• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, oeps. Niet goed doorgelezen. Even aanpassen:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    'Ik ga alvast mijn zwembroek aan trekken, geniet jij van je ontbijt en ik pak wat drinken en eten en handdoeken' Niall kust me zacht en ik kijk met een glimlach toe hoe hij weg liep. Ik maak een foto van het ontbijtje en gooi die op twitter. 'Just got breakfast in bed from the lovely Niall Horan.' Ik verstuur hem en een dan rustig verder. Als ik klaar ben pak ik een bikini wat kleren en loop dan de badkamer in. Ik maak me naturel en eenvoudig op en doe mijn haar in een staart. Dan volg ik Niall zijn voorbeeld en loop de trap af.

    Niall Horan.

    MIjn ogen worden even groot als ik haar zo in bikini zie staan, damn ze was echt knap. 'Eerst sauna of zwemmen?" vragend kijk ik haar aan.
    IK kijk glimlachend rond en pak haar hand vast. 'goedemorgen Li' begroet ik hem ook vrolijk. Sinds vanochtend was mijn humeur niet meer vrolijker of bozer te krijgen. Ik voelde me zo ontzettend blij en goed en zeker nu Demi de mijne was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Eerst sauna of zwemmen?" Ik hield ervan als Niall in zwembroek was. Hoewel iedereen bleef zeggen dat hij net zo afgetraind moest zijn als de andere jongens vond ik hem juist knap en leuk zoals hij was. Ik wil antwoorden als hij Liam gedag zegt. Ik zwaai kort als begroeting en kijk weer naar Niall. 'Mij maakt het niet uit zeg jij het maar..' Ik verstrengel onze vingers. 'We gaan aan het eind van de middag wel naar Louis goed? Dan nemen we Harry en de andere ook mee. Ik bedoel we moeten onze Louitastische taart nog afgeven toch?'

    Niall Horan.

    Mij maakt het niet uit zeg jij het maar..' ik voel haar vingers met de mijne verstrengelen.'We gaan aan het eind van de middag wel naar Louis goed? Dan nemen we Harry en de andere ook mee. Ik bedoel we moeten onze Louitastische taart nog afgeven toch? ik glimlach'tuuriljk, dat is waar, en dan zijn we met de rest ook even weg. Wat zeg je van eerst de sauna?' ik kijk haar afwachtend aan. Ik had de sauna al wat aangezet zodat die al warm was. Ik kijk even naar mijn buik, hij was niet zo getraind maar ik had er lang mijn best op gedaan. Ik kreeg geen sixpack blijkbaar, maar ik was blij dat er geen vetrollen waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Zijn glimlach is onweerstaanbaar. 'Tuurlijk dat is waar, en dan zijn we met de rest ook even weg. Wat zeg je van eerst de sauna?' Ik knik instemmend en volg hem naar de sauna. Ik had hem wel naar zijn buik zien kijken. Ik open de deur van de sauna en ga naast hem zitten. 'Heb ik je ooit verteld dat je echt heel knap bent?' Glimlach ik en druk een kusje op zijn wang om hem gerust te stellen. Ik was zelf ook onzeker in bikini maar met Niall voelde alles zo natuurlijk aan dat ik me daar ook bijna geen zorgen meer om leek te maken.

    Nial Horan.

    We lopen naar binnen en als een gentle man spreid ik een grote handdoek op de bank en ik geniet van de warmte. 'Heb ik je ooit verteld dat je echt heel knap bent?' ik merk dat ik bloos en ik glimlach even 'Jij bent ook echt super knap. En je bent onweerstaanbaar in bikini' glimlach ik door haar kusje. 'ahhh heerlijk dit' ik pak glimlachend een lepel spul met geur 'aan jou de eer' grijnzend overhandig ik haar de lepel zodat ze die leeg kan kappen over de kachel zodat er een geurtje en warmte ontstaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik reageer morgen weer, ben nu bevroren en moe.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reageer of dadelijk of morgen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    'Jij bent ook echt super knap. En je bent onweerstaanbaar in bikini' Ik glimlach en kus zijn wang. 'Dat is heel erg lief van je.' Zeg ik. 'ahhh heerlijk dit' Hij overhandigt me een lepel met heerlijk ruikende olie. 'aan jou de eer' Ik glimlach dankbaar en draai de lepel boven de stoomplaat om en kijk toe hoe het verdampt en het heerlijk begint te ruiken in de sauna.

    Niall Horan.

    Genietend slaak ik een zucht, ditwasecht lekke ren ik was blij dat ik de sauna ontdekt had. Ik ruik de geur en glimlach tevreden. 'Ik beloof dat ik je echt nooit pijn zal doen of je hart zal breken' zeg ik menend en ik druk een zacht kusje op haar lippen. Voorzichtig en teder alsof het een pop is die kan breken. Ik leun wat naar achteren 'Als we niemand wat zeggen is dit ons plekje' grijns ik en haal een hand door mijn haar. Ik voel alle warmte en merk dat ik een beetje begin te zweten, maar gelukkig geen stank of what ever.. 'Wil je na dit misschien een keertje mee naar een concert van ons?" vraag ik zxachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Ik beloof dat ik je echt nooit pijn zal doen of je hart zal breken' Ik kus hem gewillig terug en glimlach dan. 'Dankje Niall en ik beloof dat ik jou ook nooit pijn zal doen.' Antwoord ik en ga bij hem zitten. 'Als we niemand wat zeggen is dit ons plekje' Ik glimlach en knik. 'Wil je na dit misschien een keertje mee naar een concert van ons?" Ik knik enthousiast. 'Natuurlijk wil ik dat! Ik luister graag naar jullie nummers en dan heb je je eigen nummer een fangirl backstage staan!' Lach ik.

    [Catford -> Hersheys.
    Maak zo wel een post, als Q normaal doet, dat Lou net zijn tweede chemo heeft gehad en nog ligt te slapen ofso.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horand

    Ik schiet in de lach door haar zin. 'dat lijk me geweldig om een eigen fangirl te hebben en dan nog wel de mooiste en liefste van de hele universum' ik rek me even uit en mijn zweet druppel. 'straks wat zwemmen?'stel ik voor en daarna konden we samen douchen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja precies hij ligt nu nog in het ziekenhuis en dan kan Harry langskomen]

    Demi Lovato

    'dat lijk me geweldig om een eigen fangirl te hebben en dan nog wel de mooiste en liefste van de hele universum' Er komt een 'awhh' uit mijn keel waarna ik hem kus. 'straks wat zwemmen?'Ik knik instemmend. 'Ja dat lijkt me heel erg leuk en ik heb het nu al behoorlijk warm.' Glimlach ik en sta op. 'Nu dan maar?' Stel ik voor en trek hem aan zijn hand mee naar de deur.