the Doorpost' kijken en ik heb alles bijgehaald. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vaughn schreef:
    Haha thanks.
    Ik ben zelf ook nieuwsgierig, ik heb altijd verhalen over The Vampire Diaries geschreven en nu gaat het voor het eest over iets anders.
    Ik ben sinds kort begonnen met het volgen van TWD & ben meteen verslaafd geraakt, nu moet ik nog 'Arrow on the Doorpost' kijken en ik heb alles bijgehaald. c:


    Ah, dat is wel een leuke aflevering. :3 Nog eentje erbij, yeah haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ah, dat is wel een leuke aflevering. :3 Nog eentje erbij, yeah haha.


    Ik ga hem morgen kijken, ik ben benieuwd c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moet echt eens gaan beginnen met die serie. Ik hoor iedereen er echt vol lof over praten.


    Chaos is a ladder.

    Lestranges schreef:
    Ik moet echt eens gaan beginnen met die serie. Ik hoor iedereen er echt vol lof over praten.


    Dan moet je dat gauw gaan doen. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus