• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oud nieuws. Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Oud nieuws. Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.


    Hmm. fckdup..


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Nee, ligt niet aan jou. Het valt mij ook op namelijk. 1 persoon zegt iets, en al gauw volgt de rest. Jammer dat er inderdaad niks aan gedaan word.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Daar klaagden iedereen vorig jaar ook over. Met het gevolg dat iedereen nog chagrijniger werd D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij is er elk half jaar wel een topic over mensen die hierover klagen, dus ik niet echt dat het veranderd is, het valt misschien voor anderen meer op, op sommige momenten.


    Your make-up is terrible

    Scabbia schreef:
    Daar klaagden iedereen vorig jaar ook over. Met het gevolg dat iedereen nog chagrijniger werd D:.

    Lol! serieus?
    Nou laat ze maar chagrijnig worden dan, i dont care :')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ach, ik wil best aardig zijn voor mensen, maar dan moeten ze het wel verdienen. Ik bedoel, iemand die zeikt en niet wil luisteren naar mensen die hem willen helpen, zal ik bij zijn of haar 2de topic echt niet meer aardig reageren. Irritante mensen worden ook niet aardig behandeld, juist omdat ze irritant zijn.
    Het probleem is dat die mensen dat niet doorhebben en dan zeggen dat Quizlet gemeen is. Nee zij moeten gewoon normaler doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Lol! serieus?
    Nou laat ze maar chagrijnig worden dan, i dont care :')

    Dan gaat iedereen alleen maar gemener en arroganter reageren. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Depay schreef:
    Nee, ligt niet aan jou. Het valt mij ook op namelijk. 1 persoon zegt iets, en al gauw volgt de rest. Jammer dat er inderdaad niks aan gedaan word.

    Depay schreef:
    Nee, ligt niet aan jou. Het valt mij ook op namelijk. 1 persoon zegt iets, en al gauw volgt de rest. Jammer dat er inderdaad niks aan gedaan word.

    Ja klopt, eerst houden ze zich stil tot er iemand is die een beetje negatief durft te doen, of een botte reactie durft te geven en dan HOPPAAA bijna iedereen volgt.. jammer inderdaad.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    En daarbij, wat wil je ertegen doen? Als iemand gewoon een negatieve mening heeft, dat verteld en mensen het daarmee eens zijn is dat gewoon pech voor de persoon die het topic geopend heeft :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan gaat iedereen alleen maar gemener en arroganter reageren. (krul)

    Doen ze toch al ja, kan het nog erger dan?
    Werd er maar eens wat aan gedaan..


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    DarkSavior schreef:
    En daarbij, wat wil je ertegen doen? Als iemand gewoon een negatieve mening heeft, dat verteld en mensen het daarmee eens zijn is dat gewoon pech voor de persoon die het topic geopend heeft :Y)

    Vraag me gewoon af waarom het zo veranderd is, in het begin was het ook nooit zo ;')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Doen ze toch al ja, kan het nog erger dan?
    Werd er maar eens wat aan gedaan..

    Oh het kan veel erger worden, geloof me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Vraag me gewoon af waarom het zo veranderd is, in het begin was het ook nooit zo ;')

    Het was altijd al zo hoor. Ik merk het telkens weer sinds ik op Quizlet zit, maar vaak ben ik het met ze eens, dus boeit het me niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.