• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    Chiara Bella Love

    ''Noem me geen babe als ik je niet ken''. Scherp kijk ik de jongen aan. Hoe wist hij dat mijn neef Harry was. De pestkop van vroeger en ze achternaam is ook nog juist. ''Ja, mijn neef heet Harry Styles'' glimlach ik. ''Ben jij de jongen uit zijn band'' scherp keek ik de jongen weer aan. ''Ik heb hier geen tijd voor ik kijk Spongebob'' feluister ik zodat ik spongebob meer hoor. ''Sponegbob spongebob squarepant spongebobsquarpants'' gil ik vrolijk. Spongebob is cool net zoals ik cool ben. Ik grinik even om mijn gedachten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    ''Noem me geen babe als ik je niet ken'' zegt ze en ze kijkt me scherp aan, ik grijns naar haar en grinnik kort. ''Ja, mijn neef heet Harry Styles. Ben jij de jongen uit zijn band'' zegt ze en ik knik. 'De enige echte.' grijns ik. ''Ik heb hier geen tijd voor ik kijk Spongebob' fluistert ze en ik kijk haar vaag aan. ''Sponegbob spongebob squarepant spongebobsquarpants'' gilt ze vrolijk en ik vernauw mijn ogen even. 'Vaag.' mompel ik en vis mijn Iphone 5 uit mijn zak..


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    Jade Rae Armana
    ik glimlach een beetje vreugdeloos naar liam, maar ik kon goed acteren en emoties overnemen waardoor ik gewoon een vriendelijke glimlah leek te geven. 'Je kon het niet weten. Plus het is zeker niet jou schuld.' Zeg ik wel gemeend vriendelijk. Yune klimt mijn mouw op en gaat liggen in mijn nekholte op mijn haar. Ik begreep eigenlijk niet hoe ze niet kon vallen. Dan gaat de deur open. Ik hoopte geen krullen te zien, maar helaas. Daar was Harry. "Wat doet dat mormel hier" sist hij als hij de kat ziet. Ik grom zachtjes en mijn ogen spuwen vuur. Als blikken konden doden was hij op dit moment dood. En niet een beetje ook. Misschien levend verbrand. "Ik ben alergisch voor dieren en het is toch verboden dieren te hebben?. Dit meld ik aan de administratie" Ik trek mijn wenkbrauw op. Huisdieren waren niet verboden. Ze mochten niet te veel tijd kosten te groot zijn en je moest zelf voor de spullen zorgen, maar hij was dus Allergisch wat lastig was, maar ik dacht dat hij vroeger ook een kat had. Om een of andere reden was Yune vrolijk door Harry al kon ze hem niet verstaan. Maar het diertje in mijn nekholte was altijd vrolijk als het nieuwe mensen zag.

    [Houd Harry niet heel veel van katten of doet hij dat alleen maar om jade te stangen?]


    Liam Payne
    Ik zie haar vreugdeloze glimlach. Het overtuigde me nou niet echt dat het goed met haar ging. Hoe goed zo ook kon acteren, haar ogen spraken boekdelen. En due boekdelen waren niet blij. Ik hoor wat ze zegt en glimlach een beetje. "Ik zal het niet nogmaals doen." Op dat moment door ik de deur. Ik kijk op en zie een bekende bos krullen. Ow nee. Ik hou Jade's handen in de mijne en zie dat haar ogen vuurspugen. Harry begint opeens te zeuren over die kat en dat hij er allergisch voor was. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Hij stond ons nu gewoon hard voor te liegen. Hij verdween een paar seconde later met zijn zwembroek aan, waarna ik weer rustig kon ademen. "Hij trekt wel weer bij en anders zal ik wel een woordje met hem spreken. Je katje is zo schattig. Wie kan daar nou niet voor vallen?" Ik aaide even over het beestje z'n koppie. "Dus zal ik nog wat spelen of wil je dat ik ga?" Ik wilde helemaal niet weg, maar ik snapte ook dat nadat ik iets traumatisch had getriggerd ze misschien liever alleen wilde zijn. Ik drukte zacht een kusje op de rug van haar hand. Het was misschien ouderwets, maar dat hoefde niet te betekenen dat het niet nogsteeds een romantisch gebaar was. In mijn ogen tenminste.


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    "Ik zal het niet nogmaals doen." Zegt hij. Ik glimlach naar hem. Hij pakt mijn handen vast om me denk te kalmeren. Niet dat het helpt, maar toch. "Hij trekt wel weer bij en anders zal ik wel een woordje met hem spreken. Je katje is zo schattig. Wie kan daar nou niet voor vallen?" Hij aaide Yune over haar koppie. Het diertje gaapt even en ik besef dat ze moet slapen. "Dus zal ik nog wat spelen of wil je dat ik ga?" Zijn lippen raken de rug van mijn hand. 'Anders gaan we even naar jou kamer.' Zeg ik vriendelijk. Ik pak Yune op en zet haar in haar mandje zodat ze op kan krullen en gaan slapen. Ik sluit de deur achter me. Kittens hadden nou eenmaal veel slaap nodig. Ik loop terug naar liam en loop voor hem uit. De kamer van Liam en zijn kamergenoot staat open nou op een kier dus ik hoef niet te wachten tot liam hem open zou doen. Sponegbob spongebob squarepant spongebobsquarpants'' Hoor ik opeens iemand gillen. Mijn ogen worden groot en ik loop naar de kamer. Ik zie Zayn zitten en begroet hem. 'Hee Zayn.' Zeg ik vriendelijk, maar ik kijk naar de meisjes stem. Chiara. O my god Chiara. 'CHIARA!!!!' Gil ik blij. Ik ren op haar af om haar te bespringen en te omhelsen. 'Wat heb ik jou al lang niet meer gezien. Het spijt me mijn bader had het contact verboden.' Zeg ik met een brede glimlach rond mijn lippen. Ik bedenk me nu pas dat Zayn en Liam hier ook zijn, maar nu kan het me niet veel meer schelen. Chiara was mijn enige vriendin vroeger. Keerde nooit van mijn zijde tot ik verhuisde. Ze was en hopelijk is de beste vriendin die ik kan wensen.

    [Dacht even laat de rpg niet sterven dus mengde Chiara en zayn samen met Jade en Liam :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiara Bella Love

    ''Het is niet vaag. Het is leuk'' glimlach ik naar hem. Ik buig me naar hem toe ''net zoals jou'' feluister ik in zijn oor. Ik buig me weer terug en kijk geconcentreed naar de tv. Ik spring op als Liam en een meisje in de kamer komen. ''Chiara'' gilt ze. Ze wil me bespringen maar ik duw haar terug. ''Blijf met je poten van me af'' sis ik. Ik heb erge ervaringen met dit gehad als mensen me aanraken.. ''Wat heb ik jou lang niet mer gezien het spijt me mijn vader had het contact verboden'' grijnst ze. ''En ik moet jou kennen'' spottend kijk ik haar aan. Ik ken haar ergens vaag van maar dat kan ik niet meer plaatsten. Zeker door het ongeluk. Toen ik 15 was heb ik een ongeluk gehad gellukig hebben we het allemaal overleefd alleen heb ik 6 maandne in coma gezet daardoor moest ik 1 jaar overnieuw doen. ''Zayn ga je mee ik heb zin in een milkshake'' met een grijns pak ik zijn hand en zorg ervoor dat hij gaat staan. ''Milkshake chocolade wat wil jij?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Ik haal mijn schouders op bij haar voorstel. Waarom ook niet. "okay." ik sta op en pak mijn gitaar. Ik kijk hoe ze de kat weg legt en dan voor me uit naar mijn kamer loopt. Ik vond het wel prima, want ik had een leuk uitzicht (cool). Uit mijn kamer hoorde ik al van verre het gebleer van Spongebob komen. 'Fuck" zei ik zacht. Zat ik met een Spongebob fan in de kamer. ik kon dat kleine gele mannetje niet uitstaan. Ik loop snel door de kamer in. Naast Jade en overduidelijk Chiara zie ik tot mijn verrassing ook Zayn zitten. Ik plof naast hem neer op de bank. 'Hey, Chiara" zeg ik rustig voor ik me naar Zayn toe wendt. "Ik wist niet dat jij van Spongebob hield... of mijn kamergenoot..." ik haalde twee keer mijn wenkbrauwen op met een grijns op mijn gezicht. Tja, wat geplaag af en toe hoorde erbij. Chiara begon opeens over een Milkshake terwijl Jade blijkbaar haar kende. Ik snapte het allemaal niet meer, maar goed. Meiden moest je soms maar gewoon even laten gaan. "Mag ik een peren milkshake?" vroeg ik aan haar met mijn grote puppy ogen. Ik had er ook wel zin in, al had ik vanochtend wel mijn koffie opgedronken, dat was toch al eventjes geleden en iets kouds ging er op zo'n dag als deze wel in.


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    Ze duwt me terug iets wat als een mes in het hart voelt, maar ik negeer het. 'Chiara Bella Love, mij mag jecniet zomaar vergeten. Ik ben het Jade armana. Herken je me niet meer van groep. 1,2,3,4,5,6,7 én 8.' Zeg ik tegen haar. 'We waren Spongebob buddies.' Zeg ik hoofdschuddend, maar ik laat mijn bekende glimlach aan haar zien. Ze moest me wel herkennen. Ik zou gek worden als ze dat niet deed. Maar spongebob buddies moest ze wel herinneren. Ik had wel gehoord dat ze een ongeluk had gehad, maar me vader had het me verboden. Mijn broer zocht namelijk dingen op of het wel goed ging met haar. Ze was namelijk wel de enige vriendin die ik had en ik wou dat koesteren. Het zou vreselijk zijn om haar te verliezen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chiara Bella Love

    Schater lachend kijk ik haar aan en bekijk haar dan van top tot teen. Vroeger zat ik met Harry in een groepje mijn neef ik heb nog nooit een meisje Jade Armana ontmoet. ''Ík ken je niet punt uit. En wie zegt dat ik uberhaupt van spongebob houd'' vragend kijk ik haar aan. Natuurlijk hield ik van spongebonb maar dat gaat haar niks aan. ''Enige vriendin? Ik was vroeger populair hoor en zo te zien aan jouw kleding niet'' giechel ik. Ik maak een ka ching geluidje. ''Peren milkshake is goed'' glimlach ik naar Liam. Liam was niet lelijk maar ook niet het soort jongen waar ik mee zou nemen daar heeft hij geen goeie kledingsmaak en dat moet een jongen die ik wil wel hebben. Net als Zayn bijvoorbeeld. ''Iniedergeval 1 peren milkshake 1 chocolade milkshake wie wil nog meer''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    ''Het is niet vaag. Het is leuk'' glimlacht ze en ik grinnik kort. ''net zoals jou'' fluistert ze vervolgens en ik grijns kort. 'Is dat zo?' lach ik. Opeens komen Liam en Jade binnen, 'hey.' zeg ik maar. "Ik wist niet dat jij van Spongebob hield... of mijn kamergenoot..." zegt Liam en ik lach kort. Vervolgens grijns ik. 'Dan weet je het nu. Spongebob heeft gewoon swag.' grijns ik. Ik volg het hele tafereeltje voor me en frons even. ''Zayn ga je mee ik heb zin in een milkshake'' zegt Chiara opeens met een grijns en ik knik maar. Al snel sta ik. ''Iniedergeval 1 peren milkshake 1 chocolade milkshake wie wil nog meer'' zegt ze. 'Doe maar... Caramel.' grinnik ik.. Ik stop mijn Iphone in mijn zak en trek mijn zwart-witte, leren varsity jacket recht. Ik kijk de rest even aan...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik grinnek bij zijn antwoord. "Als je het maar niet in de tourbus gaat kijken." Wat ik van de meiden hoor komen is wat minder. Straks moest ik haar weer gaan troosten. Ik zou het altijd doen, maar ik vond dat nooit fijne situaties. Ik had liever dat iedereen vrolijk was. Opeens kreeg ik een vreemd idee in mijn hoofd. Geen idee hoe, maar ik vond het leuk. 'Chiara? Kunnen wij een baardagaam als huisdier hier houden?" Het zou wel krekels in het kleine koelkastje betekenen, maar die beesten waren echt heel erg cool en dan had ik ten minste iets te doen zodra zij Spongebob ging kijken. Ik kijk ook eventjes op mijn telefoon. Ik had een berichtje van mijn moeder. Ze vroeg of ik wel schoon ondergoed aan had gedaan vanochtend... "Mam" zuchtte ik hopeloos en ik begon te typen aan een sms om haar te verzekeren dat ik echt wel elke dag schoon ondergoed aan zou trekken en zou douchen.


    Bowties were never Cooler

    (QWacht nog even op Jade)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jade Rae Armana
    ''Ík ken je niet punt uit. En wie zegt dat ik uberhaupt van spongebob houd'' Vragend kijkt ze me aan. Ik kijk van haar naar de tv. Seriously? ''Enige vriendin? Ik was vroeger populair hoor en zo te zien aan jouw kleding niet'' Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Je kijkt nu spongebog en ik hoorde je het gillen net in de gang. Ik herkende je stem vandaar, ik weet dat je populair was. Samen met Harry sanne Dean en de andere alleen was jij geen pestkop. Jij was mijn enige vriendin.' Het laatste zeg ik wat zachter. Ik bijt op mijn lip. Ikchad ook nog een foto. Een foto. Ik ben zo een sukkel. Ik pak mijn iPhone en zoek de foto. Dat waren we. In groep 8 ze was de enige die naast me op de foto wou. Mijn ogen waren gebroken, maar er zat nog een straaltje geluk in. Datbkwam omdat Chiara de enige was die ik wel mocht. De me beschermde door extreem bitchy te zijn. Tegen mensen. Ik laat hem aan haar zien. 'Zeg me asjeblieft dat je de foto herkent.' Vraag ik haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    Ik doe met een ruk de deur open. ''Stella ben je hier'' feluister ik. Natuurlijk moet ze hier zijn de douch loopt niet voor niks. Ik gooi de douche schuifers open en mijn ogen vallen bijna uit mijn oogkassen. Goed gevormde borsten ik wist niet dat ze zulke grote had. ''Mooie borsten'' stotter ik. Zij ik dat nou net serieus. ''Ik bedoel badpak'' glimlach ik. Hopenlijk heeft ze mijn faal niet gehoord door de spatters van de douche. Ik stap in de douch. ''Kunnen we niet beter in bad'' grinik ik.


    Stella Madora Simpson.
    Met een ruk keek ik om toen de schuifdeuren van de douche open schoven en ik was blij Harry's gezicht te zien. Als het Zayn was geweest, was dit nog ongemakkelijker geweest. Ik zag hoe zijn ogen over mijn lichaam gleden en even bij mijn borsten bleven hangen, waardoor er even onzekerheid door me heen spoelde. Snel drukte ik het gevoel weer weg en zette het gevoel uit.
    'Hai,' glimlachte ik op mijn iets wat sexy stem, waarvan ik in mijn achterhoofd wist dat hij werkte. 'Mooie borsten,' stotterde hij en ik keek hem even verbaasd aan. Hij leek er zelf ook van geschrokken te zijn. 'Ik bedoel badpak,' glimlachte hij en ik zag in zijn ogen dat hij gehoopt had dat ik het niet gehoord zou hebben, dus deed ik maar net alsof ik het inderdaad niet gehoord had. Hij stapte bij me onder de douche.
    'Kunnen we niet beter in bad?' grinnikte hij en ik grijnsde terug. Het stoute meisje, die eigenlijk alleen maar naar boven kwam zodra ik een paar druppels teveel alcohol op had, kwam in me naar boven en ik liet mijn handen door zijn nu natte krullen gaan. 'Zodra die koffie uit je haar is en jij het bad aanzet,' giechelde ik naar hem.

    [Sorry voor de late reactie!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chiara Bella Love

    Ik lachte schamper. ''Ik denk dat je me verward met een andere Chiara want ik ken jou niet'' glimlachte ik bitchie naar haar. ''Trouwens ga maar iemand anders zoeken als je foto's wil bewerken want je ziet overduidenlijk dat ze bewerkt zijn'' knipoogde ik nog naar haar. ''Dus 1 peren milkshake 1 chocolade milkshake. Wat wou jij ookalweer Zayn'' vragend keek ik hem aan. Ik ga mijn aandacht niet vestigen naar Jade want die is dus duidenlijk een zielenpiet. Ik zal nog wel even na vragen bij Harry als we een of andere Jade kende in onze vroegere tijden. ''Whatever we gaan gewoon.'' ik rolde onopvallend met mijn ogen en trok de deur met een ruk open en liet hem met een klap dicht vallen. ''Vind je die Jade ook geen aansteller'' vragend kijk ik hem aan. ''Misschien kunnen we ruilen van eigenaar.'' vrolijk keek ik hem aan. ''Ik bij jou en Jade bij Liam. Jade zit toch wel bij jou hé?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Al snel word ik meegetrokken door Chiara en ik krab kort in mijn nek. ''Vind je die Jade ook geen aansteller'' zegt ze, 'wat jij wil.' lach ik. 'Misschien kunnen we ruilen van eigenaar. Ik bij jou en Jade bij Liam. Jade zit toch wel bij jou hé?'' zegt ze en ik schud mijn hoofd. 'Jade zit bij Harry.' lach ik. 'Maar... Mijn kamergenoot heeft het gezellig met Harry. Dus als zij bij Harry gaat, Jade bij Liam en jij bij mij word het weer leuk.' knipoog ik...


    El Diablo.