• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik vind dat ook vervelend.
    Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat iemand mij een aansteller noemde, maar toen namen een paar mensen het voor mij op. Dat gebeurd nu heel weinig nog. Het lijkt wel of deze site vol zit met botte mensen. Ik geef toe dat ik ook wel eens bot reageer, maar ik heb gewoon veel privegedoe op dit moment. Dat praat natuurlijk niet mijn gedrag goed ofcourse.


    26 - 02 - '16

    Ik merk het ook en vind het ook heel erg vervelend. Mensen zijn sneller geïrriteerd en hebben het hoog in hun bol dat ze alles beter weten... Niemand is perfect lijkt me. Maar het is al een tijdje aan de gang hoor, niet alleen de afgelopen weken. Ik probeer dat soort reacties gewoon te negeren. Ik ben het wel helemaal met je eens. Het is jammer dat dit gebeurd, maarja, de site is veranderd net als de mensen hier. Het enige wat je kunt doen is die botte reacties reageren en degene waar je echt iets aan hebt eruit zoeken. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Okay. :Y)
    Weet je, het is van mijn kant niet eens gemeen bedoeld, meer sarcastisch omdat sommige personen zo verschrikkelijk dom zijn. Wij willen juist deze mensen helpen om wat meer herseninhoud te krijgen. Mensen worden sowieso al serieuzer genomen als ze de moeite kunnen opbrengen om beschaafd Nederlands te typen. Zo moeilijk is dat niet. Tijdens de Nederlandse les schrijf je toch ook geen tienduizend uitroeptekens achter een zin? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is vaak eerder sarcasme.

    Dat is altijd al een beetje zo geweest, maar het valt me wel op dat het de laatste tijd erger lijkt te zijn geworden. Bepaalde personen lijken gewoon geen enkele vriendelijke reactie meer te kunnen geven. Er valt alleen niet zoveel aan te doen, helaas, dus waarschijnlijk kun je het beste gewoon niet op negatieve reacties ingaan en wachten tot het weer overwaait. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moet je maar goed nadenken voor je iets plaatst of een topic opent.


    ars moriendi

    Misschien hebben sommige mensen last van een winterdip? Ik heb er wel last van gehad, iig (nu nog steeds een beetje, maar het begint al weg te zakken). Ben alleen een tijdje niet meer actief op Q geweest en dat was precies op het moment dat het winter is geworden/midden in de winter was. Ikzelf heb toen ook af en toe met open mond naar reactie gekeken (van verbazing/verontwaardiging).
    Maarja, als zij zo willen reageren, moeten ze dat zelf weten. Ik hoop alleen dat zelf wel een keer voor ze terugkomt, zodat ze eens merken hoe kut het soms kan zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik doe het zo: als je niets aardigs te zeggen hebt, reageer dan niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Da's gewoon de algemene verhuftering van de wereldbevolking :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    Dat is altijd al een beetje zo geweest, maar het valt me wel op dat het de laatste tijd erger lijkt te zijn geworden. Bepaalde personen lijken gewoon geen enkele vriendelijke reactie meer te kunnen geven. Er valt alleen niet zoveel aan te doen, helaas, dus waarschijnlijk kun je het beste gewoon niet op negatieve reacties ingaan en wachten tot het weer overwaait. (no_chears)

    Precies dit. Ik moet toegeven dat ik zelf ook niet altijd de liefste ben, maar er is wel een groep users wiens reacties op topics ik bij voorbaat maar oversla, aangezien daar toch nooit iets positiefs instaat. Het is natuurlijk nooit echt voorgekomen dat niemand bitter/sarcastisch/arrogant deed, maar het lijkt de laatste tijd inderdaad wel erger te zijn geworden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    klopt dat vond ik dus ook al. Ik zit nog maar een jaar op quizlet maar het is wel zo. In het begin had ik zo vaak berichtjes in mijn gastenboek zoals zo te zien ben je nieuw op quizlet of zo van je hebt een leuke story of gewoon alleen hallo. Dat gebeurt nu nooit meer:(
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Tsja, er kan weinig aan gedaan worden, helaas..


    Bad decisions make good stories.

    Woodbury schreef:
    Da's gewoon de algemene verhuftering van de wereldbevolking :Y)


    Chaos is a ladder.

    Sorry hoor, maar reageert 80% hier schijnheilig, zeg.


    ars moriendi

    Ik heb het ook niet over mezelf hoor, ik vind het gewoon sneu hoe sommige mensen die gewoon iets leuks hebben te melden afgekraakt worden. Of ze iets kwijt willen en er bot op gereageerd word. Ik spreek hier niet voor mezelf, vind het gewoon jammer dat er soms zo gereageerd moet worden, ik zeg dit toch ook niet uit haat x)
    Maar het mag wel wat vriendelijker, maarja. Kan dus niks aan gedaan worden.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.