• Oke, in april is m'n beste vriendin jarig - ja ik ben er nu al mee bezig - en ik heb geen idee wat ik moet geven. Ik ben super slecht met cadeau's!
    Ik vind het altijd wel leuk om ergens creatief mee bezig te zijn, ik heb ooit een video voor iemands verjaardag gemaakt met allemaal foto's, vond ze wel leuk.
    M'n beste vriendin is geen type voor makeup en sieraden of zo, dus dat is ook al geen optie. Iemand een leuk idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Uhm concertkaartjes,
    Of een fotoboek maken met foto's van jullie samen.
    Oke eigenlijk weet ik niet echt veel meer


    Can't control my second personality

    Fotoalbum? Met allerlei foto's van jullie samen? Dat had ik voor mijn vader gemaakt, van zeilvakantie's.
    Albelli is daar best handig voor trouwens, tenminste niet zo ingewikkeld ;P, plus het past bij je creativiteit!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Fotoalbum? Met allerlei foto's van jullie samen? Dat had ik voor mijn vader gemaakt, van zeilvakantie's.
    Albelli is daar best handig voor trouwens, tenminste niet zo ingewikkeld ;P, plus het past bij je creativiteit!


    Het probleem is dat ik zo weinig foto's van ons samen heb. ):


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    imperfecta schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik zo weinig foto's van ons samen heb. ):

    Ze is toch pas in april jarig, tijd zat om leuke foto's te maken


    Can't control my second personality

    Uitje, bijv. treinkaartje naar een bepaalde stad.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'