• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aangezien hier nauwelijks wordt gereageerd en steeds korte stukjes waar niemand wat aan heeft, stel ik een tijdsprong voor?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het best


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind het goed.. Hoelang?]

    Geen idee twee weken? Dan kunnen se een stel worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mij maakt het niet uit ik hoor het wel]

    Wat ij betreft twee. Weken en een relatie das wel leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lijkt me oké]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga ondanks m'n examens toch proberen actiever te zijn. Waar kan ik inspringen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Overal, het is nu twee weken later ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik neem even aan dat Deems en Nialler een stel zijnnu)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja of ze worden dat nu net?]

    [Yaay!]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stond met tegenzin op en voelde aan mijn voorhoofd. Zuchtend concludeerde ik dat ik een beetje koorts had. Fijn. Ik sloeg het deken weg en beende weg naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en keek in de spiegel, mijn buik begon al wat te groeien. Een glimlach ontstond rond mijn lippen en grinnikte even. Desondanks dat we hier opgesloten zaten en we werden gefilmd, was ik toch wel blij geworden van dit programma. Ik kleedde me om in een legging, een grote sweater en een beanie en liep naar beneden om wat eten te pakken. Na lang twijfelen pakte ik toch een kom en deed er wat melk en muesli in. Ik at mijn ontbijt verder bij de televisie, waar MTV opstond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I have a idea

    Niall Horan

    Als een kip zonder kop ren ik stressend rond in de keuken. Uiteindelijk was het ontbijt klaar en zag het perfect. " hi mackz" begroet ik haar snel
    Ik voel in mijn zakken en schiet weer in stress als ik het doosje kwijt ben. " ketting ketting" sis ik gefrustreerd. Vol met stress zie ik het doosje liggen en gris ik hem van tafel. " mackz ziu ze dit wel mooi vinden?" Vraag ik paniekerig. Het was een ketting met een hartje van diamanten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yay. Oh, Alyssa is weg maar niemand heeft wat door. Zayn wel, die heeft die nacht erge ruzie met haar gehad]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dus als ik het goed heb, is het de derde maand..? Sorry, ben even de draad kwijt namelijk.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.