• Daar zit je dan, in een of andere cliniek. Samen met 9 anderen die hier allemaal voor een rede zijn. De ene is hier door haar ouders gestuurd en de andere kwam hier vrijwillig. Komen hier is een stuk makkelijker dan weggaan. Is het wel mogelijk? Ben je eigenlijk wel gek? Of zijn de mensen om je heen gewoon allemaal gek. Je bent anders, dat staat vast, maar is dat wel zo erg? Het is hier zo koud en stil, een traan rolt over je wang. Je wil weg, of je wordt echt gek. Teminste als je dat nog niet was.

    The loners is een cliniek voor mensen die gek zijn. Je kan je hier vrijwillig aanmelden, maar ook gewoon worden gebracht door bv je ouders. Iedereen hier is wel iets mis mee, de een is veel te agresief, de ander heeft te veel fantasy en de ander weigert nog met mensen te praten. Het maakt niet uit, maar je bent anders. Hoe zal het zijn bij 'The loners'? Samen met 9 anderen zit je daar opgesloten. Wegkomen blijkt onmogelijk. Je krijgt er therapie en meer van dat soort dingen.

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar Argessie, geen respect voor het medemens
    -Anthony -Antz- Kilian von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Brandon -Bam- von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Michael Oliver Clarkson Nyan Trauma's en angsten door mishandelingen
    -Justin Allejandro Rodrigez Pebble veel angsten

    Meisjes:
    -Amelia Pond BigFatLiar Kan gedachtes lezen en maakt daar misbruik van
    -Scarlett Jane Middleford Mavis dysthyme stoornis, agressie, eetproblemen
    -Annabeth Mai Musso Pebble 2 persoonlijkheden
    -Riley June Fraser Arriver Te veel fantsie en niet praten
    -Chiara Bella Love DamnBieber agressie, niet praten

    Therapeuten/begeleiders (iedereen mag die besturen!):
    -David Reed
    -Anna MacBrook

    Regels:
    Geen oneliners
    Geen OOC ruzies
    Niemand buitensluiten
    Maximaal 2 rollen
    Het liefste al een beetje RPG ervaring
    Langere afwezigheid melden
    Geen topics openen zonder mijn toesteming

    Kamer indeling
    Kamer 1: Anthony -Antz- Kilian von Monroe, Justin Allejandro Rodrigez
    Kamer 2: Brandon -Bam- von Monroe, James Julian Mathers, Michael Oliver Clarkson
    Kamer 3: Annabeth Mai Musso, Chiara Bella Love
    Kamer 4: Scarlett Jane Middleford, Riley June Fraser, Amelia Pond
    De indeling is over nagedacht! Ik heb geprobeert mensen met dezelfde stoornissen zoveel mogelijk te versprijden, vandaar dat ook de tweeling neit bij elkaar zit!

    Intro:
    De mensen komen aan bij de cliniek of zijn er al een paar uurtjes! je zoekt je kamer (voor de 2 persoonskamers het bovenste bed wegdenken en de kamers hebben nog een stuk voor de foto waar kasten staan) of je gaat gewoon een beetje rondkijken. De cliniek heeft ook een tuin waar de mensen tot rust kunnen komen. Verder is er een gezamelijke eetzaal


    plattegrond 1
    plattegrond 2

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:29 ]


    Dont say why me, say try me

    |Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar quizlet doet het vaak niet bij mij|


    That is a perfect copy of reality.

    [klopt de laatste tijd is hij inderdaad vaak down, maar probeer maar te schrijven waneer quizlet weer on is]


    Dont say why me, say try me

    [Wat heb ik gemist?]


    26 - 02 - '16

    (@Mavis ,niet zo veel de meeste zijn toegekomen en hebben al mensen ontmoet of zijn het gekkenhuis aan het verkennen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley June Fraser
    Ik ben in gedachten verzonken als Amelia oppeens de kamer binnen komt lopen, ze pleurt ook haar spullen op een bed en zeg dan iets, wat er bij mij het ene oor ingaat, en het andere weer uit. Als ze weer weg is, ga ik op mijn bed liggen, en denk ik na over alles. Na een aantal minuten begin ik me weer te vervelen en loop ik ook maar de kamer uit, gaan kijken hoe alles er hier eigelijk uitziet. Ik loop door de gangen heen als ik oppeens twee jongens zie, die trouwens wel heel erg op elkaar lijken, worden weggesleurd door een bewakers. Oh fijn, zijn die er ook? Als ik nog wat doorloop zie ik de tuin, ik kijk naar buiten en zie twee jongens lopen. Ik stop even, en twijfel of ik wel moet gaan of niet. Na een aantal minuten staan te twijfelen, loop ik toch op hun af en zeg een een snelle hoi. Ze lijken heel erg verdwaald.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [wie zijn die 2 jongens? als het james en michael zijn, die zijn in de tuin en james is half bewusteloos en ze zijn hardstike verdwaalt xD]


    Dont say why me, say try me

    |Die twee jongens zijn James en Michael, ik pas het wel aan, ik wist namelijk niet waar iedereen was, en had geen zin om terug te lezen :d|

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 22:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [okey ik dacht ik zeg het wel ff]


    Dont say why me, say try me

    Michael Oliver Clarkson ||Trauma's en angsten door mishandelingen
    Ik stond er maar stom bij aangezien ik geen idee had wat ik moest doen.
    Ik schrok op toen ik een snelle hoi hoorde en ik draaide me om.Een meisje die er wat jonger uitzag dan mij was bij ons komen staan."Euh ,hoi."zeg ik stil en kijk weer even naar James die nogsteeds op de grond licht. "Heb jij misschien een idee wat ik moet doen ?"vroeg ik toen hoopvol aan het meisje.
    Ik lijk vast op een dom kind.Ik durfde hem niet recht te trekken of gewoon aan te raken ,dus dat was al geen optie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Annabeth?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    leeft er hier nog iemand?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    leeft er hier nog iemand?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (kunnen we anders niet naar de avond gaan ofzo? waar iedereen samen zit om te eten? dan kan iedereen reageren)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (kunnen we anders niet naar de avond gaan ofzo? waar iedereen samen zit om te eten? dan kan iedereen reageren)

    [Sounds good to me (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ik vind het best xD doen jullie maar en stuur mij maar voorlopig kan ik niet reageren even wat problemen oplossen


    Dont say why me, say try me