• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek naar de grond. Een stilte, fijn. Zuchtend keek ik naar de piano en even twijfelde ik, maar toch stond ik op en ging op de pianokruk zitten. Met mijn ogen gesloten begon ik Small Bump van Ed Sheeran te spelen en te zingen. Ik beet even op mijn lip en stopte te spelen. "Oké.. Ik begin thuis te missen. Zelfs mijn ouders." mompelde ik en keek hulpeloos naar de piano.


    Liam James Payne

    Toen Mackenzie zei dat ze haar ouders en haar thuis begon te missen, kon ik het niet laten om op te staan en naar haar toe te rennen, om haar vervolgens plat te knuffelen. 'Zullen we naar de anderen gaan? Ik weet niet of Alyssa er ook is, maar anders negeren we haar gewoon' stelde ik voor. Ik wilde afleiding, voor alles. 'Ik moet Niall trouwens nog even spreken, maar die is denk ik bij Demi' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan

    Verdrietig knik ik " ik hou van jullie" xeg ik zacht en veeg way ranen weg. Met rooddoorlopendr ogen loop ik terug 'sorry Lou vertelde dat hij zo zijn eerste ziekenhuisbrzoek heeft 'zeg ik zacht rn geef haat het flesje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte waterig en knikte. Als Alyssa er was.. Dan zou ik gewoon uitbarsten eigenlijk, maar hield me zoals gewoonlijk in. Voor mij was het moelijk. Ik friemelde wat met mijn vingers en keek naar mijn knie. Stomme wond, ik moest die eens gaan vervloeken. "Het is nogal raar dat ik mijn ouders mis, ik mis ze haast nooit." Zuchtte ik. Nog nooit had ik het gevoel dat ik uit dit programma weg wilde, tot nu dan


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Ik glimlach kort. 'Ik weet dat het goed komt Hazza.' Samen lopen we het ziekenhuis in. Blijkbaar werd ik verwacht want ik word direct in een rolstoel gezet. Ik protesteer kort maar ze zeggen dat het beter is als ik rustig aan doe vanaf nu. 'Ik kan prima zelf lopen.' Sis ik naar een van de mannelijke zusters.

    Demi Lovato

    Geschrokken kijk ik Niall aan. 'W-we moeten iets voor hem kunnen doen toch? We kunnen uhm we kunnen een carrot cake voor hem maken of een hele grote beterschaps kaart?' Stel ik voor en trek Niall naast hem neer zodat ik hem kan troosten.

    Harry Styles.
    Lipbijtend loop ik Louis achterna het ziekenhuis in. 'Dat kan je niet weten, evenmins als ik dat kan weten. Je kan het hoogstens hopen, Lou.' Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe de artsen Louis nu al behandelen en hij had nog niet eens zijn echte eerste chemo gehad. Ik plaats mijn hand op zijn schouder en breng mijn hoofd naar zijn oor. 'Luister nou maar gewoon naar wat ze zeggen, goed? Des te eerder kunnen we hier misschien weg...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horqn.

    Ik zie dat Demi ook sxhrikt en gelijk zegt ze dag we misschien wel iets kunnen maken. Ik voel haar armen on me heen 'een carrotcake is geen slecht idee"mijn stem was nog steeds schor 'hij denkt dat hij vanavond al terug mag maar day kan toch nirt?'zeg ik kinderlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Somebody, ga alsjeblieft Douglas en Penelope storen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    Ik zucht en kijk schuin omhoog naar Harry. Kort wachten we in een wachtkamer voor ik door mag. Nadat de arts uitlegt wat hij gaat doen word ik op een bed gelegt. Hij zet een infuus in mijn arm en spuit eerst wat water in. 'je word er waarschijnlijk erg moe van dus je zult wel in slaap vallen.' ik knik en kijk naar Harry die mijn had vast houd. De vloeistof is koud en het doet pijn als het door mijn aderen gaat. Ik voel mijn lichaam ontspannen en voel mijn ogen rollen in hun kassen voor ik in slaapval.

    Harry Styles.
    Ik had zoveel medelijden met Louis, misschien nog wel meer dan hij met zichzelf had. Maar ik kon het me ook gewoon niet voorstellen dat hij een dodelijke ziekte had, het liefste trok ik hem nu gewoon zo het ziekenhuis mee uit en deed alsof er nooit iets was gebeurd en hij geen kanker had gekregen. Ik knijp zacht in Louis' hand als die me aankijkt. 'Het komt goed, ik blijf bij je...' Ik drukte een kusje op zijn wang, voordat ik zag hoe hij zijn ogen sloot en in een soort slaap viel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Nerveuzig sta ik op, zou Lou al in het ziekenhuis zijn? Ik snapte niet hoe hij zo positief kon blijven. "sorry Deem ik moet even Haz bellen" zeg ik zachtjes. Iklaat me weer zakken en begin het zoeken naar Haz zijn nummer en druk op het groene horen waarna ik hem over hoor gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Wanneer ik wakker word is de kamer leeg. Ik ben ontzettend misselijk en mijn hoofd en eigenlijk hele lichaam doet pijn. Ik kreun zacht en kijk naar mijn arm. Het infuus is gelukkig weg.

    Demi

    Ik knik en ga met hem mee naar beneden. Afwachtend kijk ik naar hoe Niall gaat bellen.

    Jolene schreef:
    Louis Tomlinson

    Wanneer ik wakker word is de kamer leeg. Ik ben ontzettend misselijk en mijn hoofd en eigenlijk hele lichaam doet pijn. Ik kreun zacht en kijk naar mijn arm. Het infuus is gelukkig weg.

    Demi

    Ik knik en ga met hem mee naar beneden. Afwachtend kijk ik naar hoe Niall gaat bellen.


    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (sorry)

    Niall Horan

    Ik zucht geïriteerd als ik de voicemail krijg "Hazz met Niall hier, laat je me weten of alles goed gaat daar en als er iets is gelijk bellen want dan kom ik. Geef Lou een dikke knuffel en zeg dat ik van hem houd, doei" spreek ik de voicemail en kijk naar Demi "Fijn nu verpest ik de filmmiddag ook nog eens " kreun ik zacht en kijk haar met een sorry blik aan. "Ik ben echt een hopeloos vriendje" mompel ik zacht, niet gek dat ik zoveel haters had en weinig aandacht kreeg van meisjes die positief waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jolene schreef:
    (sorry)


    [Dit is al de zoveelste keer. Ik wil echt niet gemeen zijn, maar je krijgt nog één waarschuwing. Bij de laatste keer dat je het doet, kijk ik wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."