• Arrows from Cupido
    Cupido is back. Overal waar zij komt, heerst liefde en haat. Onbedoeld is Cupido gereincarneerd en teruggekeerd op aarde, waar ze mensen aan elkaar koppelt, mensen uit elkaar drijft. Er zijn mensen die er genoeg van hebben en naar haar opzoek gaan. Zelfs als ze daar vallen voor moeten zetten. Met z'n allen spreken ze met elkaar af, om haar te zoeken en te ontmoeten. Maar het is moeilijker haar te vangen dan je zou denken.
    (Sorry voor het slechte intro, ben ik nooit goed in geweest ;c )

    Cupido:
    - Penelope Tanya Gizmo || Helium

    De jongens (max 5):
    - Harry Edward Styles || Praelectio
    - Zayn Javadd Malik || Praelectio
    - Niall James Horan || DamnBieber
    - Louis William Tomlinson || ZiamStorason
    - Liam James Payne || Magicales

    De meiden (max 5):
    - Estelle Melanie Hill || Semper
    - Roselynn Eleonore Greenaway || Caleo
    - Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Mellory Wales || ThisIsMeNow
    - Savannah Kyra Rose Montoya || Malino

    Regels:
    - Minimaal 4 regels vol schrijven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - Naamsverandering doorgeven
    - Twee rollen per persoon maximaal
    - OOC is [] {} ()
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Liever geen bromances. Het mag, maar ik heb het idee dat er dan mensen afhaken en de bromance dan uiteindelijk de enigen zijn die er nog schrijven.


    We beginnen bij dat ze met zijn allen (behalve Cupido) in het huidige hotel van de jongens en ze het er over hebben dat ze die "Cupido" eigenlijk wel willen vangen.

    Het is in de media bekend dat Cupido is terug gekeerd en er zijn een aantal mensen 'verdacht', waaronder Penelope.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 14:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Kan Mellory naar Zayn en Savannah?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Hij keek me vragend aan en ik slik even. "Dat kan ik beter aan jou vragen." mompelt hij en ik kijk hem aan. Ik wou hem zo graag vertellen wat er is, waar ik nu al onderhand zeven jaar mee zit. Maar het kan niet, mijn stiefvader heeft het zelf gezegd. Als ik het ooit zou vertellen, dan zou hij het weten. Dan zou hij komen, en dan werd alles weer erger. Het klink natuurlijk erg nep, maar ik geloof het. Zo erg heeft hij op me ingepraat... Hij is ook de reden dat ik zo ijdel ben, hij heeft altijd gezegd dat ik lelijk ben. Weet je hoe vreselijk het voelt, om dat te horen? Ik schud mijn hoofd even en kijk naar Zayn. 'Ja, het gaat wel. Uhm. gewoon de kou?' lieg ik..


    El Diablo.

    Penelope Gizmo.

    Mijn ademhaling werd steeds onregelmatiger, en ik was best wel blij toen hij even stopte. Hij probeerde zijn ademhaling weer normaal te krijgen, net als ik. Ik kijk hem glimlachend aan. Hij glimlachte ook. Hij zette een zuigzoen in mijn nek en ik kon een zachte kreun niet onderdrukken. 'Harry.' mompelde ik weer. ik was eigenlijk al best verbaasd dat mijn kwade baas niet al op was komen dagen. 'Je bent een echte flirt.' zei ik. Alsof hij dat nog niet wist. Ineens hoorde ik rennende voetstappen, en zacht geklik. 'Zijn dat camera's?' vroeg ik verbaasd. 'Zo klinkt het wel...' mompel ik er achteraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [waar kan ik inspringen? Sorry dat ik nog niet kon reageren :s ]


    Do what people say you can't.

    Besar schreef:
    [waar kan ik inspringen? Sorry dat ik nog niet kon reageren :s ]


    [Ze zitten in een hotelkamer, daar kun je gewoon met iemand gaan praten. Zayn&Louis&Niall zijn kwaad geworden door Cupidokracht, en Penelope & Hazz staan op de gang.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.

    Savannah zei dat het waarschijnlijk aan de kou lag en ik kon meteen zien dat ze loog. Ik zei het niet, maar ik wist het wel. Ik had zo lang tussen mensen gestaan die telkens weer om allerlei dingetjes logen dat ik er achterkwam als iemand aan het liegen was. Vooral Savannah was vrij doorzichtig hierin.
    "Je hoeft het niet te vertellen." zei ik zachtjes, terwijl ik haar eventjes een bemoedigende blik gaf. Ik beet onzeker op mijn lip en wist even niet meer wat ik moest doen, aangezien ik Savannah tot niks wilde aansporen wat pijnigend zou kunnen zijn. Uiteindelijk liet ik mijn vingertoppen heel eventjes over de rug van haar hand glijden als geruststelling, voordat ik mijn hand weer terugtrok. "Maar laat het wel los."

    Harry Styles.

    Penelope kreunde zachtjes en ik lachte stilletjes om haar woorden, waarna ik haar eventjes heen en weer wiegde. Mijn bloed bevroor enkel toen ik het rennen hoorde en het geklik van camera's ook al tot hier kon horen. Penelope's woorden leken mijn gedachten te bevestigen en ik zette haar vrijwel meteen weer neer op de grond, waarna ik mijn lichaam in de richting van het geluid draaide. En inderdaad, journalisten en fotografen moesten me weer komen vervelen. Ik duwde Penelope voorzichtig en beheersd achter me, aangezien ik geen zin had in vervelende fans die haar nog iets aan zouden doen. Ik wierp een dodelijke blik in de richting van de paparazzi en bleef beschermend voor haar staan.
    "Hier was ik al bang voor." siste ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Ik wist nu al dat hij me door had, ik kon echt niet liegen... Ik had geleerd altijd de waarheid te zeggen, ook als het erg kwetsend is. Daarom vinden een aantal mensen me bitchy.. Maarja.. "Je hoeft het niet te vertellen." zei hij zachtjes en ik knik met de zwakke glimlach die nog niet van mijn gezicht is verdwenen. Hij gaf me een bemoedigende blik en beet vervolgens op zijn lip. Ik voel zijn vingers even over de rug van mijn hand glijden en mijn ogen glijden vanzelf naar mijn hand. "Maar laat het wel los." zegt hij vervolgens. Ik knik even en kijk weer naar zijn ogen. Ik glimlach naar hem, 'als het lukt.' zeg ik en kijk even naar mijn handen. Ik dacht na, zal ik het vertellen? Tegen een persoon kan vast geen kwaad, maar dan moesten we weer even weg uit de kamer. Volgens mij heeft Zayn daar nou niet echt zin in....


    El Diablo.

    Harry Styles.

    Penelope kreunde zachtjes en ik lachte stilletjes om haar woorden, waarna ik haar eventjes heen en weer wiegde. Mijn bloed bevroor enkel toen ik het rennen hoorde en het geklik van camera's ook al tot hier kon horen. Penelope's woorden leken mijn gedachten te bevestigen en ik zette haar vrijwel meteen weer neer op de grond, waarna ik mijn lichaam in de richting van het geluid draaide. En inderdaad, journalisten en fotografen moesten me weer komen vervelen. Ik duwde Penelope voorzichtig en beheersd achter me, aangezien ik geen zin had in vervelende fans die haar nog iets aan zouden doen. Ik wierp een dodelijke blik in de richting van de paparazzi en bleef beschermend voor haar staan.
    "Hier was ik al bang voor." siste ik zachtjes.


    Penelope Gizmo.
    Er kwamen ineens heel veel mensen de hoek van de gang om stormen, met klikkende foto-camera's in hun handen. 'Harry Styles! Is dat je vriendinnetje? Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Mogen we een foto van jullie samen? Harry?' kwam uit de menigte. Hij had me achter zich neergezet en stond nu in een beschermende houding voor me. Hij keek dodelijk naar de paparazzi. 'Hier was ik al bang voor.' siste hij. Ik dacht diep na. Als het me nu zou lukken ons te teleporteren, wat 0,1% kans waarschijnlijk leek, dan moest ik hem ook het cupidoverhaal vertellen. En dat wilde ik echt niet. 'Zoek me om vier uur op in kamer 83. Daar zit niemand.' fluisterde ik in zijn oor. Dat was over een half uurtje. Dan was hij hopelijk wel van die paparazzi af. 'Tot straks.' ik drukte zacht een kusje in zijn nek, maar wel zo dat het niet op camera vastgelegd kon worden. Stilletjes sloop ik achteruit, naar de lift, en ik glimlachte nog even. Toen gingen de deuren dicht. Ik haastte me naar de lobby en ging achter de balie staan. En wonder boven wonder had niemand me gezien. Misschien had Aphrodite toch nog een beetje met me te doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chiara Bella Love

    Met grote ogen kijk ik naar het hele voorgeval tussen Harry en het Meisje. Ik kwam Harry halen om te zeggen dat ik het weer goed had gemaakt. Ik duik snel naar beneden als ik zie dat de paparazzi aankomt. Ze mogen me absoluut niet zien anders ben ik echt de lul als ik op de foto ben genomen. Door het kiertje van de deur zie ik het meisje snel de lift in stappen. Mijn oog valt op de glitter op de vloer. Dat had cupido toch tenminste dat stond op internet. Ik grinik even om mijn gedachten. Het zal vast wel niet zo zijn Harry had gelijk cupido is gewoon nep. Het meisje komt me wel vaag bekend voor ik kan me alleen niet plaatsten waarvan. Volgensmij was ze als vermist opgegeven ofzo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles.

    "Harry Styles! Is dat je vriendinnetje? Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Mogen we een foto van jullie samen? Harry?"
    Ik liet een zachte zucht weerklinken en luisterde naar Penelope die me over een halfuurtje op kamer 83 wilde ontmoeten, waarna ik nog een zachte kus kreeg. Ik knikte onopvallend en richtte me weer op de paparazzi.
    "Wat nou?" vroeg ik zo onschuldig mogelijk, waarna ik hen een vragende blik gaf toen Penelope verdwenen was. Ik blikte snel naar de hotelkamerdeur en zag daar een rode pluk, waarschijnlijk van Chiara. Ik wierp haar een hulpeloze blik toe die ook smekend stond, aangezien ik me hier totaal niet wist uit te redden. Ik wilde gewoon weg hier.

    Zayn Malik.

    "Als het lukt." zei ze zachtjes terwijl ze haar ogen neersloeg.
    Ik trok mijn wenkbrauwen peinzend op en keek Savannah met een gepijnigde blik aan. Er was iets totaal mis, ze zou anders nooit zo droevig reageren. Ze was altijd eerlijk tegen mij en anderen geweest, maar ze was nooit zo triest. Ik keek haar met een zachtaardige glans in mijn ogen aan en knipperde een paar keer met mijn ogen.
    "Als je wilt praten, ik vertel niemand iets erover. Ik zal je er niet op beoordelen." probeerde ik haar aan te sporen om het me te vertellen, aangezien ik nieuwsgierig en tegelijkertijd bezorgd om haar was. Ik moest weten wat er speelde in haar gedachten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    Als Harry me een hulpeloze blik zend sta ik op. Als ik naar Harry loopt worden ze stil. ''IK BEN HARRY S BODYGUARD EN NU WEGWEZEN OF IK VERMORZEL JULLIE ALLEMAAL''' in het midden van de zin was ik in lachen uitgebarsten en tegen Harry aangevallen. Ik sta snel weer op en klop mijn kleding af. 'Het is zijn vriendin niet'' gil ik. ''toch ik zag wel wat er net gebeurde hoor'' feluister ik dan naar Harry ''Ik hoop dat jullie hierbij genoeg info hebben gehad en nu ophoepelen'' grijnzend kijk ik naar Harry als ze 1 voor 1 wegdruppelen. Ik laat mijn arm zien en zeg ''De kracht van Chiara'' ik knijp in zijn wangetjes ''En wie gaat mama nu vertellen met wie hij zo no juist zat ja jij Harry Ja jij Harry kieteliekietelie'' zeg ik tegen hem alsof ik met een kleuter praat. Grijnzend kijk ik hem aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Zou hij weten dat er wat mis is? Totaal mis? Ik zucht zacht, hij zou me wel kinderachtig vinden. Omdat ik nog steeds last had van iets wat zeven jaar geleden is gebeurd.. Ik kijk weer op naar Zayn en zie een zachtaardige glans in zijn bruine ogen. "Als je wilt praten, ik vertel niemand iets erover. Ik zal je er niet op beoordelen." zegt hij en ik knik kort. Ik kijk naar de rest en bijt even op mijn lip. 'Ik wil het wel vertellen, maar....' zeg ik en bijt weer op mijn lip. Ik kijk kort naar de rest, hij weet vast wat ik bedoel.... Ik ga dit niet gelijk aan iedereen vertellen...


    El Diablo.

    Harry Styles.

    Chiara begint te schreeuwen, te lachen, weer te schreeuwen en kinderachtig te praten, waardoor ik in lachen uitbarstte. Ze was echt een hele rare meid, maar wel hartstikke lief.
    "Nou mama, dat was nou eens Penelope. En ze is hartstikke leuk." zei ik op een kinderachtig toontje, waarna ik haar met een glimlach aankeek en even met mijn hand door haar rode lokken streek. Af en toe kon ik haar wel de nek omdraaien als ze zo storend was, maar op andere momenten was ze echt een schat. Ik zag haar af en toe wel eens als mijn kleine zusje. Alleen mocht ik haar nooit kleine rooie noemen.

    Zayn Malik.

    "Ik wil het wel vertellen, maar..." Savannah stopt en kijkt naar de anderen, waardoor ik onopvallend, maar begrijpend knikte. Ik begreep heus wel dat ze het niet tegen iedereen wilde zeggen, niet iedereen hoefde iemands problemen te horen. Ik kwam overeind en greep haar hand vast, waarna ik Savannah overeind trok en glimlachte. "Wij gaan een stukje wandelen."
    Even naar buiten zou me sowieso goed doen. De koude lucht zou me vast wel afkoelen vanbinnen, want ik kookte nog steeds als ik Louis zijn blik opving. Ik wist niet waarom eigenlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Savannah Kyra Rose Montoya

    Hij knikte onopvallend, maar toch begrijpend. Hij kwam al snel overeind en greep mijn hand vast waarna hij me overeind trok en glimlachte. "Wij gaan een stukje wandelen." zegt hij tegen de rest. Ik pak snel mijn leren jasje mee waarna we naar buiten lopen. Ik zucht even, nu zou ik het voor het eerst tegen iemand vertellen. Zelfs mijn moeder wist het niet, hun relatie ging over door teveel ruzie... Niemand wist het.. Niemand, behalve ik. Ik plof op een bankje en kijk even voor me uit. Dan kijk ik weer naar Zayn...

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:28 ]


    El Diablo.

    [Voor jeweetwel: soms RPG ik alleen omdat ik dat even wil. In schrijven kan ik soms even mijn gevoelens kwijt, en dan heb ik liever niet dat jan en alleman dit gaat lezen die mij persoonlijk kent. x]

    Penelope Gizmo.
    Toen de klok vijf voor vier aangaf, zei ik tegen Jurgen dat ik even pauze nam. Hij knikte, en ik glimlachte dankbaar. Ik liep naar de lift, en drukte op verdieping 3. De lift zuisde omhoog, en ik keek naar boven. Zou hij er al zijn? Of zou hij nog met de paparazzi zitten? De liftdeur ging open, en zenuwachtig liep ik de gang in. Hij was er nog niet, dus ik besloot voor de deur te gaan wachten. Ik leunde tegen de deur aan en pakte mijn mobiel. Ik had een sms van een onbekende afzender. "Je maakt er misbruik van." mijn ogen verwijdden zich en ik keek met een kloppend hart naar de sms. Er was iemand die zeker wist dat ik Cupido was, en dat ik mijn krachten had gebruikt. Of zag ik spoken, en was het gewoon naar het verkeerde nummer gestuurd zijn. "Hoe bedoel je?" tikte ik terug. Ik deed hem in mijn broekzak, niet wetend of ik wel een antwoord wilde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.