• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.

    Toen we buiten stonden besefte ik dat ik mijn jas was vergeten, maar het deerde me weinig eerlijk gezegd. Kippenvel stond op mijn armen terwijl ik Savannah volgde en uiteindelijk naast haar ging zitten. Mijn blik bleef op haar branden terwijl ze naar voren keek, maar uiteindelijk weer naar mij. Ik glimlachte bemoedigend. "Neem je tijd maar." mompelde ik stilletjes, terwijl ik mijn hoofd lichtjes gebogen hield. Ik vond het een beetje triest voor Savannah als paparazzi me nu kwam lastig vallen, vooral omdat ze op het punt stond om me iets belangrijks te vertellen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 9:36 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Helium schreef:
    [Voor jeweetwel: soms RPG ik alleen omdat ik dat even wil. In schrijven kan ik soms even mijn gevoelens kwijt, en dan heb ik liever niet dat jan en alleman dit gaat lezen die mij persoonlijk kent. x]

    Penelope Gizmo.
    Toen de klok vijf voor vier aangaf, zei ik tegen Jurgen dat ik even pauze nam. Hij knikte, en ik glimlachte dankbaar. Ik liep naar de lift, en drukte op verdieping 3. De lift zuisde omhoog, en ik keek naar boven. Zou hij er al zijn? Of zou hij nog met de paparazzi zitten? De liftdeur ging open, en zenuwachtig liep ik de gang in. Hij was er nog niet, dus ik besloot voor de deur te gaan wachten. Ik leunde tegen de deur aan en pakte mijn mobiel. Ik had een sms van een onbekende afzender. "Je maakt er misbruik van." mijn ogen verwijdden zich en ik keek met een kloppend hart naar de sms. Er was iemand die zeker wist dat ik Cupido was, en dat ik mijn krachten had gebruikt. Of zag ik spoken, en was het gewoon naar het verkeerde nummer gestuurd zijn. "Hoe bedoel je?" tikte ik terug. Ik deed hem in mijn broekzak, niet wetend of ik wel een antwoord wilde.


    Ik quote 'm even naar de nieuwe pagina :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Hij glimlachte weer, "Neem je tijd maar." mompelt hij stilletjes en ik knik. Ik dacht even na hoe ik kon beginnen. Mijn ogen schieten naar mijn handen en ik begin met vertellen. 'Toen ik negen was ontmoette mijn moeder een nieuwe man, Thomas. Toen ik net tien was trouwde ze met hem, en hij kwam bij ons wonen. En toen begon alles, ik had vanaf het begin al het gevoel dat hij me haatte. Dat ging hij me nu ook duidelijk laten merken. Hij schreeuwde altijd tegen me, daarom kan ik dus ook zo slecht tegen ruzie's.. Hij noemde me altijd lelijk, dat wil je nooit horen dus ik deed er alles aan om het niet meer te horen.. Na een korte tijd begon hij me ook te mishandelen.' zeg ik en haal even adem en zorg dat ik niet huil. 'Na twee jaar kregen mijn moeder en Thomas veel ruzie's, dus ze gingen scheiden. Ik was toen twaalf... Ik dacht dat alles over was, dat was het tot mijn veertiende. Ik kwam hem tegen op straat en...' zeg ik en voel een traan langs mijn wang glijden.. Nu kwam het moeilijkste deel...


    El Diablo.

    Zayn Malik.

    Savannah begon te vertellen en ik luisterde aandachtig, maar na enkele woorden werd ik er enkel misselijk van. Hoe kon iemand zoveel pijn aan iemand geven? Hoe kon iemand zulke dingen doen of zeggen? Ik voelde mezelf kwader worden bij de gedachten en balde mijn vuisten, terwijl ik zo rustig mogelijk achterover leunde en Savannah meelijdend aankeek. Ik merkte de traan op die langzaamaan van haar wang druppelde en ik pakte haar hand weer vast, waar ik een geruststellend kneepje in gaf.
    "Het is goed, ik ben bij je." fluisterde ik zachtjes, terwijl ik wat sussende woorden mompelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik zag hem zijn vuisten ballen en hij pakte mijn hand waar hij een geruststellend kneepje in gaf. Ik glimlach even zwak, maar mijn gezicht betrekt al snel. Ik haal even diep adem en vertel verder. 'Ik kwam terug van een feestje, en het was nog maar vijf minuten ongeveer tot ik thuis was. Hij trok me mee in een steegje en hij had me bijna verkracht als mijn broer er niet was geweest. Ze raakten in een gevecht en ik deed snel mijn jurkje weer aan omdat dat van mijn broer moest...' zeg ik en haal diep adem. 'Opeens haalde Thomas een mes tevoorschijn, en hij begon mijn broer te steken. Hij zei dat ik moest rennen, dus dat deed ik maar.. Toen ik omkeek zag ik dat hij dood was. Ik bleef maar rennen tot ik thuis was... Maar om het kort te houden.. Hij kreeg 24 jaar gevangenisstraf.' eindig ik. Ik kijk naar Zayn. 'Ik heb elke dag het gevoel, dat het mijn schuld is dat hij dood is.' zeg ik trillend...


    El Diablo.

    Chiara Bella Love(Ben er tot half 6 niet)


    ''Ik kan wel vaker je bodyguard zijn.'' gil ik tegen Harry. ''Zag je hoe ze meteen weg gingen? Chiara kracht noemen we dat'' vol trots kijk ik naar mijn arm. Geiriteerd kijk ik naar mijn mobiel die begint te trillen. Moesten ze het moment nou echt verpesten Hoe bedoel je?. Met een grijns kijk ik naar mijn mobiel. Ja, het meisje met wie Harry was was denk ik wel cupido. Hoe verklaar je dat roze spul op de grond dan? Als je wil weten hoe ik aan haar nummer kom. Ik heb alle nummers van de verdenkers opgeslagen in mijn mobiel. Handig dat ze ook een mobiellenummer erbij zetten. Ik begin ijverig terug te typen Je weet het wel...... Cupido


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Mijn reacties komen. Sorry, ik had weinig tijd. Ik reageer nu en wat ik niet af krijg komt straks op school.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    Het verhaal van Savannah ging voort, maar het werd er niet bepaald mooier op. Ik staarde haar ongelovig aan en mijn lippen waren tot een smalle streep getrokken. Het was gewoon zo verschrikkelijk hoe iemand zijn stiefdochter zo kon misbruiken. Haar stem trilde behoorlijk en ik liet een zachte zucht weerklinken, waarna ik kort knikte als teken dat ik alles had begrepen. Als vanzelf had ik mijn armen om haar heen geslagen en gaf ik haar een knuffel, terwijl ik zachtjes over haar rug streelde.
    "Ik ben blij dat je me het hebt verteld." zei ik. "Nu kan ik je ook helpen."

    Harry Styles.

    Ik grinnikte nog zachtjes toen Chiara voorstelde om mijn bodyguard te zijn, maar dat aanbod sloeg ik liever af. Ik had Chiara liever als schattig meisje om me heen dan een schreeuwende bodyguard.
    Ik keek eventjes op mijn horloge en trok mijn wenkbrauwen verbaasd op. Ik had nog maar enkele minuten de tijd en ik had Penelope beloofd dat ik naar kamer 83 zou gaan.
    "Chiara, ik moet gaan." mompelde ik lichtelijk nerveus, terwijl ik haar met een zwakke glimlach aankeek. "Ik had met Penelope afgesproken."

    (Klaar. :3 En ik heb het gevoel dat er maar vier mensen reageren.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat gevoel heb ik ook... Ik ga de anderen wel even GB'en ^^]
    Penelope Tanya Gizmo.
    Ik had al een tijdje tegen de muur staan leunen, en schrok op toen ik mijn mobiel voelde trillen. Je weet wel ...... Cupido stond er. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Hoe wist zij dat nou weer? Ik besloot te doen dat ik er niks van wist, en tikte terug: Ik snap niet waar je het over hebt. Wie ben jij eigenlijk? Ik glimlachte. Misschien was ik beter in liegen dan dat mijn moeder altijd dacht. Ik kon misschien wel niet pratend liegen, maar mijn vingers konden doen wat ze willen. Ik ging op de grond zitten in kleermakershouding, en wachtte af. Misschien was hij het wel vergeten. Of misschien had hij me gewoon laten zitten.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 8:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics, sorry dat ik zo laat reageer. Maar toen ik voor het laatst keek of er een topic was kon ik die niet vinden. Ik wist dit dus helemaal niet en het topic wat ik wél kon vinden was gesloten :$ Dit spijt me, maar kan iemand me informeren wat er allemaal gaande is? Want dan kan ik zo snel mogenlijk inspringen!]


    Reality's overrated.

    [Nou, de groep mensen zit dus in een hotelkamer, (behalve Harry, Penelope, Zayn, Savannah en Chiara) en zijn een beetje boos (A) Harry denkt dat hij verliefd is op Penelope en Chiara denkt dat Penelope cupido is ^^

    Edit: je kunt ook inspringen in die kamer]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 12:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik wil wel inspringen in die kamer, zijn er verder nog romances ofzo?

    Ik heb de rest al snel wat doorgelezen ;) Maar als er nog belangrijke dingen zijn hoor ik dat graag!]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 13:32 ]


    Reality's overrated.

    [Ik wil ook nog wel inspringen, alleen dat lukt telkens niet :3]


    Do what people say you can't.

    Ehm, ... :$ ik weet eigenlijk ook niet echt wat. Ik ben dom geweest , want ik heb er geen verhaallijn ingestopt :/ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Liam meld zich ook weer ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer