Hier klagen mensen telkens over, dus ik snap niet wat voor nut dit topic heeft. Zoals anderen in dit topic ook al hadden vermeld: het was een tijd geleden ook al zo. Ikzelf heb al vijf jaar ongeveer een profiel en er komen nog steeds zulke topics.
Weet je wat het is? Er hoeft maar iemand wat kritiek te geven of het is gelijk afgedaan als ‘gemeen’ o.i.d. Dat slaat helemaal nergens op, want mensen mogen best hun mening geven. Bovendien is er niets mis mee met kritiek, want ik merk wel dat sommigen op Q veel te aanvallend reageren direct. Misschien probeert diegene gewoonweg iemand te helpen met bijv. ABN, interpunctie, etc., maar daar komt zo nu en dan een reactie op waarvan ik denk ‘the fuck? Waar is dat voor nodig?’ Waarschijnlijk is het dan niet zo bedoeld, alleen het is wel vervelend.
And no offence, maar honderd vraagtekens of uitroeptekens achter een zin is echt niet nodig. Eerlijk toegegeven: deze mensen neem ik vaak ook niet serieus hierdoor. Ik kan ook wel harder reageren als ik in een kutbui ben, al geld dat wel voor iedereen, denk ik zo. En als je het wel op kan brengen om toch nog aardig te reageren, amen to you.
Ja, het kan heus wel eens zo zijn dat users hard reageren, maar bij enkele Q-users is dat ronduit nodig. Er zijn dan ook regelmatig zinloze topics die zo’n reactie nodig hebben, dus op dat punt snap ik wel waarom ze zo reageren. Het is vaak sarcastisch bedoeld, bij mij wel in elk geval. Vooral voor enkele naïeve topics, daar ga ik dan echt niet serieus op reageren. Dat kan je ook niet van mij verwachten. Als er iemand iets leuks te melden heeft, heel leuk en aardig voor je, daar reageer ik ook niet hard / sarcastisch op. Alleen ik kan me echt dood ergeren aan mensen die een bepaalde mening hebben, maar als iemand een andere mening heeft gegeven, gebeurd het regelmatig dat ze die dan niet respecteren. Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat ‘ie niet van de muziek van Justin Bieber houd, komt er ook nog wel een reactie terug die negen van de tien keer nergens op slaat. Ik noem maar wat hoor, maar zulke dingen ergeren mij echt.
Quiet the mind, and the soul will speak.