• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas glimlachte dankbaar naar me. 'Lief van je,' hoorde ik hem mompelen. Hij stond op van zijn bed en nam mijn hand vast. 'Blijf je?' vroeg hij terwijl hij weer ging zitten en mij hem op schoot trok. Lachend liet ik me meevoeren. 'Als jij dat graag wilt,' glimlachte ik naar hem en sloeg mijn armen om zijn nek, terwijl ik hem vrolijk aankeek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Als jij dat graag wilt,' Ik grinnik. 'Tuurlijk wil ik dat.' Ik druk mijn lippen zacht op haar wang en trek haar verder over me heen zodat we naast elkaar op bed liggen. 'I really like you.' Mompel ik en streel een paar plukjes haar uit haar gezicht. 'écht leuk.' Voeg ik er aan toe en zucht terwijl ik naar haart prachtige verschijning blijf kijken.

    Niall Horan

    ' dus we gaan niets leuks doen?' vraag ik teleurgesyeld en zucht zacht 'na dan ben ik hier weg' mopper ik. Ik begin door het huis te zwerveb en pak mijn gitaar terwijl ik een idee krijg. Zodra ik Demi gevpnden heb glimlach ik en begin ik StereoHearts te zingen speciaal voor haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas grinnikte om mijn opmerking. 'Tuurlijk wil ik dat,' zei hij en drukte zijn lippen zacht tegen mijn wang. Hij trok me verder over zich heen zodat we naast elkaar op het bed terecht kwamen en mijn rug op het zachte matras kwam te liggen. 'I really like you,' hoorde ik Douglas toen ineens mompelen en hij streek een paar plukjes zacht uit mijn gezicht. 'écht leuk,' voegde hij eraantoe. Mijn ogen vonden zijn diepe donkergroene, terwijl ik probeerde te doorgronden of hij meende wat hij zei. De manier waarop hij keek zei me dat hij het echt meende en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Ik vind jou ook heel erg leuk,' fluisterde ik terug, mijn blik niet losmakend van zijn ogen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Demi Lovato

    Ik kijk als ik Niall naar me toe zie komen met zijn gitaar. Wanneer ik net iets wil zeggen begint hij echter met zingen. 'My heart’s a stereo
    It beats for you, so listen close Hear my thoughts in every note'
    Ik krijg tranen in mijn ogen en bijt op mijn odnerlip. Nooit eerder had een jongen zo veel moeite voor me gedaan als Niall nu deed. Natuurlijk wist ik wel dat Light Weight over hem ging ik bedoel de zin: I hear angels sing, in your voice ging over duidelijk over hem/.

    Douglas Booth

    Haar blik hield me vast terwijl ze mijn woorden probeerde te analyseren. 'Ik vind jou ook heel erg leuk,' Fluisterde ze toen. Ik glimlach zwakjes en trek haar in mijn armen, waar ze naar mijn idee thuis hoorde. Ik sluit mijn ogen terwijl ik een kusje op haar kruin druk. Ik had slecht geslapen vandaar dat ik zo moe was. Mijn vingers strelen langzaam door haar blonde haren terwijl ik zacht het refrein van Heart on fire zong.

    Niall Horan

    Ik glimlacha als ze ontroerd word en na het nummer draai ik mijn gitaar naar achter en omhels haar..'ik hou zoveel van je' fluister ik zacht. ' zullen we een film kijken?' vragend kijk ik haar. Ik was wel niewsgierig naar haar favo film en ik hoopte eigenlijk dat het dezelfde als de mijne was. :wat is je favo film?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Hij hield van me... Ik kijk hem aan en glimlach door mijn tranen heen. Ik was niet het type dat snel 'ik hou van je' zegt dus omhels ik hem enkel nog een keertje. 'Wat is je favo film?' Vraagt hij dan. Ik haal een hand door mijn haar en denk kort na. 'Ik ben gek op grease.' Zeg ik dan en verstrengel onze vingers met elkaar. 'Maar eerst wil ik je een liedje van mij laten horen.'

    Niall Horan.

    Ik glimlach als ik haar armen om me voel.' mijn favo is Greasev ' zegt ze en mijn ogen worden froot 'oh my god dat is de mijne ook'riep ik blij mdt glunderende oojes. Ze zegt dat ze graag een liedje wilt horen en ik knik goedkeurend 'ik vind Hearrt Attack echt een hele leuke'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik trek hem mee naar boven toe waar ik plaats neem achter de piano. Ik haal diep adem voor ik begin te spelen 'The sadest words you said, have all gone to my head I hear angels sing, in your voice when you pull me close, feelings I've never known
    they mean everything, and leave me no choice .' Bij sommige stukjes kijk ik Niall aan.

    Penelope Charlotte Stone.
    Zachtjes glimlachend trok Douglas me in zijn armen, waar ik zo graag in lag. Ik voelde hoe hij een kusje op mijn kruin drukte en waarschijnlijk had hij zijn ogen gesloten. 'Hmm,' mompelde ik zachtjes terwijl zijn vingers door mijn blonde haar streelden en hij zachtjes het refrein van Heart On Fire zong en ik liet mijn hoofd tegen zijn borst aan zakken. Zodra ik bij Douglas was voelde ik me ontzettend op mijn gemak en veilig. Ik hoorde zijn hartslag en vergat meteen mijn stress voor morgen. Ook ik sloot mijn ogen en snoof zacht Douglas' geur op. Hij rook echt zo heerlijk en vertrouwd.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Ze trekt me mee naar boven en gaat avhter de piano zitten. Daarna begint ze te spelem en te zingen. Af en toe kijkt ze mr aan dn ik glimlach naat haar. Als zr klaar is geef il gsar een ecte Horan hug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Douglas Booth

    Mijn ademhaling word langzamer tot ik merk dat ik bijna slaap. Ik ben gestopt met zingen en luister nu enkel naar Penelope haar hartslag en ademhaling. Waar had ik haar aan verdiend? Morgen zouden de rollen bekend gemaakt worden en om eerlijk te zijn had ik het idee dat Penelope nog niet klaar was voor de rol van Julia. Er waren zoveel andere meisjes die die rol wilde en al meer ervaring hadden dan zij had. Hoe dan ook ik ging er van uit dat ze de rol van huishoudster kreeg. We zouden een paar scenés samen hebben en ze zou het goed doen.

    Demi Lovato


    Wanneer het nummer afgelopen is geeft hij me een van zijn bekende Horan hugs. Ik glimlach en omhels hem terug. Wat mijn gevoelens voor hem betekende weet ik nog niet maar hij betekende in iedergeval behoorlijk veel voor me. Ik laat hem los en kijk hem aan. ´Dan maar Grease gaan kijken?' Glimlach ik naar hem.

    Niall Horan.

    Ze glimlacht en laat me los "Dan maar Grease kijken?" steld ze voor en heftig begin ik te knikken. "Als jij hem alvast aanzet dan ga ik wat te eten en drinken pakken. Heb je nog enige voorkeuren?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas' stem zwierf weg en stilte keerde terug in de kamer. Ik was ineens zo moe. Heerlijk warm lag ik in zijn armen, mijn lichaam dicht tegen die van hem aangedrukt. Mijn wang had ik tegen zijn borst aangedrukt en ik luisterde geconcentreerd naar Douglas' hartslag, die langzaam en regelmatig klopte. Buiten hoorde ik vogels fluiten, maar veel aandacht besteedde ik er niet aan. Ik voelde mezelf steeds verder weg zakken, in slaap. Ik vocht er nog even tegen, niet zeker of ik wel in slaap kon vallen, maar gaf uiteindelijk toch toe. Donker overspoelde me en niet veel later zakte ik in een droom, die vrij veel leek op het verhaal van Romeo en Julia. Met Douglas in plaats van Romeo en ik in plaats van Julia, natuurlijk.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel