• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Rossi -> Catford.
    En ik ben weer terug van Londen, waar kan ik met Hazza heen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [uhm hij kan met Demi en Niall Grease kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hazza kan naar Lou of met Lou naar het ziekenhuis voor de chemo?)

    [lou gaat toch nog wel ff langs de rest voor afscheid]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hm, ik denk inderdaad dat ze wel naar die chemo moeten. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik draag mijn  lievelings  hoodie met een spijkerbroek en Toms. Ik heb slaap spullen en schone kleren mee voor het geval ik er zou moeten overnachten. Ik trek een muts over mijn haar heen en kijk kort in de spiegel. Wat als ik van de chemo kaal zou worden? Ik zucht en loop met mijn tas naar beneden.

    Demi Lovato. 

    'doe maar vitamine water en ik hoef niets te eten. Ik leg kussens op mijn bed en doe de dvd in mijn laptop. Niall is echt een schatje.

    Niall Horan
    'doe maar vitamine water en ik hoef niets te eten"verbaasd kijk ik haar aan "ehm oke" hoek kon je nou geen eten willen? Dat is toch niet gezond?
    Ik grinnik wat en loop vrolijk naar de keuken en pak wat voorraad eten en drinken. Daarna loop ik verder en zie Loubear met een muts "LouLouuuuu wat ga je doen?" vraag ik kinderlijk maar vrolijk. Lou leek totaal niet vrolijk en ik begreep niet waarom "Guess what ik ga Grease kijken met Demi, she's the perfect match haar lievelingsfilm isook Grease" jubbel ik en klap als een kleuter in mijn handen blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    "LouLouuuuu wat ga je doen?" Niall zijn kinderlijke en aandoenlijke stem doet me op kijken. "Guess what ik ga Grease kijken met Demi, she's the perfect match haar lievelingsfilm isook Grease" Ik glimlach vertederd. 'That's great Ni!' Antwoord ik en omhels hem kort. 'Ik wacht op Harry, hij gaat met me mee naar het ziekenhuis voor de... Voor de chemo.'

    Niall Horan.

    Hij kijkt op en glimlacht vertederd 'That's great Ni!' Antwoor hij en omhelsd me. "Ik denk dat ik verliefd ben" fluister ik zacht in zijn oor en wordt rood. 'Ik wacht op Harry, hij gaat met me mee naar het ziekenhuis voor de... Voor de chemo.' zegt hij en gelijk is mijn vroljike bui weg en mijn mond betrekt zich even. Stevig omhels ik hem "Alles komt goed Loubear, ik kom elke dag en dan neem ik wat te eten mee want ziekenhuisvoedsel is niet te vreten en dan kunnen we leuke dingen doen zoals naar Nando's gaan en alles komt goed en dan ben je weer gezond en gaan we optreden en heel vaak naar Nando's omdat te vieren en nog een wereldtour en dan gaan jij en Hazz trouwen en gaan jullie hele mooie kindjes adopteren die mij ook oome Niall mogen noemen net als bij Liam en dan ga ik daarmee heel veel naar Nando's want goed eten is belangrijk en die krijgen hele mooie klein kinderen en dan zijn we al heel oud en dan staan we als grijze opaatjes op te treden voor miljoenen omaatjes die nog steeds verliefd zijn. En dan zijn ze allemaal jaloers omdat Hazz jou heeft en kindjes en kleinkindjes heeft met je " ratel ik nep vrolijk. Ik wou niet dat Lou weg ging, wat als het nou niet goed ging? Misschien ging hij wel dood? Dat was zo fijn, ik bekeek alles heel positief, ahum sarcasme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik trek Niall nog een keer tegen me aan. Ik kende hem beter. Hij was niet echt vrolijk maar dat hij zo zijn best voor me deed betekende heel erg veel voor me. 'Misschien slaap ik wel gewoon thuis Niall.' stel ik hem gerust. 'En dan eten we vanavond Nando's goed?' Stel ik voor en aai door zijn blonde haar. 'Maar als je echt zoveel voor Demi voelt. Moet je nu naar haar toe gaan en je tijd niet met mij verdoen.' Grinnik ik.

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas' stem zwierf weg en stilte keerde terug in de kamer. Ik was ineens zo moe. Heerlijk warm lag ik in zijn armen, mijn lichaam dicht tegen die van hem aangedrukt. Mijn wang had ik tegen zijn borst aangedrukt en ik luisterde geconcentreerd naar Douglas' hartslag, die langzaam en regelmatig klopte. Buiten hoorde ik vogels fluiten, maar veel aandacht besteedde ik er niet aan. Ik voelde mezelf steeds verder weg zakken, in slaap. Ik vocht er nog even tegen, niet zeker of ik wel in slaap kon vallen, maar gaf uiteindelijk toch toe. Donker overspoelde me en niet veel later zakte ik in een droom, die vrij veel leek op het verhaal van Romeo en Julia. Met Douglas in plaats van Romeo en ik in plaats van Julia, natuurlijk.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    .' Niall Horan

    Misschien slaap ik wel gewoon thuis Niall.' zegt hij en verdrietig kijk ik hem aan. Stomme ziekte waarom Louis waarom niet ik?! Em dan eten we Nando's oke" zegt hij en zwak glimlahend knik ik. 'Maar als je echt zoveel voor Demi voelt. Moet je nu naar haar toe gaan en je tijd niet met mij verdoen.' grinnikt hij en ik zucht. 'ik wil je niet kwijt Lou. Je doet nu wel zo maar je weet heus dat je vanavpnd niet hier slaapt maar in dat klote ziekenhuis'zeg ik gebrokken en met waterige oogjes kijk ik hem aan. Nu was ik op zijn Liams weee de kleine Niall die het niet aankon
    Ik merkte dat ik elk moment kon breken en omjhels hem weer 'ik wil je niet kwijr aan zo een klote zoekte'sbik ik zacht en klamp me weer vastvaan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Gauw voordat ik met Louis naar het ziekenhuis zou gaan, had ik mezelf nog even verkleed. Natuurlijk moest ik er wel nog altijd goed uit zien. Ik fatsoeneerde nog even mijn krullen, waarna ik mijn schoenen aan trok en snel mijn telefoon in mijn broekzak propte, om daarna de overloop op te lopen en naar beneden te lopen. Volgens mij was ik even zenuwachtig als Louis, de kriebels raasde door mijn buik heen, straks kwam het allemaal niet meer goed. Lipbijtend liep ik naar de keuken, waar ik Louis en Niall vond. 'Lou? Ga je mee?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik weet niets voor Douglas so go bother them guys!]

    Louis Tomlinson

    Ik aai door Niall zijn haar terwijl Harry binnen komt. 'Lou? Ga je mee?' Ik kijk op en knik. 'Succes Ni alles komt goed geloof me. Ik bel je als de chemo erop zit goed?' Ik aai nog eens door zijn haren en loop dan met mijn tas in mijn linker en Harry aan mijn rechter hand naar buiten. Ik word verblind door de flitsen van de cameras en alle pers. Ik trek Harry vlug mee naar de auto en rij dan met hem weg,

    Harry Styles.
    Vlug blijf ik naast Louis lopen, terwijl ik hem onderzoekend aankijk, het leek alsof het allemaal heel normaal voor hem was, maar dat kon ook zo lijken. Buiten trekt Louis me mee naar de auto, gauw stap ik aan de bijrijderskant. Ik was er nog steeds niet mee eens dat Louis zou rijden, maar ik kon hem niet alles afnemen. 'Lou?' Ik ga schuin zitten en pak met mijn beide handen zijn gezicht vast. 'Ik beloof je dat alles goed komt.' Ik druk een zacht kus op zijn neus en wrijf kort met mijn duim over zijn wang heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you