• Hallo,
    Ik moet voor school (voor ICT) samen met een klasgenoot een reclame campagne maken voor een supermarkt in de buurt. De doelgroep voor deze reclame zijn mensen rond de 20 jaar. Daarom zal ik het heel fijn vinden dat als je 20 bent je deze lijst voor mij invult van een vooronderzoek, dan kunnen we namelijk iets passends voor twintig jarige maken.

    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje?
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje?
    Naar wat voor reclame kijk of luister je?
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv?
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan?
    Bij welke reclame zap je meteen weg?
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden?


    .

    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als het grappig is.
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als het overdreven grappig bedoelt is, zoals de reclames van Zalando of die van uh, Telfort?
    Naar wat voor reclame kijk of luister je? Ik kijk naar wat er op tv is.
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv? Geen idee. Ik kan er even geen bedenken.
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan? /
    Bij welke reclame zap je meteen weg? Dat doe ik niet, ik kijk er toch altijd naar.
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden? Het is heel fijn dat wanneer je iets mist je het even snel kunt halen.

    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje? Ik vind het meestal wel leuk als het grappig is.
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als het te overdreven gespeeld is.
    Naar wat voor reclame kijk of luister je? Ik kijk of luister niet specifiek naar een bepaalde reclame. Ik kijk naar wat er voorbij komt op tv en ik luister naar wat er voorbij komt op de radio.
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv? Euhm... op een grappige en interessante manier gebracht, niet te veel blabla en tierlantijntjes. Zoals De Lijn reclames met zo'n grappig mannetje of de Belgacom reclames die redelijk creatief en grappig zijn.
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan? Het grappige, interessante en creatieve.
    Bij welke reclame zap je meteen weg? Reclame waar te veel in gepraat wordt en het gewoon een saai spotje is waar niets speciaal in gebeurd of zo van die reclame die eigenlijk niet linkt aan het product of de dienst die ze aanbieden.
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden? ?

    Oh oeps, ik las dat je eigenlijk 20-jarige zocht en ik ben 19. Nu ja, ik word in juni wel 20, haha.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 18:37 ]


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje? Ik vind het meestal wel leuk als het grappig is.
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als het te overdreven gespeeld is.
    Naar wat voor reclame kijk of luister je? Ik kijk of luister niet specifiek naar een bepaalde reclame. Ik kijk naar wat er voorbij komt op tv en ik luister naar wat er voorbij komt op de radio.
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv? Euhm... op een grappige en interessante manier gebracht, niet te veel blabla en tierlantijntjes. Zoals De Lijn reclames met zo'n grappig mannetje of de Belgacom reclames die redelijk creatief en grappig zijn.
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan? Het grappige, interessante en creatieve.
    Bij welke reclame zap je meteen weg? Reclame waar te veel in gepraat wordt en het gewoon een saai spotje is waar niets speciaal in gebeurd of zo van die reclame die eigenlijk niet linkt aan het product of de dienst die ze aanbieden.
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden? ?

    Oh oeps, ik las dat je eigenlijk 20-jarige zocht en ik ben 19. Nu ja, ik word in juni wel 20, haha.


    Geen probleem, dankjewel!

    T


    .

    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als er leuke muziek in zit of als het grappig is.
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje? Irritante stemmen en eigenlijk alles als het niet grappig is.
    Naar wat voor reclame kijk of luister je? Ik vermijd reclame zoveel als ik kan. Het meest kijk ik dan nog op de tv.
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv? De smurfenreclame van de AH. Jillz. Fanta.
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan? Die van de Ah vond ik grappig en Jillz had een knappe gast en een leuk liedje, Fanta heeft ook een leuk liedje.
    Bij welke reclame zap je meteen weg? De rest.
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden? Dat 'ie in de buurt is, niet te duur is en een ruim assortiment heeft.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vul m zo in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat vind je leuk in een reclamefilmpje of een radiospotje? Als iets grappig of origineel is.
    Wat vind je niet in een reclamefilmpje of een radiospotje? Zulke zaag/saaie spotjes die eindeloos lang blijven dure
    Naar wat voor reclame kijk of luister je? Naar zo min mogelijk eerlijk gezegd :)
    Welke voorbeelden geven jullie van leuke reclame’s op radio en tv? die van evian met die baby's ga ik nooit vergeten, maar voor de rest schiet
    me niet direct iets te binnen
    Wat spreekt je bij de reclame van de vorige vraag aan? Hij is grappig en origineel, met een leuk deuntje op de achtergrond
    Bij welke reclame zap je meteen weg? Goh, over het algemeen zap ik niet tijdens reclame, maar zit ik gewoon
    op de computer, maar dat is zowat bij alle reclame.
    Wat vinden jullie belangrijk aan een buurtsuper voor je eigenhuishouden? Gewoon dat het dichtbij is, overzichtelijk zodat ik niet alles moet lopen zoeken


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dankjulliewel!


    .