• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ellie..... Doe het gewoon.

    Hayden zal het goed opvatten, dat beloof ik je (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Weet ik... Maar ik heb geen idee hoe ik het hem moet laten zeggen zonder dat het zielig of dom klinkt..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    'Moeilijker dan het lijkt,' zegt Nick en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil het best wel een keer proberen.' Ik kijk Nick aan en meen echt wat ik zeg. Heel die tweeling komt de hele tijd tussen Nick en mij in. Zulk soort dingen wordt je gewoon helemaal zat. 'Nee, niet dit huis, in dit huis kunnen geen demonenjagers komen. Jagers kunnen amper verschil zien tussen een mens en een demon, je moet er alleen op letten dat je niet verschijnt in een druk gebied enzovoort.' Weer frons ik. 'Kunnen ze dit huis niet binnen komen omdat ze gewoon niet weten dat je een demon bent, of kunnen ze dat om een andere reden niet?' Ik schrik er weer van als Nick ineens een verband aan me laat zien. 'Waarom kwam Luna binnen stormen? Ik vind het nogal vaag wat je allemaal vertelt, ik kan het niet begrijpen. Eerst wil je Luna vermoorden, dat kan ik zeker wel begrijpen, maar dan komt ze ineens binnenstormen bij jou om wat? Je te helpen?' Mijn stem is een beetje met sarcasme, aangezien ik het me gewoon niet kan voorstellen. Dan zet ik een stap naar voren om beter naar het verband te kijken. 'Heb je nog pijn?'


    Nick
    'Kunnen ze dit huis niet binnen komen omdat ze gewoon niet weten dat je een demon bent, of kunnen ze dat om een andere reden niet?' Vraagt ze, 'Om de reden dat er een soort betovering om het huis is uitgesproken, hetzelfde geld voor mijn andere huizen' Zeg ik dan. 'Waarom kwam Luna binnen stormen? Ik vind het nogal vaag wat je allemaal vertelt, ik kan het niet begrijpen. Eerst wil je Luna vermoorden, dat kan ik zeker wel begrijpen, maar dan komt ze ineens binnenstormen bij jou om wat? Je te helpen?' Vraagt ze dan en ik zucht. 'Heb je nog pijn?' Vraagt ze dan na een stap naar voren te hebben gezet en ik haal mijn schouder op, 'Een beetje' Andwoord ik. Ik denk na over hoe ik het moet zeggen, 'Je bent verandert, weetje?' Vraag ik haar dan en kijk haar aan, 'Ik..' Begin ik, 'Moet je iets vertellen' Voeg ik er dan aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake's aanwezigheid is echt een geruststelling. Zijn zachte lippen die ik over mijn gezicht heen voel en uiteindelijk val ik zelfs weer in slaap daardoor. Normaal gesproken blijf ik wakker liggen en moet zo lang rusten, totdat ik weer gewoon energie heb om iets te doen.

    Michelle Fox
    Ineens tilt Drew me op en ik slaak een kleine gil. Hij draagt me en zegt dat we gaan douchen.
    'Die paar meters had ik best wel zelf kunnen lopen,' zeg ik plagerig tegen Drew.


    Jake
    Ik voel haar nu terug echt in slaap vallen en kijk wat naar het plafond terwijl ik over haar haren streel.
    Ik kan niets zeggen en het irriteerd me nu enorm;

    Drew
    Ik grinnik maar antwoord niet. Ik draag haar naar de badkamer en laat haar in het bad zakken. 'Ik kies toch voor het bad.' zeg ik dan nog eens grinnikend en draai de kraan open. Ik pak wat zeep en giet die lachend over haar lichaam. 'Moet ik je helpen inzepen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick kan nooit dom klinken, maar wel zielig :/ dan wil ik hem altijd knuffelen <3

    Hayden Fitch
    'Om de reden dat er een soort betovering om het huis is uitgesproken, hetzelfde geldt voor mijn andere huizen,' zegt Nick en ik zucht. 'Natuurlijk. Er bestaan ook nog eens heksen.' Even wrijf ik met mijn hand over mijn voorhoofd. Nick geeft geen antwoord op mijn vragen waarom ze binnen kwam stormen. Hij heeft nog een beetje pijn. 'Je bent veranderd, weet je,' zegt nick dan ineens en ik kijk hem aan. 'Ja, dat heb ik zelf ook wel aan de drie dagen pijn gemerkt.' 'Ik... Moet je iets vertellen.' Hoe bedoelt hij, ik moet je iets vertellen? 'Ja, vertel maar,' zeg ik.

    Leslie Day
    *slaapt en als je het zo irritant vindt, laat Jake dan weer praten :Y)*

    Mich
    'Je geeft niet eens een reactie!' Zeg ik lachend en kijk naar Drew. Hij verbaast me door mij in een leeg bad neer te leggen en de kraan open te doen. Ik wil net een opmerking maken dat dit een bad is en geen douche als Drew al wat zegt. Hij giet dan allemaal zeep over mijn lichaam heen en ik kijk hem verontwaardigd aan, maar moet dan toch lachen. 'Ja, want ik weiger nog iets te doen,' grinnik ik. 'Dus jij moet me inzepen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eerst geneesmiddel of weet ik veel vinden xd]

    Jake
    *valt ook in slaap door de stilte*

    Drew
    'Met genoege.' grinnik ik en ga bij haar in het bad zitten. Het water loopt al. Mijn handen glijden met de zeep over haar borsten en naar het plekje tussen haar benen. 'Moet ook ingezeept worden he.' zeg ik iets ondeugend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [schoenen gaan kopen en kijkn voor een kleedje]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Drew komt erbij zitten en ik had het kunnen verwachten. Hij zit eerst aan mijn borsten en dan ook tussen mijn benen. Ik kreun een keer zachtjes en kijk Drew beschuldigend aan. 'Drew, niet plagen,' zeg ik dan en pak zijn hand beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Nick kan nooit dom klinken, maar wel zielig :/ dan wil ik hem altijd knuffelen <3

    Hayden Fitch
    'Om de reden dat er een soort betovering om het huis is uitgesproken, hetzelfde geldt voor mijn andere huizen,' zegt Nick en ik zucht. 'Natuurlijk. Er bestaan ook nog eens heksen.' Even wrijf ik met mijn hand over mijn voorhoofd. Nick geeft geen antwoord op mijn vragen waarom ze binnen kwam stormen. Hij heeft nog een beetje pijn. 'Je bent veranderd, weet je,' zegt nick dan ineens en ik kijk hem aan. 'Ja, dat heb ik zelf ook wel aan de drie dagen pijn gemerkt.' 'Ik... Moet je iets vertellen.' Hoe bedoelt hij, ik moet je iets vertellen? 'Ja, vertel maar,' zeg ik.


    Nick
    'Natuurlijk. Er bestaan ook nog eens heksen.' Zegt ze en wrijft over haar hooft, 'Ja, dat heb ik zelf ook wel aan de drie dagen pijn gemerkt.' Zegt ze en ik schud mijn hooft, 'Dat bedoelde ik niet' zeg ik dan. 'Ik bedoelde qua gedrag, koelbloediger. Anders' antwoord ik dan, 'Ja, vertel maar,' zegt ze dan. Hoe moest ik het zeggen zonder me schuldig te voelen? Het was immers mijn schuld dat ze een demon was. Plotseling bedacht ik me iets, Leslie had een soort kruid gehad en was toen mens geworden toch? Ik wist waarschijnlijk wel waar ik het kon vinden. Na een tijdje verscheen het kruid in mijn hand, 'Hiermee, word je weer mens.' Zeg ik en leg het dan in haar hand. 'En waarschijnlijk is het beter dat we elkaar niet meer zien dan.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Dat bedoelde ik niet... Ik bedoelde qua gedrag, koelbloediger. Anders.' Even weet ik gewoon niet wat ik hier van moet denken en ik kijk Nick aan. Nick zwijgt en ik ook, maar ineens lijkt hij zich iets te bedenken. Nick laat dan na weer even iets in zijn hand verschijnen. 'Hiermee wordt je weer mens,' ik kijk Nick aan en glimlach dan blij. Dat is wat ik wilde. Ik wil hem net omhelzen als Nick verder praat. 'En waarschijnlijk is het beter dat we elkaar niet meer zien dan.' Gelijk vallen mijn armen langs mijn lichaam en verschijnen er tranen in mijn ogen. 'H-hoe bedoel je?' vraag ik, verward. Ik kijk naar het kruid in mijn handen. 'Wil je me niet meer, omdat je me verandert vindt?' Ik kijk op en er is een mengeling van boosheid en verdriet in mijn ogen te zien. 'Dit komt allemaal door die tweeling! Het zijn stomme rot kinderen. Telkens als wij iets samen deden, kwam die Leslie ertussen. Ze verscheen, onderbrak wat we deden en gaf je vaak een rot of boos gevoel!' Het kruid in mijn handen omklem ik stevig. 'En dan nu ook met die Luna. Zij heeft me verdomme in een demon verandert! Vindt je het gek dat ik daar koelbloedig over doe als ze me drie dagen lang heeft laten creperen?!' Ik ben kwaad, op z'n zachts gezegd. 'En ze laat me verdwijnen, vastgemaakt aan een bed met tape voor me mond en jij kwam me niet eens zoeken...' Ik slik en richt mijn blik op de grond neer. 'Die tweeling maakt jou helemaal gek!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het was Jake die door kruiden terug veranderde ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ook goed x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    'Dat bedoelde ik niet... Ik bedoelde qua gedrag, koelbloediger. Anders.' Even weet ik gewoon niet wat ik hier van moet denken en ik kijk Nick aan. Nick zwijgt en ik ook, maar ineens lijkt hij zich iets te bedenken. Nick laat dan na weer even iets in zijn hand verschijnen. 'Hiermee wordt je weer mens,' ik kijk Nick aan en glimlach dan blij. Dat is wat ik wilde. Ik wil hem net omhelzen als Nick verder praat. 'En waarschijnlijk is het beter dat we elkaar niet meer zien dan.' Gelijk vallen mijn armen langs mijn lichaam en verschijnen er tranen in mijn ogen. 'H-hoe bedoel je?' vraag ik, verward. Ik kijk naar het kruid in mijn handen. 'Wil je me niet meer, omdat je me verandert vindt?' Ik kijk op en er is een mengeling van boosheid en verdriet in mijn ogen te zien. 'Dit komt allemaal door die tweeling! Het zijn stomme rot kinderen. Telkens als wij iets samen deden, kwam die Leslie ertussen. Ze verscheen, onderbrak wat we deden en gaf je vaak een rot of boos gevoel!' Het kruid in mijn handen omklem ik stevig. 'En dan nu ook met die Luna. Zij heeft me verdomme in een demon verandert! Vindt je het gek dat ik daar koelbloedig over doe als ze me drie dagen lang heeft laten creperen?!' Ik ben kwaad, op z'n zachts gezegd. 'En ze laat me verdwijnen, vastgemaakt aan een bed met tape voor me mond en jij kwam me niet eens zoeken...' Ik slik en richt mijn blik op de grond neer. 'Die tweeling maakt jou helemaal gek!'


    Nick
    'Dit heeft niets met hun te maken, en ook niet met het feit dat je veranderd bent' Antwoord ik, 'Ik ben mijn hele leven lang al demon, ik ben zo geboren, en ik zou het nooit verkiezen om een mens te worden.' Zeg ik dan. 'Jij wil niets liever dan mens zijn, normaal zijn, weg bij de wereld waar ik veel liever in leef' Vervolg ik, 'We passen niet bij elkaar Hayden.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Dus je wilt er eigenlijk mee zeggen, dat je me altijd koelbloedig vindt?' vraag ik en ik slik een keer. Dit is echt gemeen van hem. 'Ik heb het toch geaccepteerd dat je een demon bent? En sorry dat een mensenleven je waarschijnlijk niet genoeg waard was. Of dat alleen Leslie dat waard was. Zij was ook eerst een mens en daarna demon.' Hij zegt dat hij en ik niet bij elkaar passen. 'Dat had je vanaf het begin al kunnen weten... Je bent echt een demon. Helemaal nergens goed voor en om mensen pijn te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik dacht dat ze het goed zou opvatten?
    Mag Nick haar alles laten vergeten?}

    Nick
    'Dus je wilt er eigenlijk mee zeggen, dat je me altijd koelbloedig vindt?' Vraagt ze, 'Ik heb het toch geaccepteerd dat je een demon bent? En sorry dat een mensenleven je waarschijnlijk niet genoeg waard was. Of dat alleen Leslie dat waard was. Zij was ook eerst een mens en daarna een demon.' Zegt ze en ik zucht, zonder iets te zeggen. Aangezien echt iedereen de laatste tijd al mijn woorden anders opvatten, of ze verdraaiden in iets wat ik niet had gezecht of nooit bedoelt heb. 'Dat had je vanaf het begin al kunnen weten... Je bent echt een demon. Helemaal nergens goed voor en om mensen pijn te doen.' Zegt ze dan, en dat komt ergens best hard aan, ook al was het van de buitenkant niet te zien. Ik twijfel of ik gewoon niets zeg, of wel, of ik het gewoon over me heen zou moeten laten komen, 'Ja, ik ben een demon.' Antwoord ik dan simpelweg



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling