• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Praelectio schreef:
    (Harry heeft nooit uitgesproken dat hij niet in Cupido gelooft, dat dacht hij enkel. Dus Chiara kan dat in principe niet weten, tenzij ze zijn gedachten kan lezen. ^^)
    (Oow nee ik dacht dat hij dat zei ik moet dus beter lezen x'D)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne

    Ik had me al snel eer omgedraaid toen er bijna niemand iets zei, en plukte wat aan het shirt van Harry. Ja, ik moest toch iets te doen hebben? Ik verveelde me en dat was iets wat niet heel snel voorkwam. Een paar keer ging mijn blik omhoog, waardoor deze eens de blik van Harry kruiste. Een zucht verliet mijn mond, waarna de bedenkelijke blik weer in mijn ogen verscheen.
    'Wie heeft er hier eigenlijk bewijs en waarom zaten we hier ook alweer?' vroeg ik uiteindelijk en zag Harry instemmend knikken na mijn woorden. Maar zijn woorden waren wel waar en zette me weer aan het denken.
    Ik zag er dan ook echt tegenop om te gaan zoeken, maar misschien was het beter om hier te blijven zitten. Het klonk namelijk best wel vreemd allemaal, dat moest ik ook toegeven. 'Ik weet het niet.' beantwoordde ik twijfelend de vraag van Chiara en keek daarna vragend naar Harry. Maar dit was eerder wat hij van plan wist, zodat ik wist of ik weer echt moest gaan zitten of niet.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 21:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Penelope Tanya Gizmo || Cupido.

    Ik liep half stampvoetend door de straten van London. Hoe had ik het toegelaten? Ik werd verdacht als Cupido, en sterker nog, ik was het. Ik keek om me heen, waar ik een stel zag lopen, met daarnaast twee mensen die elkaar wel in het gezicht konden spugen. Heel veel mensen dachten dat ik het opzettelijk deed. Maar dat was helemaal niet zo. Ik was wees, puur om het feit dat mijn "moeder" in de hemel woonde. De godin van de liefde. Liefde voor iedereen, behalve voor haar bloedeigen dochter. Ik had de pijlenkoker en de boog al lang onder een losse vloerplank in mijn appartement gelegd, want ik had het niet goed in de hand. Ik was een uitermate goede boogschieter, wat logisch was voor Cupido, maar ik kon het zonder. Maar dan deed ik het niet vrijwillig. Ook had ik heel soms dat ik ineens op een totaal andere plek liep dan daarvoor. Ik liep het hotel in waar ik werkte, deed mijn dienstkleding aan en er werd me meteen opgedragen om naar kamer 11 te gaan op de bovenste verdieping, om het bed op te maken. Ik zuchtte geirriteerd, deed een hoge staart in mijn haar en liep naar de lift. Algauw stond ik voor de deur van de kamer en ik klopte. En tegelijk zag ik kleine, donkerroze sprankeltjes van mijn vuist afkomen. Oh god. Dat betekende ruzie. Of moest ik blij zijn dat ze niet lichtroze waren geweest?

    [Jullie zijn vrij om te ruzien ^^]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 11:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.
    De discussie tussen Chiara, Harry en Liam zette zich voort en ik luisterde er maar naar, terwijl mijn ogen af en toe door de kamer gleden. Ik streek over de zachte bekleding van de crèmekleurige bank voordat er een soort rilling over mijn rug gleed. Ik wist niet wat het was, maar opeens leken mijn vuisten zich te ballen en mijn mondhoeken omlaag te kruipen, voordat ik mijn hoofd hief en mijn blik op de drie mensen richtte die een discussie aan het voeren waren.
    “Het slaat werkelijk nergens op wat jullie zeggen! Misschien moeten jullie eens nadenken voordat je –je mond opentrekt. Jezus!” riep ik uit, waarna ik mijn wenkbrauwen in een frons trok en overeind kwam. Ik was kwaad, maar ik begreep mijn eigen reden niet eens. Het enige wat ik wist was dat ik kookte, iets wat mij normaal gesproken nooit gebeurde. Vreemd.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 11:39 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Wie worden verliefd op elkaar?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (Wie worden verliefd op elkaar?)


    (Is nog niet bekend. En het is sws geen permanente verliefdheid, aangezien Cupido nog niet alles onder controle heeft.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    (...)

    (Is nog niet bekend. En het is sws geen permanente verliefdheid, aangezien Cupido nog niet alles onder controle heeft.)


    (Ok want Mellory wilt anders wel met Zayn als hij het ook wilt)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Sicam?? Voor welke kamer ben je die van ons??)


    Niall James Horan


    Met mijn blik naar de grond gevestigd denk ik na. Wat nou als cupido ervoor zorgt dat ik mij vrienden ga haten? Ik zou niet zonder ze kunnen leven. Weetje wat nog erger zal zijn als cupido ervoor zorgt dat ik en mijn eten uit elkaar gaan. Dan begin ik gewoon spontaan te huilen. Ik lach even in mijn zelf. Ik zie Chiara me vragend aankijken ik wuif het weg. Geiriteerd kijk ik naar boven als Zayn roept. ''Zayn misschien moet je gewoon even rustig gaan zitten'' rustig kijk ik hem aan. Ik snap uberhaupt niet waarom hij boos is ze praten alleen maar over cupido. Ik geloof sowieso dat hij of zij bestaat. ''Ik denk gewoon dat we die lijst moeten afgaan'' trimofantelijk kijkt Chiara ze aan. ''Maar niet op die manier die Chiara bedoeld'' zeg ik er dan tenslotte achteraan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Sicam?? Voor welke kamer ben je die van ons??)
    ...


    [Ja, daarom werd Zayn ook kwaad.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson

    Ik zit maar wat op mijn mobiel te kijken als Zayn opeens boos wordt. Ik zucht geërgerd. "Waarom moet je áltijd boos worden!" Roep ik naar Zayn. Ik denk aan die cupido die 'in menselijke vorm is'. Ik geloof er niks van. Of het is echt een slecht mens of ze maakt heel erg vaak fouten. Liefde gaat áltijd fout. Ik sta op en heb zin Zayn een harde duw te geven. Ik probeer me groot te maken maar aangezien ik de kleinste van de band ben maakt dat niet echt veel uit. Ik kijk boos, en probeer de rest zoveel mogelijk te negeren. Die willen me toch stoppen. Ik mezelf ook, maar er is een woede in me die ik niet kan verklaren. weet ik veel waarom Zayn boos was, ik lette niet eens op!


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Zit Mellory ook in de kamer?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [blijkbaar

    Ik snap niet helemaal hoe die meiden One Direction kennen.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    [blijkbaar

    Ik snap niet helemaal hoe die meiden One Direction kennen.]


    (Ja dat vind ik ook best raar)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ZiamStorason schreef:
    [blijkbaar

    Ik snap niet helemaal hoe die meiden One Direction kennen.]


    [Het zijn een soort vriendinnen van vroeger. Dat had ik eigenlijk beter moeten bedenken inderdaad...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Gaan er ook nog mensen reageren ? ;$
    (voor de mensen die nog niet gereageerd hebben op kwaadheid Zayn / ruziesprankels Penelope.)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.