• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hmm. Er zijn altijd nog wel ergere dingen in de wereld dan gezeik op een forum. Als je daar al niet tegen kunt, ben ik benieuwd hoe je de rest gaat redden. :']

    Laxus schreef:
    Toen ik voor het eerst op Q kwam zat iedereen te haten op Hale. Dus ja.
    Het zijn trouwens altijd dezelfde mensen die beginnen met bitchen, de rest volgt dan inderdaad. :]


    Haha, true true. Maar soms vroeg ze er ook om hoor. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Hmm. Er zijn altijd nog wel ergere dingen in de wereld dan gezeik op een forum. Als je daar al niet tegen kunt, ben ik benieuwd hoe je de rest gaat redden. :']

    (...)

    Haha, true true. Maar soms vroeg ze er ook om hoor. (cat)

    Hale was ook gewoon een troll, geloof ik. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hale was ook gewoon een troll, geloof ik. :')


    Ze was helaas echt...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ze was helaas echt...

    .. Seriously? Ik heb altijd gedacht dat ze ons allemaal keihard trollde, joh.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    .. Seriously? Ik heb altijd gedacht dat ze ons allemaal keihard trollde, joh.


    Nee, heel veel ervan was echt haha. Ze loog alleen over een paar dingen zoals dat ze zwanger was en maakte dingen wat erger door dingen eraan toe te voegen voor de drama. :'D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, heel veel ervan was echt haha. Ze loog alleen over een paar dingen zoals dat ze zwanger was en maakte dingen wat erger door dingen eraan toe te voegen voor de drama. :'D


    ars moriendi

    Ik denk dat het vroeger gewoon minder opviel. De enige communicatie verliep via gastenboekberichten en veel vrienden hadden de meeste niet op Quizlet. Sinds het ontstaan van het forum heeft iedereen zijn uitlaatklep gevonden waardoor onvriendelijk gedrag meer opvalt. En eigenlijk vind ik dat Quizlet echt saai aan het worden is de laatste tijd. Mijn wedstrijd en het feit dat ik bemiddelaar ben, is de enige reden dat ik er nog op zit. De overheersende topics op het forum staan me gewoon niet meer aan en er wordt niet meer aan de verhalen gewerkt die ik las.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat mij echt is opgevallen is dat het bijna altijd dezelfde mensen zijn die steeds maar negatief op elk topic reageren. Seriously, telkens wanneer ik een reactie van hun tegenkom is het altijd negatief.
    Het is echt alsof hier een bepaald kliekje is dat de hele boel gewoon aansteekt om mee te doen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Wat mij echt is opgevallen is dat het bijna altijd dezelfde mensen zijn die steeds maar negatief op elk topic reageren. Seriously, telkens wanneer ik een reactie van hun tegenkom is het altijd negatief.
    Het is echt alsof hier een bepaald kliekje is dat de hele boel gewoon aansteekt om mee te doen.


    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Veel topics lijken qua onderwerp vaak op elkaar, en dat gaat mensen vervelen en irriteren ook en dan kunnen ze er op gegeven moment ook op gaan bitchen ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hale was ook gewoon een troll, geloof ik. :')

    Haha, yeah, dat waren mijn gedachtes ook eerst. But she was real. Alleen sommige dingen die ze zei waren niet echt. Lolol. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drogo schreef:
    Wat mij echt is opgevallen is dat het bijna altijd dezelfde mensen zijn die steeds maar negatief op elk topic reageren. Seriously, telkens wanneer ik een reactie van hun tegenkom is het altijd negatief.
    Het is echt alsof hier een bepaald kliekje is dat de hele boel gewoon aansteekt om mee te doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    En wat míj nou opvalt, is dat de mensen die het hardste roepen dat andere mensen niet normaal doen, zelf gewoon keihard meedoen. :')
    Grappig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach, wat zal ik zeggen.
    Wat zal ik zeggen.
    :)


    Life is hard and then we die