• Hii!

    Wij ( ik en bart) hebben een tussenuur, en vroegen ons af waar we eigenlijk journalistiek konden studeren....

    Of , hoe we bekende nederlander kunnen worden...


    xxx


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Journalistiek: Kan geloof ik aan HBO en aan de universiteit. Hangt ervanaf wat voor soort journalist je wilt worden (Wetenschapsjournalist is heel wat anders dan beroemdheden stalken en hopen dat je blote tieten kunt fotograferen)

    bekende nederlander: Pleeg een aanslag. Is er iemand die Tristan van der Vlis niet kent? Of beter nog, is er iemand die Breivik niet kent? En hij was in het buitenland!
    Dat, of word president van de VS.


    quidquid excusatio prandium pro

    Vooral aanslagen met kinderen doen het erg goed!
    Maar over het algemeen is bekend worden een vrij matige motivatie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Of , hoe we bekende nederlander kunnen worden...


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Of , hoe we bekende nederlander kunnen worden...



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je zo denkt, is Journalistiek geen studie voor jou!

    He, trouwen met een bekende Nederlander om zijn geld, of bevriend zijn met een van die B-sterretjes kan je bekend maken in de Weekend?


    SLOAN.

    Doe meer aan Oh Oh Cherso!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Doe meer aan Oh Oh Cherso!


    Of, neem een borstvergroting en zorg dat je de vrouw met de grootste borsten ter wereld word! Neem er ook een rare naam bij, zoals lola ferrari fso (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Journalistiek kan op het HBO in Utrecht, is een hele speciale school voor, en beroemd worden, doe mee aan realitysoaps van rtl 5, dan kom je er wel.


    live the life you love

    Wordt toyboy of toygirl van een beroemdheid. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je kan naar Utrecht en naar Leeuwarden ;)
    Maar ik wilde dat ook gaan studeren, tot ik hoorde dat het niet veel verdient en aan een baan komen heel moeilijk is. Door de crisis, maar ook voordat de crisis begon was het al zo. Er is namelijk veel concurrentie en aan een vaste baan komen is lastig, ook krijg je vaak een salaris, dat even veel is als je MBO gedaan zou hebben, dus ik snap niet waarom je dan HBO zou doen. Universiteit Journalistiek ligt het salaris wel hoger, maar nog steeds moeilijk om aan werk te komen. Dat is een van de redenen waarom ik het niet meer wil studeren. Heb het wel een lange tijd gewild.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.