• Ik heb dus een heel leuk jack gezien in die advertenties van Fashion chick.
    Ik heb hem gevonden bij River Island, maar hij staat bij mannen..
    Nu zegt een vriendin van me dat ik dat heus wel kan dragen als meisje, maar twee anderen zeggen weer van niet... Dus ik twijfel



    Kan ik dit jack aan als meisje of niet?


    El Diablo.

    Haha, dankje voor alle reacties ^^ Dan bestel ik hem ergens in April denk ik :3


    El Diablo.

    Die heb ik hier bij een kledingzaak op de vrouwenafdeling zien hangen, alleen was die een andere spijkerstof. Dus dat kan welxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ALLES KAN.

    RainbowDash schreef:
    Ooit een meisje in een mannen overhemd gezien? Mannenkleding staat vrouwen meestal heel erg goed (cat)

    Dit! ^

    Woodbury schreef:
    Google Adds approves :Y)


    Omg, dat is écht awesome haha! :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het geweldig en ik zou het ook kopen, hoor. c:


    Save me from myself.

    Tuurlijk kan dat! Ik jatte altijd kleding van mijn ex en kreeg altijd complimentjes over hoe goed het stond, mijn lievelingsbroek is unisex, mijn favoriete vest is van de H&M mannenafdeling en mijn lekkere warme trui... Okay die staat niet zo vrouwelijk, maar die is dan ook oversized. Mijn punt: het kan zeker, zorg dat hij wel goed past en als het een beetje mannelijk uitvalt, compenseren met hele vrouwelijke dingen, oh sierraden werken ook goed als compensatie :3


    Radio, bleed me a melody?

    I would buy it :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    jahoor is leuk ! (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Dragneel schreef:
    ALLES KAN.


    STAATSLOTERIJ.

    Ontopic: Ik vind het wel kunnen, ik dacht eerst ook dat het gewoon voor een meisje was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Natuurlijk kan dat


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het kan zeker en vast wel voor zover ik kan beoordelen van de tekening, maar misschien pas je toch beter eerst in de winkel omdat misschien de schouders enorm breed uiteen staan (nuja te breed om normaal te lijken)
    Maar het is wel een hele mooi vest vind ik.


    effort never betrays you

    Kan wel! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Praelectio schreef:
    (...)

    STAATSLOTERIJ.

    Ontopic: Ik vind het wel kunnen, ik dacht eerst ook dat het gewoon voor een meisje was.

    Behalve als je net zulk geluk hebt als wij hebben. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Behalve als je net zulk geluk hebt als wij hebben. :')


    Ik ken je pijn. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik ken je pijn. :')