• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roselynn "Rose" Eleanore Greenaway || 17 jaar || De kamer

    Ik pluk wat aan mijn shirtje en loop de kamer in. Om de rest, waarvan er meerdeen boos kijken vragend aankijk. Ik zucht en ga dan naast Liam staan, mijn armen sla ik over elkaar. Dan gooi ik mijn haar over mijn linkerschouder en kam kort met mijn vingers de klitten uit mijn bruine krulen. Ik maak een losse en beetje slordige visgraatvlecht en bind het gele elastiekje om mijn pols om het einde zodat eht blijft zitten. Het elastiekje is de zelfde kleur als mijn shortje. Tja, ik draag graag shortjes. Ook al is het koud, dan draag ik ze het liefst nog. Ik probeer de rest allemaal doordringend aan te kijken en open dan mijn mond terwijl ik kort een rondje draai met de vrolijk gekleurde armbanden die om mijn pols hangen.
    "Nou, wat is er allemaal aan de hand?" vraag ik. "Jullie kijken zo boos," grap ik er achter aan terwijl ik Liam plagerig een por tussen zijn ribben geef.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 15:15 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Sinds Harry weg was, zat ik weer tegen de muur aangeleund, want wilde niet weer tegen iemand anders aanleunen. Ondertussen had ik echt geen idee wat er allemaal was gebeurd, aangezien ik merendeel in gedachten verzonken was. Wel wist ik dat zowel Zayn als Louis als Niall boos was geworden.
    Ik zat er deze keer eigenlijk maar een beetje bij zonder iets te zeggen of doen. Het was dat ik ook geen idee. Mijn mond opende ik pas wee toen Roselynn naast me kwam zitten. Ik glimlachte en volgde haar bewegingen.
    'Laat me eerlijk. Ik heb echt geen idee.' antwoordde ik. Waarschijnlijk zou iemand komen met dat het de kracht van Cupido was, maar geloofde er nog steeds weinig van. Ik wist eigenlijk ook niet waarom ik hier nog zat. Ik zat gelijk weer rechtop toen Roselynn me plagend een por tussen mijn ribben gaf. 'Deze kan je zo terug verwachten en er is er dan zeker een die lacht.' zei ik voor ik mijn handen in haar zij zet en haar begon te kietelen. Met deze manier had ik ook gelijk iets te doen. 'Niemand port mij in mijn zij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roselynn "Rose" Eleanore Greenaway || 17 jaar || De kamer

    "Laat me eerlijk. Ik heb echt geen idee," beantwoord Liam mijn vraag waarna hij even nadenkt terwijl ik hem een por geef.
    "Deze kan je terug verwachten en er is er dan zeker een die lacht," zegt hij terwijl hij zijn handen in mijn zij zet en me begint te kietelen.
    Lachend probeer ik hem te ontwijken, maar het helpt niet.
    "Niemand port mij in mijn zij," zegt hij dan.
    Ik probeer hem weg te duwen, maar het werkt niet.
    "Help! Genade!" lach ik. "Je weet dat ik niet tegen kietelen kan!"
    Ik kronkel lachend terwijl ik probeer Liam te ontwijken. Het blijft niet lukken, en ik bedenk dat ik hem net zo goed terug kan kietelen. Wat ik dan ook doe. Uiteindelijk lukt het me om boven op hem te klimmen. Ineens kijk ik in zijn lieve en mooie bruine ogen. Kort bijt ik op mijn lip. En ik besluit dat die seconde genoeg is en kietel hem weer verder.


    Reality's overrated.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik hoorde hem zacht zuchten en ik bleef naar mijn handen staren. Opeens voelde ik zijn armen om me heen om me vervolgens in een knuffel te trekken. Ik leun zachtjes tegen hem aan en voel dat hij zacht over mijn rug streelt. "Ik ben blij dat je me het hebt verteld. Nu kan ik je ook helpen." zegt hij, en ik knik lichtjes. 'Ik voel me zo idioot gewoon... Dat ik hier gewoon nog last van heb.' zeg ik zacht. Ik veeg mijn laatste tranen weg en kijk naar mijn handen...


    El Diablo.

    Mellory Wales
    Ik was weer eens veel te laat. Ik checkte nog mijn outfit en liep naar binnen. Daar zag ik al veel mensen. Ik liep naar Louis toe,,hoi Lou, hoe gaat het?" Vroeg ik hem. Damn wat ziet hij er lekker uit! Ik ging naast hem zitten en friemelde wat aan mijn ketting en keek hem afwachtend aan.


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Ik leid deze RPG niet maar volgensmij moet je 4 regels vol schrijven.....)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ThisIsMeNow schreef:
    Mellory Wales
    Ik was weer eens veel te laat. Ik checkte nog mijn outfit en liep naar binnen. Daar zag ik al veel mensen. Ik liep naar Louis toe,,hoi Lou, hoe gaat het?" Vroeg ik hem. Damn wat ziet hij er lekker uit! Ik ging naast hem zitten en friemelde wat aan mijn ketting en keek hem afwachtend aan.


    [In de regels staat minimaal 4 regels volschrijven]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)


    [In de regels staat minimaal 4 regels volschrijven]
    (Bij mij geeft hij niet eens 3 regels aan. 2 regels bij mij)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne

    Lachend probeerde Roselynn me te ontwijken, maar zonder succes. Dat zorgde er alleen maar voor dat ik zelf ook begon te lachen. Ik ging gewoon rustig door met kietelen terwijl ik een onschuldig gezicht trok, en op mijn lip beet om mijn lach in te houden.
    'Nee, geen hulp en geen genade' grinnikte ik. 'Daarom doe ik het juist. Als je er wel tegen kon zou het niet leuk zijn.' Het bleef ook leuk om te doen en te zien hoe Roselynn me probeerde te ontwijken. Het leukste bleef dan dat -dat niet lukte en steeds mislukte pogingen waren. Een vrolijke lach verliet mijn mond toen ze me ook begon te kietelen, want kon er zelf ook niet tegen. Roepen om te stoppen, zou niet helpen aangezien ik dat ook niet deed.
    Uiteindelijk lukte het haar om boven op me te klimmen. Met een lieve glimlach keek ik haar aan en ging op hetzelfde moment weer verder met kietelen. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar door het lachen kon ik geen woord uitbrengen. Daardoor loop ik deze al snel weer en besloot het later maar te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chiara Bella Love

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. ''Ga maar" moppel ik. Ik glimlach naar Harry en pak dan mijn mobiel die begint te trillen. Ik weet echt niet waar je het over hebt...... Wie ben jij eigenlijk? Ze doet alsof ze nergens van weet!. Ze denkt toch niet dat ik dit met een van mijn vrienden ga laten gebeuren. Ze gebruikt Harry gewoon. Ijverig begin ik te typen.Je weet wel wat ik bedoel. Doe maar niet alsof je niet weet wat ik bedoel. Maar besef Doe iets met Harry en je bent dood. En je geheim zal aan de hele wereld bekend worden gemaakt. Zorg er maar voor dat Harry over 15 minuten weer terug is bij de hotelkamer. Als hij daar niet is. Kan er iets ergs gebeuren met zowel jij als hem.. Ik grink even om mijn woordspel. Ik zou Harry nooit doodmaken. Daar is hij veel te aardig voor en voelt hij als een broer. Ik grijns even om mijn idee. Ik volg hem gewoon tot de plek waar ze hebben afgesproken.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 17:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Malino schreef:
    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik hoorde hem zacht zuchten en ik bleef naar mijn handen staren. Opeens voelde ik zijn armen om me heen om me vervolgens in een knuffel te trekken. Ik leun zachtjes tegen hem aan en voel dat hij zacht over mijn rug streelt. "Ik ben blij dat je me het hebt verteld. Nu kan ik je ook helpen." zegt hij, en ik knik lichtjes. 'Ik voel me zo idioot gewoon... Dat ik hier gewoon nog last van heb.' zeg ik zacht. Ik veeg mijn laatste tranen weg en kijk naar mijn handen...


    Zayn Malik.

    Ik schudde langzaam mijn hoofd. "Het is niet idioot, het is vervelend voor je." zei ik, waarna ik haar losliet en zwakjes probeerde te glimlachen. "Jij kan er niets aan doen dat dit je nou eenmaal is overkomen. Het is jouw schuld niet dat je -je er rot door voelt."
    Ik pakte Savannah's kin tussen duim en wijsvinger vast en liet haar voorzichtig opkijken waardoor mijn glimlach ietsjes breder werd. Ik veegde met mijn andere hand de restjes make-up zachtjes weg en trok met beide wijsvingers haar mondhoeken een beetje omhoog. "Nu ben je een mooi meisje. Lachen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.

    "Ga maar." mompelde Chiara, waardoor ik langzaam knikte en nog even door haar rode haren woelde.
    "Ik zie je straks, kleintje." plaagde ik haar, waarna ik mijn tong uitstak en naar kamer 83 begon te lopen. De plek waar ik met Penelope had afgesproken. Ik wist niet waarom precies, maar ik moest haar gewoon weer zien. Het was vreemd hoe ik ineens mijn flirttrucs verloor en als een blok voor iemand viel die ik niet eens kende. Heel vreemd, bijna onmogelijk zelfs. Normaal was ik niet eens zo makkelijk te winnen.
    Toen ik voor de hotelkamer stond klopte ik op de deur, waar ik lichtjes ongeduldig wachtte op Penelope.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    "Het is niet idioot, het is vervelend voor je." zei hij en hij liet me zacht los. Ik zag dat hij zwak glimlachte. "Jij kan er niets aan doen dat dit je nou eenmaal is overkomen. Het is jouw schuld niet dat je -je er rot door voelt." zegt hij vervolgens. Hij pakte mijn kin en ik zag dat zijn glimlach iets breder werd. Vervolgens trok hij met zijn wijsvingers mijn mondhoeken een beetje omhoog. "Nu ben je een mooi meisje. Lachen." zei hij en ik kreeg bijna automatisch een lichte glimlach op zijn gezicht. 'Jij bent de eerste die het weet.' mompel ik en kijk hem aan...


    El Diablo.

    Zayn Malik.

    Savannah haar glimlach kwam als automatisch weer op haar gezicht en ik trok mijn handen langzaam terug, waarna ik ze slapjes op mijn schoot liet vallen.
    "Jij bent de eerste die het weet." mompelde ze, waarna haar blik op mijn gezicht viel.
    Ik knikte eventjes, maar wist niet of ik me nu vereerd moest voelen. Zo'n leuk nieuws was het anders niet geweest. Als ik nou de eerste was geweest die te horen kreeg dat ze ging trouwen was het een ander verhaal geweest. Ook al was ik daar ook niet heel blij mee geweest... Nou ja, het punt lijkt me wel duidelijk.
    "Maar niet de laatste, Savannah." zei ik tegen haar. "Je zal hiermee echt naar iemand toe moeten stappen. Zonder hulp kom je nooit van je angst af."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Roselynn "Rose" Eleanore Greenaway || 17 jaar || De kamer

    Als Liam zegt dat ik geen hulp en genade krijg pruil ik kort met mijn lip. Als hij daarna zegt dat hij het daarom juist doet zend ik hem een nepboze blik toe, ondertussen blijf ik gewoon doorlachen, waardoor de poging om boos te kijken totaal mislukt, en de poging te pruilen ook wel. Als ik hem kietel lacht hij vrolijk.
    Als ik dus bovenop hem zit en hem aankijk glimlacht hij lief, iets wat me samen met zijn ogen doet smelten. Maar ik ga weer verder met kietelen, iets waardoor hij niet heeft kunnen zeggen wat hij wou zeggen. Want dat zag ik omdat hij zijn mond opende. Ik besluit zomenteen maar te vragen wat hij nou wou zeggen en kietel hem verder. Na wat gedol besluit ik het toch maar te vragen, want eerlijk gezegd ben ik echt een nieuwschierig aagje. Ik breng mijn mond naar zijn oor en fluister er iets in.
    "Wat wou je nou zeggen?"


    Reality's overrated.