• Ja als ik het fout heb, mag je het zeggen maar het lijkt wel alsof ineens de helft van Quizlet super arrogant is geworden, en alleen maar gemeen zijn geworden.
    Iedereen word vet snel afgekraakt, en er hoeft maar 1 persoon een negatief woord te zeggen en de rest volgt al snel.
    In het begin toen ik hier op quizlet kwam, paar jaar terug was iedereen vriendelijk en lief tegen elkaar, en nu ineens lijkt het wel alsof iedereen vijanden van elkaar zijn ofzo o.O Waarom is het zo veranderd?
    Ik zat ook altijd veel op quizlet, maar steeds minder want je hoeft maar 1 klein dingetje te zeggen wat iemand anders niet aanstaat en je hebt zo een horde quizletters achter je aanvangen.
    Of zie ik dat nou verkeerd ofzo =o
    Waar the f*ck is de leuke gezellige Quizlet gebleven?!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Typ dan ook normaal. En wie zijn die "oude quizletters" dan precies? Dat zegt iedereen hier telkens, maar ik zit hier zelf nu ongeveer 5 jaar, en ik kan nou niet 1-2-3 noemen welke saints hier vroeger dan allemaal zaten. -__-

    Ik zit hier 3 jaar en ik weet hooguit een paar 'oude' users.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus, dit vind ik wel redelijk gemeen. De meesten hier geven gewoon netjes hun mening, en houden het ook nog netjes. Om dan iemand schijnheilig te noemen vind ik dus weer gewoon vals... ;x


    You glow differently when you're actually happy.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus, dit vind ik wel redelijk gemeen. De meesten hier geven gewoon netjes hun mening, en houden het ook nog netjes. Om dan iemand schijnheilig te noemen vind ik dus weer gewoon vals... ;x


    Vals? Dus als mensen zich schijnheilig gedragen, normaal sarcastische kutopmerkingen geven en hier ineens het met jou eens zijn, mag ik niet zeggen dat ze zich schijnheilig gedragen? Dat is dan jouw probleem, want het is gewoon zo. De waarheid is nog niet verboden.


    Your make-up is terrible

    Ik ben hier nog niet lang genoeg om hier over te oordelen, maar het valt me wel op dat mensen die hierover klagen altijd het probleem bij iemand anders leggen ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik ben hier nog niet lang genoeg om hier over te oordelen, maar het valt me wel op dat mensen die hierover klagen altijd het probleem bij iemand anders leggen ;)

    Yep. Anderen aanwijzen is nou eenmaal makkelijker dan in de spiegel kijken.


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    (...)

    Vals? Dus als mensen zich schijnheilig gedragen, normaal sarcastische kutopmerkingen geven en hier ineens het met jou eens zijn, mag ik niet zeggen dat ze zich schijnheilig gedragen? Dat is dan jouw probleem, want het is gewoon zo. De waarheid is nog niet verboden.

    Nee inderdaad de waarheid is zeker niet verboden, maar volgens mij zie ik toch meer reacties van dat er wel meer mensen zijn die botter doen en quizlet niet zo gezellig is meer als voorheen. En je ziet maar weer dat er toch nog weer mensen zijn die pissig worden om de waarheid hier.
    Waar gaat dat toch heen. En nee, niet persoonlijk tegen jou bedoeld ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even (: je weet maar nooit.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Nee inderdaad de waarheid is zeker niet verboden, maar volgens mij zie ik toch meer reacties van dat er wel meer mensen zijn die botter doen en quizlet niet zo gezellig is meer als voorheen. En je ziet maar weer dat er toch nog weer mensen zijn die pissig worden om de waarheid hier.
    Waar gaat dat toch heen. En nee, niet persoonlijk tegen jou bedoeld ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even (: je weet maar nooit.


    Als je hier toen al zat zou je toch moeten weten dat iedereen toen al klaagde dat het eerst beter was. Het is nooit erger geworden, mensen die je kent gaan weg en dat is het probleem.


    Your make-up is terrible

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    en quizlet niet zo gezellig is meer als voorheen.

    Wanneer was het hier dan zo gezellig dat iedereen elkaar alleen maar knuffeltjes gaf? Wanneer? Ik kan het me in mijn 5 jaar hier echt niet herinneren. En zo gemeen zijn ze hier echt niet, hoor. Als ik dat vergelijk met een ander forum waar ik heel af en toe ook wel eens zit, zijn we hier allemaal engeltjes voor elkaar. En dat is notabene nog wel een gamerforum waar 95% man is. :'D


    ars moriendi

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Nee inderdaad de waarheid is zeker niet verboden, maar volgens mij zie ik toch meer reacties van dat er wel meer mensen zijn die botter doen en quizlet niet zo gezellig is meer als voorheen. En je ziet maar weer dat er toch nog weer mensen zijn die pissig worden om de waarheid hier.
    Waar gaat dat toch heen. En nee, niet persoonlijk tegen jou bedoeld ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even (: je weet maar nooit.


    Ik vind niet dat het hier nu minder gezellig door is, het kan eigenlijk voor grappige discussies zorgen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Nee inderdaad de waarheid is zeker niet verboden, maar volgens mij zie ik toch meer reacties van dat er wel meer mensen zijn die botter doen en quizlet niet zo gezellig is meer als voorheen. En je ziet maar weer dat er toch nog weer mensen zijn die pissig worden om de waarheid hier.
    Waar gaat dat toch heen. En nee, niet persoonlijk tegen jou bedoeld ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even (: je weet maar nooit.

    Helaas zijn zulke topics niet nieuw. Deze topics komen vaak terug - opvallend vaak in de winter trouwens - en soms is iedereen gewoon bloedchagrijnig. De meeste mensen kunnen dat niet afreageren op iemand, dus gaan ze het internet op en een beetje stoom afblazen. Zo'n winterdip heb ik ook, want ik heb een bloedhekel aan winters en temperaturen die beneden de tien graden komen. :Y) En vooral als het hard waait, regent, hagelt of onweert.
    Jep. Geef mij maar een land waar het altijd lente is en de temperatuur tussen de tien en twintig graden ligt. O, en veel zon.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helaas zijn zulke topics niet nieuw. Deze topics komen vaak terug - opvallend vaak in de winter trouwens - en soms is iedereen gewoon bloedchagrijnig. De meeste mensen kunnen dat niet afreageren op iemand, dus gaan ze het internet op en een beetje stoom afblazen. Zo'n winterdip heb ik ook, want ik heb een bloedhekel aan winters en temperaturen die beneden de tien graden komen. :Y) En vooral als het hard waait, regent, hagelt of onweert.
    Jep. Geef mij maar een land waar het altijd lente is en de temperatuur tussen de tien en twintig graden ligt. O, en veel zon.

    Hahaha, zou kunnen.
    Inderdaad, ik wil ook zon ;c !


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helaas zijn zulke topics niet nieuw. Deze topics komen vaak terug - opvallend vaak in de winter trouwens - en soms is iedereen gewoon bloedchagrijnig. De meeste mensen kunnen dat niet afreageren op iemand, dus gaan ze het internet op en een beetje stoom afblazen. Zo'n winterdip heb ik ook, want ik heb een bloedhekel aan winters en temperaturen die beneden de tien graden komen. :Y) En vooral als het hard waait, regent, hagelt of onweert.
    Jep. Geef mij maar een land waar het altijd lente is en de temperatuur tussen de tien en twintig graden ligt. O, en veel zon.



    Eindelijk! Iemand die het met me eens is tussen de tien en twintig graden is perfect.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Hahaha, zou kunnen.
    Inderdaad, ik wil ook zon ;c !



    Dit is hoe ik voortaan mijn winterdipje ga bestrijden :'DDD

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wanneer was het hier dan zo gezellig dat iedereen elkaar alleen maar knuffeltjes gaf? Wanneer? Ik kan het me in mijn 5 jaar hier echt niet herinneren. En zo gemeen zijn ze hier echt niet, hoor. Als ik dat vergelijk met een ander forum waar ik heel af en toe ook wel eens zit, zijn we hier allemaal engeltjes voor elkaar. En dat is notabene nog wel een gamerforum waar 95% man is. :'D

    Bedoelde je dat sarcastisch? Want gamerforums zijn meestal niet zo aardig. :x Ligt er natuurlijk net weer aan welke je hebt, maar over het algemeen is het normaal voor gamers om elkaar uit te schelden :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier klagen mensen telkens over, dus ik snap niet wat voor nut dit topic heeft. Zoals anderen in dit topic ook al hadden vermeld: het was een tijd geleden ook al zo. Ikzelf heb al vijf jaar ongeveer een profiel en er komen nog steeds zulke topics.

    Weet je wat het is? Er hoeft maar iemand wat kritiek te geven of het is gelijk afgedaan als ‘gemeen’ o.i.d. Dat slaat helemaal nergens op, want mensen mogen best hun mening geven. Bovendien is er niets mis mee met kritiek, want ik merk wel dat sommigen op Q veel te aanvallend reageren direct. Misschien probeert diegene gewoonweg iemand te helpen met bijv. ABN, interpunctie, etc., maar daar komt zo nu en dan een reactie op waarvan ik denk ‘the fuck? Waar is dat voor nodig?’ Waarschijnlijk is het dan niet zo bedoeld, alleen het is wel vervelend.
    And no offence, maar honderd vraagtekens of uitroeptekens achter een zin is echt niet nodig. Eerlijk toegegeven: deze mensen neem ik vaak ook niet serieus hierdoor. Ik kan ook wel harder reageren als ik in een kutbui ben, al geld dat wel voor iedereen, denk ik zo. En als je het wel op kan brengen om toch nog aardig te reageren, amen to you.
    Ja, het kan heus wel eens zo zijn dat users hard reageren, maar bij enkele Q-users is dat ronduit nodig. Er zijn dan ook regelmatig zinloze topics die zo’n reactie nodig hebben, dus op dat punt snap ik wel waarom ze zo reageren. Het is vaak sarcastisch bedoeld, bij mij wel in elk geval. Vooral voor enkele naïeve topics, daar ga ik dan echt niet serieus op reageren. Dat kan je ook niet van mij verwachten. Als er iemand iets leuks te melden heeft, heel leuk en aardig voor je, daar reageer ik ook niet hard / sarcastisch op. Alleen ik kan me echt dood ergeren aan mensen die een bepaalde mening hebben, maar als iemand een andere mening heeft gegeven, gebeurd het regelmatig dat ze die dan niet respecteren. Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat ‘ie niet van de muziek van Justin Bieber houd, komt er ook nog wel een reactie terug die negen van de tien keer nergens op slaat. Ik noem maar wat hoor, maar zulke dingen ergeren mij echt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.