• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.

We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

[ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Helium schreef:
    [Gaan er ook nog mensen reageren ? ;$
    (voor de mensen die nog niet gereageerd hebben op kwaadheid Zayn / ruziesprankels Penelope.)]

(Ik reageer nu met Harry. :3)

Reading a good book is like taking a journey.

Praelectio schreef:
    (...)

(Ik reageer nu met Harry. :3)

[<3

Misschien kan hij iets tegen P. zeggen / haar tegenkomen. Heb ik ook wat te doen (A)]

Harry Styles.

Net toen ik op het punt stond om Chiara een knuffel te geven, aangezien ze zo lief op me reageerde, barstte de hel los. Zayn begon uit het niets op ons te schreeuwen, Niall en Louis zette hun troeven weer op Zayn en de rest bleef hartstikke stil, doodstil. Ik daarentegen duwde Liam van me af en schudde gefrustreerd mijn hoofd. Ik was kwaad op de een of andere manier, maar ik was er altijd heel erg verward door. Het was enkel dat ik er gefrustreerd van raakte.
    "Hou verdomme jullie koppen dicht!" krijste ik, voordat ik Louis met een giftige blik aankeek. "Jij blijft op je plek zitten! Waag het eens om te gaan meppen!"
    Ik schrok lichtelijk van mijn reactie, want normaal zou ik Louis nooit zo aanspreken. Hij was mijn beste vriend en ik kon amper boos op hem worden, maar blijkbaar was het me nu toch gelukt. "En Zayn gaat ook zitten en houdt zich gedeisd. Stelletje kleuters!"
    Uit irritatie besloot ik om maar weg te lopen, anders zou het ook al met mij uit de hand gaan lopen. Ik wist niet eens waar mijn woede ineens vandaan kwam. Ik smeet de deur open en liep zonder nadenken door, waardoor ik tegen iemand aanliep.
    "Aan de kant."

[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:50 ]

[Lol, same thoughts.]

Penelope Tanya Gizmo.
    Ik jammerde zacht toen ik in de kamer allemaal geschreeuw hoorde. Ik hoorde een jongen erbovenuit krijsen, en het klonk alsof er met van alles gesmeten werd. 'Bij Aphrodite...' mompelde ik. Ineens vloog de deur open en liep er iemand tegen me op, waardoor ik omviel. Tegelijkertijd zag ik op de plek waar mijn handen neer waren gekomen nu lichtroze sprankels lagen. Vlug keek ik op. 'Oh nee.' jammerde ik. Het was een jongen. Niet dat ik lesbisch was, maar vaak als er dan een meisje aankwam sloeg het haar over. Ik krabbelde overeind. 'Ehm...' zei ik ongemakkelijk. 'Wat is er?.'

[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:58 ]

Harry Styles.

Het meisje waar ik tegenaan was gelopen was omgevallen en ik was al bijna vergeten wat ik daarnet nog had gesnauwd naar haar. Ik wilde haar al overeind helpen, maar ze krabbelde al zelf overeind. Verward keek ik haar aan en schudde ik een aantal keer mijn hoofd, waardoor de krullen vrolijk op en neer sprongen.
    "N-Niks, denk ik." mompelde ik verward, waarna ik mijn hoofd naar links liet hangen en het meisje eens goed bekeek. Ze was een brunette met een schattig gezichtje en ze had een mooi, gevormd lochaam. Mijn hart maakte een licht sprongetje en alweer schrok ik. Net was ik zonder enige reden kwaad en nu begon ik -waarschijnlijk- verliefd te worden op iemand die ik niet eens kende. Wat gebeurde er toch met me?
    "Ik ben Harry." stelde ik mezelf uiteindelijk maar voor, niet-wetend hoe ik het anders maar zou moeten verbergen.

Penelope Tanya Gizmo.
    'N-Niks, denk ik.' mompelde hij. Hij leek ineens kei-verlegen, en hij stamelde een beetje. 'Ik ben Harry.' zei hij. Ik gaf hem een lieve glimlach, en ik zag dat hij me bekeek. Een licht ongemakkelijk gevoel bekroop me, en ik draaide een haarlok om mijn vinger. 'Penelope.' zei ik, iets zachter dan normaal. Ik was nog steeds een gewone tiener, en tegenover me stond een knappe jongen. 'Heb je een kamer hier?' vraag ik, en ik wijs naar de kamerdeur achter hem, waar nog steeds een hels kabaal wegkwam. Ik voelde me wel schuldig, maar ik kon er ook niks aan doen eigenlijk. Ik realiseerde me ook dat mijn naam op de lijst stond van mensen die verdacht werden, en het kwaad/liefde gebeuren was wel bezig terwijl ik erbij was. Ik hoopte dat hij me niet herkende.

[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 11:32 ]

Harry Styles.

Ze glimlachte lieflijk en stelde zichzelf voor als Penelope. Ik hield van die naam, het liet me denken aan iets schattigs. Ze praatte zacht, maar toch nog duidelijk verstaanbaar.
    "Heb je een kamer hier?" vroeg ze, terwijl ze wees naar de kamerdeur waar ik net uit was gelopen.
    Ik knikte en glimlachte, wetend dat ze me niet herkende. Ik was er wel bij mee eigenlijk, gelukkig geen fan die zou doordraaien omdat ze mij eindelijk kon zien in levende lijve. Op dit moment zou ik dan zonder pardon zijn omgedraaid en weggelopen, helaas. "Ja, met nog vier vrienden. Wat vriendinnen zijn bij ons langsgekomen." legde ik uit, waarna ik haar nog eens bekeek. Haar naam kwam me wel bekend voor, maar er waren zoveel mensen die 'Penelope' konden heten. Het viel me wel op dat er een soort van glitter op de grond lag naast haar.
    "Heb je soms iets laten vallen?" vroeg ik, wijzend op de lichtroze sprankels.

Penelope Tanya Gizmo.
    Hij knikte en glimlachte. 'Ja, met nog vier vrienden. Wat vriendinnen zijn bij ons langsgekomen.' zei hij. Hij keek naar de glinsters die op de grond lagen, en zei: 'Heb je soms iets laten vallen?' Zei hij, nu naar het lichtroze spul wijzend. Ik bloosde. 'Nee, ik moest hier heen om het op te zuigen met de stofzuiger. Ik werk hier.' zei ik net iets te snel. Ik wist dat ik snel van onderwerp moest veranderen, anders zou hij het door hebben. Ik moest dit keer gebruik maken van mijn vage krachten. 'Maar, je hebt dus een vriendin?' vroeg ik, met een teleurgestelde toon. Dat had hij nooit gezegd, maar dat kon ik er best van maken.

Harry Styles.

"Nee, ik moest hier heen om het op te zuigen met de stofzuiger. Ik werk hier." was Penelope's antwoord, waardoor ik begrijpend knikte en zachtjes grinnikte. Een dienstmeisje dus, dan zou ik haar nog wel vaker hier tegenkomen. En eerlijk gezegd zag ik daar totaal niet tegenop.
    "Maar, je hebt dus een vriendin?" vroeg ze lichtelijk teleurgesteld, toen ik niets meer wist te zeggen. Mijn ogen verwijdden zich en ik keek haar eventjes verward aan, niet-wetend of ik dat nou echt had gezegd. Volgens mij niet, toch?
    Ik schudde mijn hoofd vrijwel direct. "Nee, ik heb geen vriendin." beantwoordde ik haar vraag met een lichte, ondeugende glimlach. "Maar dat betekent niet dat ik er geen op het oog heb."

Penelope Tanya Gizmo.

Zijn ogen verwijdden zich en hij keek me even verward aan. Daarna schud hij snel zijn hoofd. 'Nee, ik heb geen vriendin. Maar dat betekent niet dat ik er geen op het oog heb.' zei hij met een ontdeugende glimlach. Ik glimlachte terug en keek daarna even naar de grond. Er viel een ongemakkelijke stilte en ik keek naar mijn schoenen. Ik dacht na. Ik dacht dat ik hem ergens van kende. De bruine krullen, de groene ogen... Ik pijnigde mijn hersens, maar ik kon er echt niet opkomen.

[Boem. Sorry dat hij zo kort is, maar ik heb 0 inspi.]

EDIT. Ik heb nu WI en dan LA toets. Dus voorlopig even geen posts meer van mij.

[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 12:34 ]

(Succes, ik heb vrij vandaag. :'))

Harry Styles.

Penelope glimlachte enkel en de stilte werd snijdend, terwijl zij naar haar schoenen blikte en haar best deed om ergens over te denken. Ik zag de frons op haar voorhoofd staan en haar ogen stonden vrijwel gefrustreerd.
    "Waar denk je aan?" vroeg ik nieuwsgierig, terwijl ik besloot om tegen de muur aan te leunen. Een nonchalante blik verscheen in mijn ogen en ik keek met een vragende blik in haar richting, terwijl ik zelf nadacht over mijn eigen bedenksels. Hoe kon het zo zijn dat zij mijn hart nu al sneller liet kloppen, ook al had ik haar nog geen vijf minuten geleden ontmoet?

Penelope Tanya Gizmo.

'Waar denk je aan?' Vraagt hij nieuwsgierig. Hij leunde tegen de muur en keek me vragend aan. 'Aan jou. Aan dat ik je ergens van ken.' Zei ik zo charmant mogelijk. Zijn krullen stonden vrolijk alle kanten op, en de flirterige trucjes die hij goed onder de knie leek te hebben... 'Styles.' Zei ik plotseling. Ik keek hem door mijn wimpers heen aan. 'Toch?' Zei ik er onzeker achteraan. Ik wiebelde een beetje op mijn hakken, aangezien ik er niet erg goed op kon staan. Ik zag dat hij ook aan het nadenken was. 'En waar denk jij dan aan?' vraag ik speels. Ik draai weer en lok om mijn vinger en kijk hem lipbijtend aan.

[ Snelle post tussendoor (: sorry voor spelfouten. ]

Harry Styles.

"Aan jou. Aan dat ik je ergens van ken." antwoordde ze op een charmante toon, waardoor mijn mondhoeken nog een stukje omhoog krulden. Ik leunde een beetje naar voren en keek ik haar geïnteresseerd in, totdat ze mijn achternaam wist uit te spreken. Een zachte lach ontsnapte uit mijn mond en ik knikte goedkeurend. "Precies."
    "En waar denk jij dan aan?"
    "Ik denk na over het feit dat ik nu al als een blok voor je val, terwijl ik helemaal niet zo makkelijk te krijgen ben." antwoordde ik eerlijk, waarna mijn ogen afdwaalden naar haar lippen. Haar tanden hadden zich in haar onderlip geboord en ik leek elke beweging fascinerend te vinden. Ze speelde ook vaker met haar bruine lokken.

[Ik reageer zometeen. Nog ff naar huis fietsen.]

Penelope Gizmo.
    Hij keek geintresseerd, en knikte lachend. 'Precies.' Zei hij. 'Ik denk na over het feit dat ik nu al als een blok voor je val, terwijl ik helemaal niet makkelijk te krijgen ben.' zei hij, en hij meende het. Misschien moest ik voor deze ene keer eens goed gebruik maken van mijn onvoorspelbare krachten. Ik probeerde schattig te gniffelen, en ik zag dat zijn blik afdwaalde naar mijn lippen. Hij leek elke beweging te volgen die ze maakten, en ik likte er even overheen met het puntje van mijn tong. Ik zette langzaam een stapje dichterbij Harry. Ik legde mijn hand op zijn arm. 'Misschien komt dat wel omdat ik het ben?' zei ik met een zwoele toon.