• In een niet al te serieuze bui heb ik het eerste stukje van mijn nieuwe verhaal geschreven. ;'D

    Het dagboek van Wout Anders

    Ik houd al sinds ik klein ben een dagboek bij. Nee, niet het standaard kleine meisjesdagboek met sterretjes en roze glitterpony’s op de voorkant. Ook niet die van het type jeugdige romanticus, die ervan overtuigd is dat het kliederen van scheve hartjes met aan de zijkanten twee namen in hanenpoten op iedere bladzijde de liefde van zijn leven zijn kant op zal drijven. Nee, mijn dagboek is origineel. Het is een klaagdagboek, waarin ik opschrijf wat er allemaal niet goed is in de wereld. Vandaag zag dat er zo uit:

    Dinsdag 24 april 2013

    - er zaten haren in mijn tomatensoep
    - mensen in Afrika hebben geen eten
    - in Afrika hebben mensen geen eten en ik klaag over het feit dat er haren in mijn tomatensoep zitten

    Je zult je nu wel afvragen of ik niks beters te doen heb. Nee, dat heb ik inderdaad niet. Ik heb namelijk geen vrouw en geen kinderen. Wel gehad, overigens. Mijn vrouw is bij mij weggegaan nadat ik haar heb verteld dat er aan haar niks te klagen viel, en daarom de scheidingsakte maar aan heb gevraagd. Mijn beide kinderen heeft ze met zich meegenomen. Godzijdank bestaat er nog zoiets als alimentatie, waardoor ik zelfs nu ik er alleen voor sta nog wat te klagen heb.
    Gelukkig heb ik nog een bruisend sociaal leven. Ik heb namelijk een buurman waar ik tegen kan klagen. Zijn naam is Dick te Vrede, en we hebben iets gemeen. Hij houdt ook een dagboek bij, waarin hij opschrijft wat er allemaal goed is in de wereld. Zijn dagboek ziet er ongeveer zo uit:

    Dinsdag 24 april 2013

    - er zaten haren in mijn tomatensoep, maar ze bleven gelukkig niet aan de gehaktballen plakken
    - mensen in Afrika hebben geen eten, maar ik wel
    - mensen in Afrika hebben geen eten en ik wel, dus heb ik uit liefdadigheid de haren uit mijn soep gevist, ze in een envelop gestopt, er ‘Afrika’ opgezet en ze opgestuurd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh my lord. Ik wil een link, nu meteen. Dit is geniaal en zó origineel!

    Loveless schreef:
    Oh my lord. Ik wil een link, nu meteen. Dit is geniaal en zó origineel!


    Haha thanks, je krijgt de link als ik 'm af heb, ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Haha thanks, je krijgt de link als ik 'm af heb, ^^

    Geweldig, je bent een held haha. Dit lijkt me echt een tof verhaal, eindelijk iets aparts!

    Loveless schreef:
    (...)
    Geweldig, je bent een held haha. Dit lijkt me echt een tof verhaal, eindelijk iets aparts!


    Moet er dan wel even bij zeggen dat het geen hele story wordt, maar een kort verhaal van max. 1000 woorden als je het niet erg vindt, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jij had toen ook 'beschuit met gouden muisjes' geschreven, of niet? Je schrijft in ieder geval geweldig origineel op een manier waar ik van houd, hehe. Mag ik ook de link als hij af is? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohh, dit klinkt best wel grappig!
    Zou ik ook een link mogen als ie af is?


    Stenenlikker

    Marble schreef:
    (...)

    Moet er dan wel even bij zeggen dat het geen hele story wordt, maar een kort verhaal van max. 1000 woorden als je het niet erg vindt, haha.

    Ah echt? Dat vind ik wel jammer. Maar ja, het is jouw verhaal!

    Ik wil ook graag een linkje. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    linkje graag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frodo schreef:
    Ik wil ook graag een linkje. (:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Haha, origineel (:

    Wauw, dat is echt flauwe shit. Ik vind het wel grappig om het zo te lezen, maar een linkje hoef ik verder niet.
    Veel succes met je verhaal :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oooh nice. Mag ik ook een linkje? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)