• Ik heb dus een heel leuk jack gezien in die advertenties van Fashion chick.
    Ik heb hem gevonden bij River Island, maar hij staat bij mannen..
    Nu zegt een vriendin van me dat ik dat heus wel kan dragen als meisje, maar twee anderen zeggen weer van niet... Dus ik twijfel



    Kan ik dit jack aan als meisje of niet?


    El Diablo.

    Natuurlijk kan dat wel! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vind van wel. Wat maakt het uit of hij bij de mannen hangt? Ik heb ook wel eens een blouse/overhemd gekocht dat bij de jongens afdeling hing maar bij mij heeft er nooit iemand er iets over gezegd.


    Physics is awesome

    Het hangt er een beetje van af wat je érbij en eronder aandoet :/ . Ik zou het zelf niet aandoen, tenzij de mouwen van (nep)leer waren.


    The odds are néver in our favor.

    Zeg, is jouw username vernoemd naar de stad dichtbij Murcia, Spanje 8)

    OT: Ik denk eigenlijk omdat het een echt mannenjack is, dat het een vrouw niet goed zou staan. De vormen die het heeft zullen je waarschijnlijk niet goed staan en heel lomp maken. Ik denk dat je verder moet zoeken naar zo'n zelfde jack, maar dan voor vrouwen en ook echt in een vrouwenmaat.


    From these ashes, I will rise

    Haha, nee ^^ Naar Drew Malino (:


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Haha, nee ^^ Naar Drew Malino (:

    Nawhh, ik keek ook een beetje verkeerd. Die stad waar ik het over had heet Molina x) Het blijft wel een leuke username :3


    From these ashes, I will rise

    Oh, ik vind het héél leuk. Persoonlijk vind ik altijd dat je niet moet kijken of het bij mannen of vrouwen hangt, want sommige dingen van jongens vind ik ook gewoon leuk. Terwijl ik helemaal niet het typ ben dat altijd jongenskleren draagt ofzooo.. XD


    There's a star in you.. RIP Campbell

    why not? misschien wel eens passen unisex e

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 21:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ooit een meisje in een mannen overhemd gezien? Mannenkleding staat vrouwen meestal heel erg goed (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    uhh jah dit kan!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Google Adds approves :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    I think so. Als 't oversized is kan het best wel vind ik. Ik vind oversized kleding namelijk echt heel cool c:


    26 - 02 - '16

    Woodbury schreef:
    Google Adds approves :Y)

    oke die is wel awesome xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sowieso doen ^^


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat die prima kan!


    Bad decisions make good stories.