• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bedoelde je dat sarcastisch? Want gamerforums zijn meestal niet zo aardig. :x Ligt er natuurlijk net weer aan welke je hebt, maar over het algemeen is het normaal voor gamers om elkaar uit te schelden :x

    Haha bedoelde ik meer mee dat mensen vinden dat hier al veel gebitched wordt maar dat daar echt 10 x zo erg is :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha bedoelde ik meer mee dat mensen vinden dat hier al veel gebitched wordt maar dat daar echt 10 x zo erg is :'D

    Oh zo, ja. Hahahahaha. Ga een keer daar naartoe en probeer daar maar eens te overleven xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh zo, ja. Hahahahaha. Ga een keer daar naartoe en probeer daar maar eens te overleven xd

    Ben er op eentje terecht gekomen door mijn vriend. Het eerste wat ik om mijn oren kreeg was dat ik niet spoor aangezien ik van Duits voetbal houdt en waarschijnlijk een reserveDuitser ben. En ik geloof dat ze nog behoorlijk mild waren. x) Twee van die gozers begonnen me meteen een fake-account te noemen omdat "ik niet echt de persoon op mijn foto kon zijn". Echt, dan is Quizlet puppyheaven.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 19:56 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ben er op eentje terecht gekomen door mijn vriend. Het eerste wat ik om mijn oren kreeg was dat ik niet spoor aangezien ik van Duits voetbal houdt en waarschijnlijk een reserveDuitser ben. En ik geloof dat ze nog behoorlijk mild waren. x) Twee van die gozers begonnen me meteen een fake-account te noemen omdat "ik niet echt de persoon op mijn foto kon zijn". Echt, dan is Quizlet puppyheaven.

    Hahahaha, ja dat klinkt als gamers :Y) Ik ken ook een forum waarin alleen maar geflamed wordt. Na een tijdje zou je daar echt gek van worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vind ik ook en het is 'saaier' geworden, of ik word gewoon ouder xD
    Ik zit er ook niet veel meer op en ook niet meer lang..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat denk je, een stel pubers nee niet iedereen op één forum, natuurlijk gaat dat niet altijd goed. :"D
    Maar dat is al lang zo. Maar het is niet heel Q, trouwens. Er zijn zat topics waar iedereen gezellig is.

    Oh die discussies, love it :3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Moet je eens op het Girlscene en Fancy forum kijken, daar werd en wordt verschrikkelijk gereld. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat er op andere fora nog feller gereageerd wordt, betekent nog niet dat het dan op Quizlet automatisch heel gezellig is. (cat)

    Michonne schreef:
    (...)

    Vals? Dus als mensen zich schijnheilig gedragen, normaal sarcastische kutopmerkingen geven en hier ineens het met jou eens zijn, mag ik niet zeggen dat ze zich schijnheilig gedragen? Dat is dan jouw probleem, want het is gewoon zo. De waarheid is nog niet verboden.


    En dit is nou waar ik zo mee zit. De waarheid is inderdaad niet verboden, helemaal gelijk in, maar dat wilt nog niet zeggen dat men daarom iedere gedachte zomaar op het internet hoeft te knallen alsof het niets is. Daar wordt de sfeer negen van de tien keer niet bepaald beter van.
    Tuurlijk zullen er altijd sarcastische reacties blijven, dat is ook mijn probleem ook niet. Er is echter een lijn tussen sarcastisch en ronduit gemeen en die lijn is op dit forum blijkbaar te wazig, als er zoveel mensen instemmend reageren op topics als deze.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dat er op andere fora nog feller gereageerd wordt, betekent nog niet dat het dan op Quizlet automatisch heel gezellig is. (cat)

    (...)

    En dit is nou waar ik zo mee zit. De waarheid is inderdaad niet verboden, helemaal gelijk in, maar dat wilt nog niet zeggen dat men daarom iedere gedachte zomaar op het internet hoeft te knallen alsof het niets is. Daar wordt de sfeer negen van de tien keer niet bepaald beter van.
    Tuurlijk zullen er altijd sarcastische reacties blijven, dat is ook mijn probleem ook niet. Er is echter een lijn tussen sarcastisch en ronduit gemeen en die lijn is op dit forum blijkbaar te wazig, als er zoveel mensen instemmend reageren op topics als deze.

    Nouja, sommige mensen zien elk tegenargument meteen als een gemene aanval. Dan denk ik, tough up, als je niet tegen de mening van een ander kunt, is dat jouw probleem. Misschien zien mensen me wel als een bitch hier op dit forum, maar ik post gewoon precies wat ik posten wil. Dat is het hele idee van een forum.

    En nee, je hoeft niet constant alleen maar lief en aardig te zijn. Ben jij in "het echte leven" ook altijd zo geduldig met iedereen? Nee. Op internet ligt dat geduld nog lager, en dat is nou eenmaal zo. Deal with it.


    ars moriendi

    Catoodle schreef:
    (...)


    Dit is hoe ik voortaan mijn winterdipje ga bestrijden :'DDD
    \
    En als je straks 80 bent? Dan kom je nooit meer je bed uit :'D
    OT: Als ik niks aardigs te zeggen heb, reageer ik meestal gewoon niet


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik vind Quizlet super leuk zo. Heerlijk die negativiteit. _O_


    -

    Toen ik voor het eerst op Q kwam zat iedereen te haten op Hale. Dus ja.
    Het zijn trouwens altijd dezelfde mensen die beginnen met bitchen, de rest volgt dan inderdaad. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Laxus schreef:
    Toen ik voor het eerst op Q kwam zat iedereen te haten op Hale. Dus ja.
    Het zijn trouwens altijd dezelfde mensen die beginnen met bitchen, de rest volgt dan inderdaad. :]

    Omg Hale. :'D _O_


    ars moriendi

    Laxus schreef:
    Toen ik voor het eerst op Q kwam zat iedereen te haten op Hale. Dus ja.
    Het zijn trouwens altijd dezelfde mensen die beginnen met bitchen, de rest volgt dan inderdaad. :]

    Good memories :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor