• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Apocalyptic schreef:
    Sorry hoor, maar reageert 80% hier schijnheilig, zeg.


    Compliment dat je nog je eigen mening hebt! ;')
    Maar misschien is het niet schijnheilig maar gewoon de waarheid.
    OT: Awesome foto btw, love the walking dead.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik dacht ook dat het aan mij lag maar het is 1 grote af-zeik-gedoe geworden


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ja, vind ik ook. Deze week nog opende een meisje dat hier nieuw was en typte Quizlet verkeerd. Prima dat iemand dat wil verbeteren, maar dat kan ook aardig vind ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Compliment dat je nog je eigen mening hebt! ;')
    Maar misschien is het niet schijnheilig maar gewoon de waarheid.
    OT: Awesome foto btw, love the walking dead.

    Ja, ik kan nooit zo goed tegen sommige reacties op topics als deze. Over het hele forum worden sarcastische opmerkingen gemaakt (wat ik persoonlijk niet als probleem zie), maar zodra een topic als dit wordt geopend, is het gelijk van "oh ja, iedereen is zooo asociaal hier.."
    En yesss, it's pretty awesome, no? :9~


    ars moriendi

    IK BEN DUS NIET DE ENIGE..
    Ik had het er met een meisje over, begon ze mijn ABN aftekraken ?
    Of een maandje geleden werd ik afgekraakt dat mijn profiel 'iets te veel van het goede'is,
    Je mag het naar je eigen smaak inrichten ,toch ?
    Ik mis de oude quizletters soms echt hoor.


    You glow differently when you're actually happy.

    Dumbledore schreef:
    Ja, vind ik ook. Deze week nog opende een meisje dat hier nieuw was en typte Quizlet verkeerd. Prima dat iemand dat wil verbeteren, maar dat kan ook aardig vind ik.

    Inderdaad, je moet echt bij alles wat je hier plaats uitkijken of het wel goed is getypt enzo. Ook al is het maar één klein foutje.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    ILIKEJERRY schreef:
    IK BEN DUS NIET DE ENIGE..
    Ik had het er met een meisje over, begon ze mijn ABN aftekraken ?
    Of een maandje geleden werd ik afgekraakt dat mijn profiel 'iets te veel van het goede'is,
    Je mag het naar je eigen smaak inrichten ,toch ?
    Ik mis de oude quizletters soms echt hoor.

    Je zit nog maar 9 maanden op Quizlet.....-Behalve als je hiervoor al een account had, dan veel langer-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ILIKEJERRY schreef:
    IK BEN DUS NIET DE ENIGE..
    Ik had het er met een meisje over, begon ze mijn ABN aftekraken ?
    Of een maandje geleden werd ik afgekraakt dat mijn profiel 'iets te veel van het goede'is,
    Je mag het naar je eigen smaak inrichten ,toch ?
    Ik mis de oude quizletters soms echt hoor.

    Serieus? belachelijk gewoon. Alsof hun zo perfect zijn. En inderdaad, richt het in zoals je wil! :') ghehee.
    Ja ik mis dat dus ook, maarja.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Inderdaad, je moet echt bij alles wat je hier plaats uitkijken of het wel goed is getypt enzo. Ook al is het maar één klein foutje.


    Ja precies!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Scabbia schreef:
    (...)
    Je zit nog maar 9 maanden op Quizlet.....-Behalve als je hiervoor al een account had, dan veel langer-


    Ik had hiervoor een ander account haha,


    You glow differently when you're actually happy.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, ik kan nooit zo goed tegen sommige reacties op topics als deze. Over het hele forum worden sarcastische opmerkingen gemaakt (wat ik persoonlijk niet als probleem zie), maar zodra een topic als dit wordt geopend, is het gelijk van "oh ja, iedereen is zooo asociaal hier.."
    En yesss, it's pretty awesome, no? :9~

    Inderdaad. Ik geef eerlijk toe dat ik soms nogal sarcastisch ben, maar sommige mensen gaan zichzelf helemaal indekken en kruiperig doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal niet zeggen dat ik altijd even aardig reageer, maar ja ik weet wel wat je bedoelt. Hoop maar dat ik het niet zo bont heb gemaakt dat ik ook bij die rotte appels hoor :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Serieus, ik zit al vanaf het begin van het forum op Quizlet en ik vind dat jullie je aanstellen. Iedereen gaat hier hetzelfde doen en allemaal elkaars mening aannemen en dat gebeurd ook al sinds het begin. Mensen zijn iets duidelijker geworden in spelfouten, dat wel, maar gemener? Nee. Iedereen doet het en soms ligt het aan een persoonlijke situatie, maar ze doen het nog steeds. Ik vind jullie enorm schijnheilig doen hierzo.


    Your make-up is terrible

    ILIKEJERRY schreef:
    IK BEN DUS NIET DE ENIGE..
    Ik had het er met een meisje over, begon ze mijn ABN aftekraken ?
    Of een maandje geleden werd ik afgekraakt dat mijn profiel 'iets te veel van het goede'is,
    Je mag het naar je eigen smaak inrichten ,toch ?
    Ik mis de oude quizletters soms echt hoor.

    Typ dan ook normaal. En wie zijn die "oude quizletters" dan precies? Dat zegt iedereen hier telkens, maar ik zit hier zelf nu ongeveer 5 jaar, en ik kan nou niet 1-2-3 noemen welke saints hier vroeger dan allemaal zaten. -__-


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    Serieus, ik zit al vanaf het begin van het forum op Quizlet en ik vind dat jullie je aanstellen. Iedereen gaat hier hetzelfde doen en allemaal elkaars mening aannemen en dat gebeurd ook al sinds het begin. Mensen zijn iets duidelijker geworden in spelfouten, dat wel, maar gemener? Nee. Iedereen doet het en soms ligt het aan een persoonlijke situatie, maar ze doen het nog steeds. Ik vind jullie enorm schijnheilig doen hierzo.

    Dat bedoel ik dus, dit vind ik wel redelijk gemeen. De meesten hier geven gewoon netjes hun mening, en houden het ook nog netjes. Om dan iemand schijnheilig te noemen vind ik dus weer gewoon vals... ;x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.