• hoe kan ik mn moeder overhalen dat ze het goed vind dat ik een tongpiercing laat zetten?
    ik wil het echt vet graag, maar het mag niet.
    iemand tips?


    lovee.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 21:36 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Niet blijven zeuren, probeer over een week er weer over te praten. En dan bedoel ik rustig praten(kom niet meteen met: "Ik wil een tongpiercing.", dat zorgt er juist voor dat je moeder nee zegt). Ook niet overdreven aardig gaan doen, maar gewoon jezelf blijven.
    Anders maak je een compromis en neem je een andere piercing(nieuwe gaatjes in je oren, neuspiercing) die zij wel oke vindt. Als ze ziet dat je met die piercing geen problemen hebt en goed verzorgt, dan kan ze het later alsnog goed vinden.
    En anders moet je helaas tot je 16e wachten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Niet blijven zeuren, probeer over een week er weer over te praten. En dan bedoel ik rustig praten(kom niet meteen met: "Ik wil een tongpiercing.", dat zorgt er juist voor dat je moeder nee zegt). Ook niet overdreven aardig gaan doen, maar gewoon jezelf blijven.
    Anders maak je een compromis en neem je een andere piercing(nieuwe gaatjes in je oren, neuspiercing) die zij wel oke vindt. Als ze ziet dat je met die piercing geen problemen hebt en goed verzorgt, dan kan ze het later alsnog goed vinden.
    En anders moet je helaas tot je 16e wachten.

    ik heb hem voor mn 16e verjaardag gevraagt,
    maar dat mag dus zelfs niet.
    en dat duurt nog een jaar.
    ik heb een navelpiercing die verzorg ik ook gewoon goed,
    ik zou niet weten waarom een tong niet goed zou gaan.
    ze vind het te gevaarlijk,
    maar waarom zou het precies bij mij fout gaan?
    bij zoveel mensen die ik ken gaat het wel goed.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Hmm, een tongpiercing beschadigt wel je tanden enzo :x
    Nya, ik heb niet echt tips want wat ik hier ook probeer ik krijg ook geen piercing...
    Als het allemaal niet lukt kun je gewoon nog 2 jaar wachten tot je 18 bent, maar dat is nog láng ;c


    Militat omnis amans

    LeenLoveLein schreef:
    Hmm, een tongpiercing beschadigt wel je tanden enzo :x
    Nya, ik heb niet echt tips want wat ik hier ook probeer ik krijg ook geen piercing...
    Als het allemaal niet lukt kun je gewoon nog 2 jaar wachten tot je 18 bent, maar dat is nog láng ;c

    ja klopt, je moet dan gewoon een plastic bolletje doen,
    dat is beter voor je tanden,
    en als je niet teveel tegen je tanden aan 'tikt' als je wel een ijzere bolletje hebt, dan is er ook heel weinig aan de hand.

    --- ik wil het zooo graag.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Tongpiercings zijn wel gevaarlijker dan andere piercings. Ik denk dat je moeder dat ook weet. Ze zijn idd niet goed voor je tanden en als je tong niet geneest dan blijft het bloeden(niet erg fijn). Ook is de tong en spier en als je een hart aandoening hebt is de tongpiercing wel gevaarlijk.

    En ja, natuurlijk kan het bij jou wel goed gaan. Probeer gewoon over een tidje met je moeder te praten. Schrijf in die tijd de voordelen en de nadelen van de piercing op. Laat het aan je moeder zien(ook de nadelen, zodat als je de piercing mag dat jullie daar rekening mee houden).


    Today will be Girl's Day party with you~

    HABIBI schreef:
    (...)
    ik heb hem voor mn 16e verjaardag gevraagt,
    maar dat mag dus zelfs niet.
    en dat duurt nog een jaar.
    ik heb een navelpiercing die verzorg ik ook gewoon goed,
    ik zou niet weten waarom een tong niet goed zou gaan.
    ze vind het te gevaarlijk,
    maar waarom zou het precies bij mij fout gaan?
    bij zoveel mensen die ik ken gaat het wel goed.


    Langs de ene kant versta ik je moeder wel, als ze die piercing verkeerd steken heb je een grote kans dat je tong verlamt raakt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Langs de ene kant versta ik je moeder wel, als ze die piercing verkeerd steken heb je een grote kans dat je tong verlamt raakt. (:

    ja das waar,
    maar als het bij een pro doet,
    dan kan er weinig mis gaan
    en waarom zou het precies bij mij mis gaan :(?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    RINGDINGDONG schreef:
    Tongpiercings zijn wel gevaarlijker dan andere piercings. Ik denk dat je moeder dat ook weet. Ze zijn idd niet goed voor je tanden en als je tong niet geneest dan blijft het bloeden(niet erg fijn). Ook is de tong en spier en als je een hart aandoening hebt is de tongpiercing wel gevaarlijk.

    En ja, natuurlijk kan het bij jou wel goed gaan. Probeer gewoon over een tidje met je moeder te praten. Schrijf in die tijd de voordelen en de nadelen van de piercing op. Laat het aan je moeder zien(ook de nadelen, zodat als je de piercing mag dat jullie daar rekening mee houden).


    jaaa das ook wel waar,
    maar zie hoevaak gaat het mis?
    ik heb zoveel berichten gelezen op internet
    dat het heel erg mee valt,
    en bijna niet 1 waarbij die gene verlamt is ofzo.
    dus jaaaa.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Wachten tot je het zelf mag laten zetten? Misschien is je moeder bang dat het maar een periode is dat je dit wilt. En zodra je het eenmaal hebt, kun je het niet meer omkeren; dat litteken zit voor altijd. En ja, als je het dan niet meer wilt, wie krijgt dan de schuld? Juist ja, je moeder.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wachten tot je het zelf mag laten zetten? Misschien is je moeder bang dat het maar een periode is dat je dit wilt. En zodra je het eenmaal hebt, kun je het niet meer omkeren; dat litteken zit voor altijd. En ja, als je het dan niet meer wilt, wie krijgt dan de schuld? Juist ja, je moeder.

    nee sowieso mn moeder niet,
    ik wil het zelf,
    ik heb alleen de toestemming nodig.
    en ik weet zeker
    dat als hij er wel ooit uit gaat,
    dat ik echt nietboos ben
    want dat litteken zie je toch amper.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.