• Ik heb dus een heel leuk jack gezien in die advertenties van Fashion chick.
    Ik heb hem gevonden bij River Island, maar hij staat bij mannen..
    Nu zegt een vriendin van me dat ik dat heus wel kan dragen als meisje, maar twee anderen zeggen weer van niet... Dus ik twijfel



    Kan ik dit jack aan als meisje of niet?


    El Diablo.

    RainbowDash schreef:
    Ooit een meisje in een mannen overhemd gezien? Mannenkleding staat vrouwen meestal heel erg goed (cat)

    Yess, ikzelf en ik vind mannenoverhemden me uber staan :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Eyes schreef:
    Ik vind van wel. Wat maakt het uit of hij bij de mannen hangt? Ik heb ook wel eens een blouse/overhemd gekocht dat bij de jongens afdeling hing maar bij mij heeft er nooit iemand er iets over gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doen! ;) Het kan prima

    Ik hou van mannenbloezen. Bij mezelf. :') _O_ Doen dus.


    ars moriendi

    Deze ziet er prima uit ^^ Het is niet helemaal mijn kledingstijl, maar een meisje kan dit makkelijk hebben (:


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik dacht eerst niet dat het iets voor mannen was. Superleuk jasje trouwens! Gewoon doen hoor ^^ als je hem lang genoeg draagt dan lijkt het toch niet iets van mannen vanwege je rondingen (lol) want dan rekt ie misschien nog een beetje uit. Klinkt overdreven maar als je hem lang genoeg draagt gebeurt dat wel (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Anarose schreef:
    Ik vind dat die prima kan!


    Tell me about it, stud.

    Ik vind het wel kunnen. Als ik jou was zou ik er wel een strak shirtje onder dragen. Zo voorkom je dat je figuur 'verdwijnt' in het jack. Bij het maken van jongenskleding wordt er namelijk niet om gekeken naar een taille en dergelijke rondingen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je moet even kijken hoe hij staat, soms staan mannen kleding juist heel leuk bij meiden. Maar het zou ook kunnen dat de schouders misschien iets te grof zijn.
    Kijk even of terug sturen gratis is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anarose schreef:
    Ik vind dat die prima kan!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Natuurlijk kan dat! (: Ik vind 'm leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anarose schreef:
    Ik vind dat die prima kan!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    RainbowDash schreef:
    Ooit een meisje in een mannen overhemd gezien? Mannenkleding staat vrouwen meestal heel erg goed (cat)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    tuurlijk kan dat , met armbanden ofzo kun je je look nog wat vrouwelijker maken , als je wilt c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Kan prima, ik vind 'm wel leuk.


    The universal language of art.