• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Doen ze toch al ja, kan het nog erger dan?
    Werd er maar eens wat aan gedaan..


    Ik vind dat je zelf ook een beetje zo reageert in dit topic eigenlijk.
    Daarbij is het altijd al zo geweest. Quizlet heeft altijd betere en slechtere tijden, soms in je herinnering beter dan het echt was, maar ik weet dat het in 2008 ook al zo was.


    Your make-up is terrible

    Sommige mensen kunnen heel naïef zijn en dan moet je weleens onaardig doen om hen wat duidelijk te maken. Anderen zijn weer irritant en dan heb je ook nog de mensen met gewoon een te groot ego die nergens normaal op kunnen reageren. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hmm, je bent niet de enige, maar ik weet niet echt of je er wat aan kunt doen. Er zullen altijd mensen blijven die reageren op een manier die je niet bevalt. Hoe dan ook, erger dan Girlscene zijn we nog niet (geloof ik). En mochten we dat wel worden; Then I'm outta here.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb het idee dat gewoon bijna iedereen hier een beetje bij elkaar willen horen. Bang dat ze een buitenstaander worden ofzo, of geen vrienden kunnen krijgen op Quizlet, Waarschijnlijk word er daarom zoveel met elkaar meegepraat ofzo. Want echt, het lijkt allemaal heel wanhopig hoe sommige reacties gegeven worden:Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Folklore schreef:
    Hmm, je bent niet de enige, maar ik weet niet echt of je er wat aan kunt doen. Er zullen altijd mensen blijven die reageren op een manier die je niet bevalt. Hoe dan ook, erger dan Girlscene zijn we nog niet (geloof ik). En mochten we dat wel worden; Then I'm outta here.


    Hahaha, inderdaad.:Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Lol! serieus?
    Nou laat ze maar chagrijnig worden dan, i dont care :')

    Geloof me dat wil je niet D:. Er kwamen toen heel veel topics als deze, waardoor weer meer mensen geïrriteerd raakten en andere werden weer geïrriteerd van die andere mensen. -Het domino-effect-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 14:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ligt niet aan jou, mensen worden echt heel snel gebitcht hier. Soms zie je gewoon een topic met iemand die iets leuks mededeelt en die krijgen ook echt hele negatieve comments.

    Njaa, als er toch al zoveel van deze topics zijn, en er niks aan gedaan kan worden, sluit hem dan maar! :')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Catoodle schreef:
    Ligt niet aan jou, mensen worden echt heel snel gebitcht hier. Soms zie je gewoon een topic met iemand die iets leuks mededeelt en die krijgen ook echt hele negatieve comments.

    IDD dit bedoel ik.
    Het hoeft niet eens iets irritants te zijn, gewoon iemand die iets leuks mee wil delen en die word al gewoon f*cking erg gebitcht ><'


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dan mag je van mij wel een site noemen waar het anders gaat. :'D


    Your make-up is terrible

    Depay schreef:
    Nee, ligt niet aan jou. Het valt mij ook op namelijk. 1 persoon zegt iets, en al gauw volgt de rest. Jammer dat er inderdaad niks aan gedaan word.


    Plus, het is het internet. Hier durft iedereen zijn bek open te trekken zonder consequenties. Driekwart van de leden zitten hier trouwens volop in de Puberteit- ook een meespelende factor.


    Tijd voor koffie.

    OUTNUMBERED schreef:
    Ik heb het idee dat gewoon bijna iedereen hier een beetje bij elkaar willen horen. Bang dat ze een buitenstaander worden ofzo, of geen vrienden kunnen krijgen op Quizlet, Waarschijnlijk word er daarom zoveel met elkaar meegepraat ofzo. Want echt, het lijkt allemaal heel wanhopig hoe sommige reacties gegeven worden:Y)

    Zover ik weet doe ik dat niet. Maar als ik het met iemand mee ben quote ik die persoon wel. Te lui om het zelf te typen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben pas anderhalf jaar actief op het forum, maar ik kan niet zeggen dat ik in die tijd veel veranderingen in het gedrag van Q'ers heb gezien. Misschien omdat ik er zelf in mee ga, ik weet het niet. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik eerder zeg wat ik vind dan vroeger, maar dat hoeft niet per se negatief te zijn. Ik denk dat de op het forum actieve personen wel sneller lullig doen tegen niet actieve of nieuwe users.
    Maar ja, je weet hoe het gaat he, Quizlet heeft z'n eigen minimaatschappij waarin alle users elkaars gedrag overnemen. Zodra een paar users een bepaald woord beginnen te gebruiken, gebruikt op eens half Quizlet het. Hetzelfde zal wel gelden voor het niet/wel aardig zijn.


    i put the fun in funeral

    Dat heb ik ook gemerkt ik zit hier al sinds 2008, maar de oude leden zijn nog wel aardig dat wel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Society.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.