• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson • WindySky
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Harry -Geen meisje meer-

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 17:48 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ALWEER ZO'N LEUKE! Ik ga me gewoon bij een paar RPG's afmelden. Kan ik Zayn reserveren?

    Edit: Jammer genoeg zie ik dat Zayn al bezet is. Kan ik dan maar Niall reserveren?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 17:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    zoveel leuk rpg's mag ik een meisje echt een leuk idee


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Omg, finally! Ik wilde deze rpg al een uur openen en eindelijk doet hij het!
    Mag ik een meisje reserveren btw? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    zoveel leuk rpg's mag ik een meisje echt een leuk idee


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pebble schreef:
    Omg, finally! Ik wilde deze rpg al een uur openen en eindelijk doet hij het!
    Mag ik een meisje reserveren btw? (:


    Louis for moi!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam?


    Bowties were never Cooler

    Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Zayn is soms een tikkeltje mysterieus en stil, maar zodra hij zich op zijn gemak voelt is hij best aanwezig. Hij is ijdel en heeft er echt een enorme hekel aan als hij er slecht uit ziet. Hij is best charmant en kan soms een enorme flirt zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Zayn is bisexueel.

    Naam: Savannah Chiara Romano.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Savannah is erg lief tegen haar vrienden, maar kan ook een enorme bitch zijn tegen die mensen die gemeen tegen haar zijn. Ze lijkt op het eerste gezicht ook een beetje gemeen, maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze dat niet altijd is. Ze is een tikkeltje ijdel. Verder houdt ze van sport en sport ze ook best vaak.
    Uiterlijk:



    Savannah is een mooi meisje. Ze heeft lange, donkerbruine lokken die een mooie slag hebben. Door haar donkere haar en getinte huid vallen haar licht-blauwe ogen goed op. Haar make-up houd ze vaak simpel, met alleen wat blush, lippenstift, eyeliner, mascara en oogpotlood. Ze heeft mooie, volle lippen. Ze heeft ook een prachtig lichaam. Mooie rondingen, een slanke, platte buik en lange, slanke benen. Hier is ze erg trots op, maar ze moet er natuurlijk wel wat voor doen. Ze heeft een navelpiercing, een helix, twee in haar nek en een dermal boven haar borsten. Ook heeft ze een aantal tattoo's. Een in haar zij, een op haar schouder, een op haar voet, en nog een op haar pols.
    Extra: Ze is Spaans/Italiaans. Heeft 3 oudere broers waar ze een goede band mee heeft. Ze had vroeger een stiefvader die haar mishandelde, daarom heeft ze de "Free Yourself" tattoo op haar schouder. Ze is katholiek, daar staat de tattoo op haar voet voor. Ze heeft een matchende tattoo (pols), samen met haar beste vriend.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 18:35 ]


    El Diablo.

    OMG ik wou wel een meisje!! Mag ik een meisje??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Curlies schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Stella Madora Simpson.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Stella is een vriendelijk en zachtaardig meisje, die wat aan de verlegen kant is. Ze vindt het moeilijk nieuwe mensen te leren kennen en zichzelf bloot te leggen, omdat ze denkt dat ze haar raar gaan vinden. Stella is namelijk erg kinderlijk en moet om alles waar ook maar een beetje humor in zit lachen. Toch kan ze erg serieus zijn, vooral als ze in de les zit. Ze is erg leergierig en vindt het fantastisch nieuwe dingen te leren. Als je haar tegenkomt denk je dat ze erg serieus en stil is, maar zodra je goede vrienden met haar bent en ze je vertrouwd laat ze je haar drukke kant zien. Ze is overenthousiast, wat betekend dat ze helemaal door het dolle heen kan zijn om kleine dingen, zoals goed weer, een goed punt of een nieuw truitje.
    Uiterlijk:




    Stella is net een popje. Ze heeft lange, lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Van nature zijn ze stijl, maar ze heeft ze ook nog wel eens gekruld. Meestal heeft ze dit los hangen, maar wil er ook wel eens een haarband, bloem of speldje in doen. Ze heeft een engelengezichtje en mooie grote, knalgroene ogen die enorm opvallen. Vandaar ook haar bijnaam Eyes. Haar ogen zijn omrand door lange, zwarte wimpers en onder haar kleine wipneusje liggen volle, zachtroze lippen waaronder spierwitte rechte tanden liggen. Zodra ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen, iets waar ze echt een hekel aan heeft. Ze vind het lelijk en totaal niet leuk als daar een opmerking over gemaakt wordt. Toch trekt ze door haar uiterlijk enorm veel jongens aan. Soms vindt ze dit enorm amuserend, maar ze vindt het ook wel eens enorm ergerlijk. Door haar slanke figuur lijkt ze misschien langer, maar Stella is eigenlijk maar 1 meter 56 lang. Ze probeert dit te verdoezelen door veel hakken te dragen. Buiten de vier gaatjes in haar oorlellen voor oorbellen heeft Stella ook een kleine tattoo op haar pols, de letter N en de tekst 'Let it be,' op haar zij.
    Extra: De broer van Stella is drie jaar geleden verongelukt. Hij was van zijn universiteit met de auto onderweg naar huis voor het weekend toen er een vrachtwagen het kruispunt opgereden kwam met een dronken bestuurder. Deze is recht tegen de auto van Nathan aangereden en hij is direct overleden, vandaar de N op haar pols. Stella is verder ook heel erg creatief en kan super goed tekenen. Ze doet dit ook erg graag en heeft haar tekenblok altijd bij. Verder studeert ze fotografie.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 18:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    damit nou ben ik boos ik wou nialler maar mijn q lag eruit op mijn mobiel...

    ugh geef me door als een van de boys eruit gaat_O_


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam:Chiara Bella Love
    Leeftijd:18
    Karakter:Chiara is een echte bitch. Doe je haar of je vriendinnen pijn zal ze ook echt alles op alles zetten om je het leven zuur te maken. Ze kan ook heel erg bezorgd doen maar dan echt als je veel voor haar betekent. Ze heeft het ene vriendje na het andere en is dus ook echt een badgirl. Op het eerste gezicht kan ze lief lijken maar ze kan ook behoorlijk sluw zijn.
    Uiterlijk:


    Extra:Ze kan goed zingen, dansen en acteren

    Harry vul ik later in

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 18:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Sicam: Sorry, de meisjes zijn vol... DamnBieber reserveerde net eerder een meisje


    El Diablo.