• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [Moi topicos]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Julian Braden Smythe ;;

    "Hulp nodig?" hoor ik vanaf de kant en ik kijk richting Damon. Hij houd zijn hand naar me uitgestoken en ik neem hem aan. Ineens komt er een grijns op mijn gezicht en kijk ik Damon aan.
    "Tijd om te zwemmen!" zeg ik met een grijns en ik trekt Damon zo naar achter het zwembad in. "Aaah, is Oompje nu nat?" lach ik en ik kijk naar Damon die helemaal nat is door het zwembad. Hier had ik gewoon even zin in. En eigenlijk verdiende hij het ook wel want hij stond te lachen toen ik erin viel. dus eigen schuld. Ik kijk lachend naar Damon en zwem een eindje weg, bij hem vandaan.
    "Lekker warm hé?" grinnik ik. Dat is het zeker, want het zwembad is verwarmd. Dus dan kun je altijd zwemmen, zelfs in de winter als je wilt. Ik vind het alleen wel flut dat mijn kleren nu doorweekt zijn. En chloor is niet echt goed voor je kleren moet ik eerlijk zeggen. Ach, ik krijg zo nieuwe dus veel druk moet ik me er niet om maken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Smythe

    Hij pakt mijn hand vast en kijkt me dan opeens met een grijns aan. Oh nee.. Deze kon ik verwachten.. "Tijd om te zwemmen!" zegt hij en hij trekt me gemakkelijk het zwembad in. Ik kom al snel boven en ik kijk hem lachend aan. "Aaah, is Oompje nu nat?" lacht hij en hij zwemt gelijk een stuk weg. Ik grinnik even, 'okee, deze verdiende ik.' geef ik lachend toe. "Lekker warm hé?" grinnikt hij, en ik knik gelijk. 'Lang leve de verwarmde zwembaden. We hadden nu geluk dat het zomer was, dus het was eigenlijk niet nodig. Maar toch...


    El Diablo.

    GleeManiac schreef:
    Hartelijk dank voor het wachten ;')
    Sorry maar ik laat Blaine vallen. Als ik even het laatste berichtje van Damon kan krijgen word ik weer wat blijer.


    { Jij hartelijk dank voor het reageren hé.
    MissStoran heeft gevraagd of je wou reageren, dat negeerde je.
    Vervolgens vraag ik aan je of je wilt reageren.
    Negeer je ook.
    Is niet erg, maar dan gaan wij verder.
    Kom op we hebben een hele dag op je zitten wachten.
    Je had ook even kunnen zeggen dat je geen tijd had om te reageren of zo
    maar als je ons gaat lopen negeren ga ik niet nog langer lopen wachten.}


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Kurt Hummel :

    'Ik en Brittany waren verhuisd. Daarna hebben we Gabriël geadopteerd. Uiteindelijk kwamen we hier weer terecht' vertelde Santana. ‘Gefeliciteerd!' Zei ze dan tegen Rachel.
    'zeg pap waarom gaan we niet naar huis dan kunnen jullie thuis bij praten. En ziet papa ze ook gelijk' Stelt Julia voor. Ik grinnik even, ze is zo gastvrij.
    Dat heeft ze zeker van Blaine overgenomen, hoewel ik ook best gastvrij was.
    ‘Natuurlijk, gezellig. We hebben net cupcakes gemaakt.’ Knipoogde ik naar Julia.
    ‘Hoewel dat niet erg vlekkeloos verlopen is.’
    'Ik sms mam wel even' Zei Santana.
    Julia en Gabriel waren in een gesprek verzeild waar ik met halfoor mee luisterde.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    (Whahhaahahha ik negeer hier helemaal niemand! Ik kan ook wel eens even geen fucking zin hebben ja! Ga dan niet tegen me lopen zeiken! En misschien mocht ik niet op de computer of zo!? He kan ook. Dan lijk ik online omdat ik internet op me mobiel opstart en q voorpagina is he. ;') dus zeik niet zo! )


    Ich liebe dich 27.12.23

    { Nou nou, rustig maar hoor het was niet aanvallend bedoeld.
    Ik geef alleen een verklaring waarom we verder zijn gegaan.

    Sorry maar ben ik degene die hier loopt te zeiken?
    Jij maakt van ieder klein ding steeds grote problemen.

    Je hebt dus wel tijd om MissStoran te wijzen op haar taalgebruik en niet om even een klein berichtje te sturen dat je later reageert?
    Het is dan toch logisch dat wij verder zijn gegaan als we niks meer van jou horen. Dan moet je ook niet moeilijk gaan doen en sarcastisch lopen reageren hier want daar kan ik niet tegen.}


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [Mijn topics. En MissStoran kan er helemaal niks aan doen dat ze zo typt, GleeManiac. Ik heb genoeg gezien dat ze heel erg goed ABN kan, maar ze zit vaak op haar mobiel. Denk je dat iedereen zo zonder spelfoutjes kan schrijven/typen?]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 14:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ok ok ok ok ok

    Weet ik waar ik allemaal wel niet tegen kan... ;')

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 15:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [GleeManiac een vraagje, stop je met Blaine door andere redenen of is het omdat wij verder zijn gegaan en we tegen je keren. Gewoon eerlijk ik word neit boos ofzo.
    Serieus mensen wat een K*t rooster voor volgende week. wel heeeel veel vrij door mondelinge enz maar nog... 2,5 week pta's en mondelinge dus ook keiveel Q haha.

    Julia Anderson.
    Ik vernauw mijn ogen even door papa. "Dat was niet grappig" mompel ik. Rachel vraagt hoezo "Mijn vinger verbrand aan de magnetron" mompel ik en wend me weer naar de jongen toe. "Ik weet niet of je je rooster al hebt maar anders gaan we eerst kijken wat we samen hebben"glimlach ik vrolijk. "Kun je zingen?" ik kijk hem even aan, we konden hem wel gebruiken bij Glee

    Rachel Berry
    Ik grinnik even en kijk rond."Ik vind het niet zo een heel gek idee. Ik bedoel als iedereen tijd heeft, we hebben genoeg te vertellen aan elkaar" ik glimlach.
    Wat een lieve kinderen hadden ze.

    Lorenzo Delaino
    "deze lijst invullen" bromt de agent waardoor ik ebegin te lachen "Hier man, neem dit. Je leven is eeeeeeeecht kut" zegt ik met een rare stem en schuif een zakje Coke nar hem toe waarna ik tekeningen op het lijstje begin te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik stop met Blaine omdat hij toch teveel is om erbij te hebben en op te letten. En het gaat erg snel hier. Daarom. Julian is genoeg voor mij mwrk ik. Want anders houd ik het niet bij.
    En dun worry mensen ik zal proberen niet meer te "zeuren" )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gabriël Jason Lopez

    'Ik houd wel van zingen. Maar ik, ehh-' Ik hield mijn mond en nog wat onzeker legde ik mijn rechterhand op mijn achterhoofd. 'Ik weet niet of ik kan zingen, snap je?' mompelde ik wat zachter. Mijn grasgroene ogen zochten zich een weg naar de grond, terwijl mijn wangen lichtjes rood kleurden. 'Ik heb er veel over gehoord, en ik wil ook in de Glee club als het nog kan' Mijn hoofd hief ik weer wat op en ik keek Julia met een scheve glimlach aan.

    [Sorry dat het zo kort is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson

    "Ik houd wel van zingen.l Maar ik, ehh" hij hield even zijn mond en ik zag hem onzeker kijken. "Ik weet niet of ik kan zingen, snap je" mompeld hij zachter. Ik knik "Ga anders mee naar mijn huis en zing wat voor me. Ik denk wel dat je mooi kan zingen" beloof ik hem. Zijn mooie ogen keken naar de grond en zijn wangen kleurde rood. Nawh zo schattig. "Ik heb er veel over gehoord, en ik wil ook in de Glee club als het nog kan" hij kjikt me met een scheve glimlach aan waardoor ik smelt. "Tuurlijk kan dat, of je moet echt een klootzak zijn en alles verzieken maar dat geloof ik niet. Ik zorg dat je er wel bij komt" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "Dat was niet grappig" mompelde Julia.
    ‘sorry, lieverd.’ Lachte ik met een suikerzoete stem. ‘Maar het was wel een beetje onhandig.’
    Ze wist dat ik maar wat plaagde, allang blij was ik dat ze verder niks mankeerde.
    Julia sprak verder met Gabriël, hoewel ik wel nieuwsgierig was naar alles luisterde ik niet mee en gunde haar wat privacy.
    Maar ik hield haar wel nauwlettend in de gaten.
    "Ik vind het niet zo een heel gek idee. Ik bedoel als iedereen tijd heeft, we hebben genoeg te vertellen aan elkaar" Glimlachte Rachel.
    ‘Hebben jullie zelf een auto anders kunnen jullie gemakkelijk meerijden.’ Zei ik
    Ergens had ik hier heel veel zin in om weer eens bij te kletsen net zoals vroeger, het was een lange tijd geleden.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Gabriël Jason Lopez

    'Is goed' knikte ik. 'Tuurlijk kan dat, of je moet echt een klootzak zijn en alles verzieken maar dat geloof ik niet. Ik zorg dat je er wel bij komt' grijnsde ze. 'Heel erg bedankt. Echt waar, je weet niet half hoe erg ik dit wil. Alhoewel ik toch auditie moet doen waarbij ik niet zo zeer weet of ze me goed vinden kunnen zingen' ratelde ik aan één stuk door. Een zucht verliet mijn mond. 'Sorry, praat teveel. Maar dat heb je vast wel gemerkt' lachte ik. Onderzoekend keek ik Julia aan. We hadden eigenlijk behoorlijk veel gemeen. Allebei geadopteerd, zij had twee vaders en ik twee moeders, waarschijnlijk hield zij ook van zingen. Nu wist ik zeker dat we nog best goed bevriend konden worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."