• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Zijn ze nogsteeds in de kamer aan het overleggen?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (Zijn ze nogsteeds in de kamer aan het overleggen?)


    [Ja, maar Zayn, Niall en Louis zijn best wel heel kwaad dankzijn Cupido. En Harry en Penelope staan op de gang.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Penelope gniffelde zachtjes en ze likte met haar tong over haar lippen, waardoor ik haar een speelse blik gaf. Ze was niet bepaald bang voor flirten merkte ik op, wat ik eerlijk gezegd wel fijn vond. Ik hield niet van te onzekere meisjes, liever eentje die zelfverzekerd was. Ze zette een stap dichterbij en ik voelde haar huid tegen de mijne aan, waarna ze begon te spreken. Haar woorden waren zowel zwoel als intiem, waardoor ik mijn blik op haar ogen richtte.
    "Waarschijnlijk." lispelde ik zachtjes, terwijl ik me een stukje dichter naar haar toe boog en mijn kin lichtjes op haar schouder liet rustten. "Je bent misschien wel speciaal."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Helium schreef:
    (...)

    [Ja, maar Zayn, Niall en Louis zijn best wel heel kwaad dankzijn Cupido. En Harry en Penelope staan op de gang.]


    (Naar wie kan Mellory toe?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Ik snapte dat van zijn kin op haar schouder niet helemaal, maar ik heb het maar even zo gedaan. Als het niet klopt, zeg het maar :Y)]

    Penelope Gizmo.
    Hij richtte zijn blik op mijn ogen. 'Waarschijnlijk.' lispelde hij in mijn oor. Ik kon er niks aan doen, maar kippenvel versprijdde zich over mijn huid. Het was een echte versierder, dat kon ik wel merken. 'Je bent misschien wel special.' fluisterde hij er achteraan. 'Hm, misschien wel.' fluister ik terug. Ik keek hem aan en beet weer op mijn lip. Pretlichtjes verschenen in mijn ogen, en mijn mondhoeken krulden omhoog. 'En misschien-' ik zette twee vingers op zijn armbiceps 'ken ik' ik liet mijn vingers naar boven "lopen" 'jouw zwakke plekken wel.' ik streelde met de twee vingers over zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mellory kan toch een gesprek met iemand aanknopen? Ze kan naar Zayn als je wilt, die kalmeren of zo.)

    Harry Styles.

    Ik glimlachte na haar fluisteringen en keek weer op, waardoor Penelope me kon aankijken. Ze beet weer eens op haar lip en ik voelde haar vingertoppen over mijn armspieren trippelen.
    "En misschien. Ken ik. Jouw zwakke plekken wel." hoorde ik haar zachtjes zeggen, met telkens een tussenstop in haar zin. Ik voelde haar vingers nu in mijn nek en ik wikkelde mijn armen om haar middel heen, terwijl ik haar een lieflijke blik schonk. Ze leek wel elke gevoelige snaar in mijn lichaam te kunnen raken en ik was er allang niet meer immuun voor, waardoor ik mijn hoofd nog iets naar haar toe boog en mijn lippen eventjes de hare raakten, maar al snel trok ik mijn hoofd weer terug. "Misschien wel."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wie wil Savannah meeten?]


    El Diablo.

    Penelope Gizmo.
    Ineens wikkelde hij zijn armen om mijn middel en hij schonk me een liefelijke blik, waarna hij naar voren boog en met zijn lippen de mijne raakten. Dit duurde maar eventjes, en daarna trok hij zich weer terug. 'Misschien wel.' gefrustreerd beet ik op mijn lip. Hij leek die van mij ook te kennen. Maar hoe kon dat? Meteen nadat ik die vraag aan mezelf had gesteld, kon ik wel een facepalm doen. Hij was een enorme flirt. Natuurlijk kende hij alle trucjes. Ik kon het niet meer helpen. Stevig drukte ik mijn lippen op die van hem, en legde mijn armen in zijn nek. Ik voelde me warm van binnen en ik voelde dit keer voor het eerst de liefde echt door mijn lichaam stromen, en ik voelde dat ik het in me had.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Malino schreef:
    [Wie wil Savannah meeten?]


    (Iedereen is nog steeds in diezelfde kamer, behalve Harry en Penelope. Begin gewoon tegen iemand te praten. ^^ Ik heb enkel Zayn daar nog zitten, ik weet niet of je daar wat mee kan. Ik kan wel niet tegen meer dan twee personen praten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.

    Ze beet gefrustreerd op haar lip waardoor ik zachtjes grinnikte. Iemands zwakke punten herkennen was geen moeilijke opgave meer voor me, het was gewoon een middel van ervaring en gevoel. Je moest beseffen wat je met een persoon kon doen.
    Nu ik gedeeltelijk de macht over Penelope had was ik tevreden en al snel voelde ik haar zachte, volle lippen op die van mij, waardoor mijn hart tegen mijn borstkas tekeer ging. Mijn armspieren spanden zich aan en ik tilde haar op, waarna ik haar al snel tegen de muur drukte en met mijn tong tegen haar lippen tikte. Ik was niet zo van intieme en liefdevolle spelletjes, ik hield meer van wat actie. Ik hield haar stevig, maar toch voorzichtig vast alsof ze van porselein was. Penelope deed iets met me, maar ik kon het niet verklaren. Liefde ontwikkelde zich immers nooit zo snel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Penelope Gizmo.
    Ik voelde zijn armspieren zich aanspannen, en voor ik het wist voelde ik hoe ik opgetild werd. Ik liet een zacht gilletje horen, wat hem hoogstwaarschijnlijk veel voldoening zou geven. Hij drukte me tegen de muur en ik voelde al snel zijn tong tegen mijn lippen, die ik snel opende. Ik voelde zijn gespierde borstkas tegen de mijne, en ik voelde zijn hart tekeer gaan. Ik verplaatste een van mijn handen naar zijn hart, en ik zoende ruw terug. Mijn benen sloegen zich vanzelf om zijn middel, en ik voelde de liefde door mijn aderen stromen. Letterlijk. Ik moest waarschijnlijk moeite gaan doen om deze krachten niet te gaan misbruiken. 'Hm, Harry.' mompelde ik er zacht tussendoor.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik haal licht-trillend mijn nagels door mijn haar, al dat geschreeuw zorgde ervoor dat ik aan vroeger dacht. Mijn stiefvaader schreeuwde ook altijd, tegen mij... En hij sloeg me.... En... Ik schud mijn hoofd en kijk voor me uit. Ik had mezelf beloofd niet meer aan vroeger te denken, het is een gesloten hoofdstuk.. Ik zucht even zacht, en kijk de rest aan. Mijn blik blijft hangen bij Zayn naast me en ik probeer een glimlach op mijn gezicht te krijgen. Het is volgens mij een zwak glimlachje, maargoed.. 'Gaat het?' vraag ik zacht en probeer te stoppen met het lichte trillen...


    El Diablo.

    [Zo goed?]


    El Diablo.

    Harry Styles.

    Een zachte gil ontsnapte uit haar mond en ik glimlachte tegen haar lippen aan, voordat Penelope haar mond opende en ik mijn tong rondjes rondom de hare liet draaien. Haar ene hand werd verplaatst naar mijn borstkas, recht op de plaats waar mijn hart aan het bonken was. Ik liet het gaan en verkende haar mond terwijl haar benen om mijn middel werden geklemd. Eigenlijk was het niet zo slim om dit op het midden van de gang te doen, aangezien er maar iemand die deur hoefde te openen en me kon betrappen. Daarbij had ik geen zin om morgen in de bladen te staan.
    De zoen werd iets ruwer en ik ging tevreden mee met het spelletje, totdat ik mijn hoofd terugtrok en mijn ademhaling weer op het juiste ritme probeerde te krijgen. Ik glimlachte zwakjes en plaatste mijn lippen in haar nek, waar ik het bloed naar de oppervlakte zoog en al snel een mooie, rode plek zag ontstaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Prima. ^^)

    Zayn Malik.

    Een zachte grom verliet mijn mond toen Harry ons tot stilte maande, maar er even later wel weer vandoor ging. Ik merkte dat Savannah zich steeds minder op haar gemak begon te voelen en al snel landde haar blik op mij, waarna ze me vroeg of het wel ging. Ik knikte langzaam en liet mijn hoofd vragend naar rechts hangen toen ik de trillingen opmerkte. Haar glimlach leek ook gebroken te zijn.
    "Dat kan ik beter aan jou vragen." mompelde ik terwijl ik haar nog eens goed bekeek. Het liefst had ik haar nu in een knuffel getrokken, maar om de een of andere reden deed ik het niet. Ik was nog steeds over mijn toeren heen en ik moest stoom afblazen. Toch was mijn blik bezorgd, vooral omdat Savannah normaal nooit zo trilde als een rietje.

    (Eten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.