• Ik heb dus al 2 weken en 2 dagen een vriendje.. En mijn ouders weten het nog niet :$ Maar ik durf het ook niet.. :$

    Weten jullie mss een goede manier om het ze te vertellen? Ik zit er best wel mee... Want ik kan niet afspreken want dan wantrouwen ze het :S

    En mijn ouders zijn daar in echt niet makkelijk ... :(
    Want mijn moeder wil dan vanalles weten enzo

    Zo erg is het toch niet als je moeder er van alles over wilt weten?
    Dat is begrijpelijk ook, het is en blijft je moeder.
    Ze wilt wel weten of je vriendje goed voor je zorgt. (:
    Ik zou het gewoon vertellen en je moeder haar vragen zijn maar een bijzaak.
    Je bent toch blij met je vriendje, dus ik denk dat je al die vragen dan maar even voor lief moet nemen. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik ben het eens met JoJudicious....gewoon vertellen...en dan het beste alsof het het normaalste van de wereld is...zo van "oh ja mam...ik heb nu al ongeveer 2,5 weken een vriendje..." nou ja...zo zou ik het vertellen...misschien dat je moeder dan wat geshockt, maar ik denk wel dat dat wel mee zal vallen...ik ken je moeder natuurlijk niet...
    nou ja...succes...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JoJudicious schreef:
    Zo erg is het toch niet als je moeder er van alles over wilt weten?
    Dat is begrijpelijk ook, het is en blijft je moeder.
    Ze wilt wel weten of je vriendje goed voor je zorgt. (:
    Ik zou het gewoon vertellen en je moeder haar vragen zijn maar een bijzaak.
    Je bent toch blij met je vriendje, dus ik denk dat je al die vragen dan maar even voor lief moet nemen. ;'3


    Mee eens.

    JoJudicious schreef:
    Zo erg is het toch niet als je moeder er van alles over wilt weten?
    Dat is begrijpelijk ook, het is en blijft je moeder.
    Ze wilt wel weten of je vriendje goed voor je zorgt. (:
    Ik zou het gewoon vertellen en je moeder haar vragen zijn maar een bijzaak.
    Je bent toch blij met je vriendje, dus ik denk dat je al die vragen dan maar even voor lief moet nemen. ;'3


    La credenza è una medicina contro il timore

    Tip : Zeg het op een rustig moment wanneer je moeder goedgehumeurd is.

    Wacht op een moment dat je ouders, of ouder je moet zien wie je het vertelt, tijd hebben en in een goed humeur zijn, dat helpt altijd ietsje meer. En vertel het rustig, en niet op een toon dat je je schuldig voelt, dat doen sommigen ook. Je bent trots op je vriendje, dus laat dat ook merken. Laat merken dat je gelukkig bent met hem, meestal aanvaarden je ouders het dan beter.