• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    Het eten was verschrikkelijk vies geworden, aangezien het uren in de keuken had gestaan en niet aangeroerd was. Het was koud, maar toch eerder lauw aangezien het niet in de koelkast had gestaan. Ik at er met muizenhapjes van, maar uiteindelijk had ik het toch netjes naar binnen gewerkt.
    Ik knikte op Harry's woorden. "Dat zou ik ook wel willen weten... Er is toch geen reden voor? Wij hadden het register kunnen bekijken en hun eten kunnen halen, desnoods hun familie bezoeken." zei ik zacht, waarna ik een klap hoorde en meteen van mijn stoel sprong. "De deur..."

    Samir Alan Sanguis.

    "Niet schieten, ze moeten hun lichaam nog kunnen gebruiken. Ik heb geen zin om een halfdood lichaam met me mee te slepen... Dreig liever." zei ik nog voordat ik de deur open trapte en naar binnen stapte. Mijn ogen scanden de ruimte en ik moest zeggen dat het nog een gezellig huisje was, maar daar kwam ik hier niet voor...
    Ik hoorde een meisjesstem vanuit de keuken komen, een vrouwenstem. Ze had een heldere, zachte stem, maar het was niet hoog genoeg voor een klein meisje. De diamant was al jaren geleden geslepen en haar stem was volledig klaar met haar ontwikkeling. Wacht... Waarom praatte ik hierover?!
    Ik liep naar de keuken toe, wierp het eerste beste mes op een haarlengte naast de krullenbol zodat hij bedreigd was en grijnsde.
    "Opstaan en geef je over! Dit spelletje is voorbij!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik sprong op en het mes dat naar mijn hoofd werd geworpen misten daardoor op een haar na. "Opstaan en geef je over, dit spelletje is voorbij." Ik herkenden de soldaat, het was dezelfde als die bij de kar had geroepen dat ik er op me geschoten moest worden. Zo snel mogelijk duwde ik Jasmine achter me en keek vel naar de jongen. Ik was iedereen al kwijt waar ik om gaf en als nu ook Jasmine nog iets zou overkomen. "Kom ons maar halen." Sisten ik en duwde Jasmine verder naar achter naar de achterdeur. Dacht hij nu echt dat ik met mijn handen omhoog ging staan en me zonder verzet door me kop zou laten schieten?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von Monroe
    Verbaast keek ik naar het meisje wat nu bij Niall zat. "Waar is Samir." Vroeg ik meteen waarna ik de gewonden jongen naar voren duwden. Het meisje herkende ik als dochter van de grote baas, maar ik moest bekennen dat ik haar naam niet wist. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar de blonden jongen en merkten dat hij niet vastgebonden zat, niets. "Wat is hier aan de hand." Vroeg ik argwanend. Ik had duidelijk instructies gekregen van Samir, en dit klopten voor geen meter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamWishes schreef:
    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    ik zie hoe hij zijn benen optrekt en zijn armen rond zijn knieën slaat en helemaal trilt en ik zucht even. Hij zegt dan zijn naam en ik glimlach even. 'Adalicia.' stel ik mezelf voor het gemak dan ook even voor. Ik frons dan even na zijn volgende woorden. 'Ophangen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Samir idioot.' mompel ik dan zacht en zie dan enkele seconden daarna een andere soldaat binnenkomen en kijk hem even aan en knik dan. 'Tuurlijk drankje.' zeg ik dan en draai me weer naar de jongen om. 'Zijn er nog andere vrienden van je hier behalve Liam? En ik zal hem niks doen, maar een vriend van Samir waarschijnlijk wel, dus we moeten snel zijn.' zeg ik dan vlug en sta op en begin te ijsberen door de kamer terwijl ik bedenkelijk voor me uitkijk en op een antwoord van de jongen Niall wacht.


    Niall James Horan

    "Ophangen?" Vraagt het meisje dat Adalicia noemt. Ik knik kort, mijn gedachten waren voor de helft van de tijd bij Liam. Ik wilde zeker weten of alles goed met hem ging.
    Ik schrik op als er een andere soldaat binnenkomt, maar gelukkig gaat deze al snel weer naar buiten.
    'Zijn er nog andere vrienden van je hier behalve Liam? En ik zal hem niks doen, maar een vriend van Samir waarschijnlijk wel, dus we moeten snel zijn.'
    Ik sprong meteen van de stoel. "We zijn met verschillende. We doken onder bij twee van onze vrienden die perfect zijn, maar uiteindelijk werden ik, Liam en nog een vriend van ons gevangen genomen," ik sprak heel snel, ik wilde zo snel mogelijk naar Liam zodat ik zekerheid had dat het nog niet te laat was. Het kon nog niet te laat zijn.


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.

    Harry duwde me meteen achter zich richting de achterdeur, maar ik kon alleen maar naar de twee soldaten met hun wapens staren.
    "H-Harry... Niet doen." mompelde ik zachtjes, terwijl ik zachtjes zuchtte en mijn hart probeerde te kalmeren, dat bonsde in mijn keel. Ik wilde niet dat Harry mij beschermde ten koste van zichzelf. "Ik kan mezelf wel redden, heus..."

    Samir Alan Sanguis.

    Natuurlijk, niemand werkte weer mee, maar ik gunde het ze niet om nu al een kogel op ze af te vuren. Dan was de lol er meteen vanaf en dat wilde ik dus niet...
    "Alsjeblieft zeg, dat kind is zeker al volwassen! Ze kan heus wel voor zichzelf opkomen!" beet ik de jongen toe, waarna ik een nieuw mes pakte en hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. "Natuurlijk, als jij dat zo graag wilt.."
    Ik stapte op de jongen af en merkte al snel dat ik groter als hem was, waarna ik mijn mes stevig vastpakte en het geweer in mijn andere hand op zijn maag richtte.
    "Jullie verraadden ons bloedeigen land en jij denkt dat je er met een kogel vanaf bent?!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Harry Edward Styles
    ik schudden wild mijn hoofd. Niemand kon op dit moment zichzelf redden. Jasmine niet en ik ook niet. "Alsjeblieft zeg, dat kind is zeker al volwassen! Ze kan heus wel voor zichzelf opkomen!" beet de jongen me toe en ik bleef strak al zijn bewegingen volgen, terwijl hij een mes pakten. ''En je hoort je vrienden te beschermen.'' beet ik hem net zo hard toe terwijl ik nog steeds stug voor Jasmine bleef staan. "Natuurlijk, als jij dat zo graag wilt.." Nu kwam hij dichterbij en richten zijn geweer op mijn maag, waardoor zover kon, mijn hardslag nog harder omhoog ging. Ik drukten mijn kaken har op elkaar en alles leek aan te spannen.
    "Jullie verraadden ons bloedeigen land en jij denkt dat je er met een kogel vanaf bent?!" vel keek ik weer naar de jongen. ''Als je me niet neer gaat schieten, waarom sta je dan zo met dat geweer te zwaaien.'' gromde ik. Ik wist dat ik niet slim bezig was, maar ik kon hem gewoon niet over me heen laten lopen. dat zou hem net die extra ego boost geven, die, die nou net niet verdienden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Met een blik vol gif en woede keek ik de jongen aan, die me nu behoorlijk aan het vervelen was. "Bescherm eerst eens jezelf." zei ik, waarna ik het geweer bij zijn maag weghaalde en een kogel door zijn schouder schoot. Het kon me even niks schelen dat ik Maya had gezegd niet te schieten, aangezien ik nu toch echt over de rooie begon te gaan. Nog even en ik stak hem hier dood...
    "Sorry." zei ik simpelweg tegen Maya, waarna ik de jongen weer aankeek. "Daarom dus! Kun je nu wel meegaan of moet ik je meeslepen?!"

    Jasmine Amina Garçia.

    Een gil kwam over mijn lippen heen toen ik het geluid van een schot hoorde en toekeek hoe Harry duidelijk in zijn schouder werd geraakt. Ik slikte een brok in mijn keel weg en ondersteunde hem door Harry overeind te houden met mijn ene hand in zijn zij terwijl ik met mijn andere hand een stuk stof van mijn shirt lostrok en de bloedende wond probeerde te stelpen.
    "Hou op... Hou op... Je doet hem pijn." zei ik met een duidelijk schorre stem, waarna ik pas doorhad dat tranen over mijn wangen gleden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    voor ik het goed doorhad voelde ik de kogel letterlijk door mijn huid kruipen. de pijn die volgende was niet te beschrijven en een harden gil volgden. ik greep naar mijn schouder terwijl ik mijn ogen dichtkneep. Net voordat ik op mijn knieën wilden zakken greep iemand me beet en kreunend van de pijn opende ik mijn ogen om te zien dat Jasmine het was die me overeind hield. "Hou op... Hou op... Je doet hem pijn." Jasmine haar stem was schoor en net als bij mij, gleden de tranen over mijn wangen. Het dood zo'n pijn. "Daarom dus! Kun je nu wel meegaan of moet ik je meeslepen?!" Ik piepten en kreunden terwijl ik me recht zetten en de jongen woedend aan keek. ik wist dat het er vast niet zo kwaad uit zou zien, met de tranen in mijn ogen, maar het kon me niets schelen. ik keek de jongen aan en begon zachtjes te lachen. ''Je bent eigenlijk best sneu weetje dat.'' sisten ik. ''Ik bedoel. een beetje met dat geweer rond zwaaien en schieten naar mensen die zich niet kunnen verdedigen.'' ik schudden even mijn hoofd. ''stoer hoor.'' eigenlijk hoopte ik gewoon dat hij me nu gewoon door mijn kop heen schoot. dat ik er vanaf was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    "Harry, niet doen." mompelde ik zachtjes, terwijl ik mijn hand die onder Harry's bloed zat aan mijn broek afveegde en hem stevig vasthield. Ik mocht hem nu niet laten vallen, nooit. Ik wilde niet dat hij op zijn knieën zou zitten voor die soldaat en er dan nog kwetsbaarder uit zag. Ik kon dat gewoon niet over mijn hart verkrijgen. Als ik nu kon ruilen met Harry had ik het voor hem gedaan, want ik wist hoe pijnlijk zo'n kogel kon zijn. Niet dat ik ooit een kogel door mijn lichaam heb gehad, maar ik kon begrijpen welk gevoel het ongeveer moest hebben. Alsof je huid openscheurde en je spieren puur uit pijn bestonden...
    Ik veegde een aantal tranen van mijn gezicht en liet het plakkerige bloed op mijn wangen kleven. Zo zag ik er tenminste niet heel zwak uit...
    Ik gromde zachtjes, aangezien het nu pas tot me doordrong wat die idioot van een soldaat mijn beste vriend had aangedaan... "Durf hem nog één keer met je poten aan te raken of ik draai je nek om." siste ik hem toe, waarna ik hem met een woedende blik aankeek en Harry gewoon bleef vasthouden, maar ik zette een pas naar voren zodat ik onbeschermd naast hem kwam te staan.

    Samir Alan Sanguis.

    Jezus... Konden die verraders nou nooit eens luisteren en gewoon meekomen?! Stelletje idioten...
    "Je kon jezelf verdedigen met je vriendinnetje door haar voor me te duwen, maar daar was je te laf voor." zei ik met een grijns, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en het meisje lachend aankeek. "En jij gaat zeker met je haren zwaaien en me met je nagels bewerken?"
    Vrouwen, allemaal hetzelfde... Behalve Maya en Cat dan, maar dat waren soldaten. Al kon je Cat beter een koe zonder hersens noemen...
    "Denk je soms dat ik het leuk vindt om de lijken op te ruimen?! Als jullie nou geen verraad hadden gepleegd was dit alles nooit nodig geweest!" riep ik, waarna ik hem aankeek. "Misschien moeten we jou op een andere manier breken..."
    Ik greep met een snelle beweging het meisje vast, trok mijn mes en zette dat tegen haar maag aan met de punt naar haar toe gericht. Een foute beweging en het was weer een bord minder... Het kon mij weinig interesseren wie er op dit moment dood zou gaan.
    "Simpele keus, lijkt me? Je sletje gaat eraan of je geeft je over." zei ik met een glimlachje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Paynr
    Ik kreunde hard toen hij me neer duwde en bleef liggen.
    Ik wou dood,van alles af zijn. Ondanks de belofte. Ik zou Ni gtaag nog zien maar misschien was het beter van niet.
    Met pijn kroopte kk als een holletje angstig in elkaar.
    Ik gaf toe toe straks maakte Nial me strrk maar zonder Niall was ik niets. ' LAAT ME nog een keer mijn vriendje zie' kwam er zwak uit mijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    ik wilden Jasmine terug naar achter duwen maar kon mijn arm niet bewegen door de helse pijn. maar ik moest door de pijn heen om Jasmine te beschermen.
    ik heften mijn hand op maar was te laat. De soldaat gristen haar zo snel van me weg, waardoor ik wankelde, en snel naar mijn schouder greep. ''je waagt het!'' riep ik kwaad, terwijl ik hopeloos naar het mes staarden wat bijna in Jasmine haar buik zou verdwijnen. "Simpele keus, lijkt me? Je sletje gaat eraan of je geeft je over." de glimlach op zijn gezicht was misschien nog wel het ergst. ik slikten en sloeg mijn ogen neer, terwijl mijn lichaam heeft trilden. ''Oke, ik geef me over.'' ik zei het zo zacht, dat ik me afvroeg of hij het wel gehoord had. ik kneep mijn ogen dicht terwijl de tranen over mijn wangen gleden. ''Je hebt gewonnen.'' fluisterde ik en ik stak mijn goede arm uit naar Jasmine. Hij moest haar nu loslaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde opeens dat ik een knietje kreeg en ik kromp in elkaar van de pijn. ik voelde dat ik werd vooruit geduwd en liep zwak mee. De soldaat gooide mij en Liam op de grond en trapte nog even op Liam zijn pijnlijke been, bitch. Hij pakte opeens mijn handen vast en knoopte er strak een touw omheen. 'Au' klaagde ik droevig. De soldaat liep naar Liam en in de tussentijd probeerde ik het touw los te krijgen, maar het zat te strak. 'Lou zorg dat Niall niet opgeeft alsjeblieft' smeekte Liam. Ik keek hem verbaasd aan, we gingen nu toch nog niet dood, misschien over een paar uur. Ik zag dat Liam een touw om zijn nek had en het werd een beetje wazig voor mijn ogen. Nee, nee dat konden ze niet maken. ' Ik zorg ervoor dat jullie beide niet opgeven!' zei ik zo overtuigend mogelijk. De soldaat trok ons op en hij duwde mij vooruit. Ik begon een hekel te krijgen aan dat geduw. Opeens zag ik dat Niall op een stoel zat en ik zuchtte opgelucht toen ik zag dat er nog niets met hem aan de hand was. Ik zag dat Adalicia als ik het me goed herinner voor hem stond. Ze keek bedenkelijk voor haar uit. Waar zouden ze het over hebben gehad?

    [Mijn Topics.]


    Let's play a love game.

    ( lpl vergeteb dat Ni daar is. Doe wel dat Li hem niet zag ofzo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan