• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    GEFELICITEERD! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Zo ontzettend bedankt voor de vele felicitaties (K) En natuurlijk aan jullie, Katleen en Carlijn, ook ontzettend gefelciteert :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    HAPPY B-DAY, JUSTINE! (flower)


    Het is een beetje laat... maar beter laat dan nooit, zeg ik maar.
    Heb je nog leuke / mooie / gedenkwaardige dingen gekregen? Een leuke dag ervan gemaakt?
    Voor de volgende wil ik graag uitgenodigd worden, ghehe. Dan neem ik Bes mee. En aww, wat een lief katje op het plaatje! Really cute.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 17:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    HAPPY B-DAY, JUSTINE! (flower)


    Het is een beetje laat... maar beter laat dan nooit, zeg ik maar.
    Heb je nog leuke / mooie / gedenkwaardige dingen gekregen? Een leuke dag ervan gemaakt?
    Voor de volgende wil ik graag uitgenodigd worden, ghehe. Dan neem ik Bes mee. En aww, wat een lief katje op het plaatje! Really cute.


    Van mij mag je altijd komen, maar of je helemaal naar België wil komen daarvoor? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wait, wie is er nog allemaal jarig? D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Embry schreef:
    (...)

    Van mij mag je altijd komen, maar of je helemaal naar België wil komen daarvoor? (:

    Daarom zeg ik dat ik Bes mee neem. Ik moet wel party-people mee nemen, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer is iedereen hier jarig?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tortura schreef:
    HAPPY B-DAY, JUSTINE! (flower)


    Het is een beetje laat... maar beter laat dan nooit, zeg ik maar.
    Heb je nog leuke / mooie / gedenkwaardige dingen gekregen? Een leuke dag ervan gemaakt?
    Voor de volgende wil ik graag uitgenodigd worden, ghehe. Dan neem ik Bes mee. En aww, wat een lief katje op het plaatje! Really cute.


    Het is dat m'n ouders zichzelf hebben uitgenodigd voor vanavond langs te komen, anders zouden we m'n verjaardag gezellie met z'n drie vieren :'D we doen hier niet bepaald aan verjaardagen, hetzij enkel die van de kleine XD
    Maar je mag altijd langs komen en Bes meenemen, en eventueel nog andere van m'n favo Q-writer'tjes die zin hebben ^_^

    Dus ik heb niks gekregen, en tja, ik hoef ook niet echt iets. Ik had ergens wel gehoopt nog iets stiekem te krijgen van m'n vriend, maar tja, het geld moet er ook zijn he. Zolang we geen geld kunnen kakken hier, zullen we toch zuinig aan moeten doen en ons behelpen met het hoognodige :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Het is dat m'n ouders zichzelf hebben uitgenodigd voor vanavond langs te komen, anders zouden we m'n verjaardag gezellie met z'n drie vieren :'D we doen hier niet bepaald aan verjaardagen, hetzij enkel die van de kleine XD
    Maar je mag altijd langs komen en Bes meenemen, en eventueel nog andere van m'n favo Q-writer'tjes die zin hebben ^_^

    Dus ik heb niks gekregen, en tja, ik hoef ook niet echt iets. Ik had ergens wel gehoopt nog iets stiekem te krijgen van m'n vriend, maar tja, het geld moet er ook zijn he. Zolang we geen geld kunnen kakken hier, zullen we toch zuinig aan moeten doen en ons behelpen met het hoognodige :'D


    Waar woon je?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Justine, is er taart?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Limburg - Belgie ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Limburg - Belgie ^_^


    Jeej ^^
    Is niet al te ver voor me (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Aestas schreef:
    Justine, is er taart?


    Euhm.. op het moment niet :'D gehe beetje taartloos vrees ik :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Het is dat m'n ouders zichzelf hebben uitgenodigd voor vanavond langs te komen, anders zouden we m'n verjaardag gezellie met z'n drie vieren :'D we doen hier niet bepaald aan verjaardagen, hetzij enkel die van de kleine XD
    Maar je mag altijd langs komen en Bes meenemen, en eventueel nog andere van m'n favo Q-writer'tjes die zin hebben ^_^

    Dus ik heb niks gekregen, en tja, ik hoef ook niet echt iets. Ik had ergens wel gehoopt nog iets stiekem te krijgen van m'n vriend, maar tja, het geld moet er ook zijn he. Zolang we geen geld kunnen kakken hier, zullen we toch zuinig aan moeten doen en ons behelpen met het hoognodige :'D

    Dat is zeker zo, natuurlijk. Hoop wel voor je dat je ouders het leuk houden en niet dat er straks een ruzie is gekomen o.i.d. Wij doen ook niet echt iets aan verjaardagen, het houd op wanneer je tien / elf word bij ons haha. Ergens wel jammer, maar aan de kant vind ik het prima. Bovendien houd ik er al niet echt van, want het enige waardoor ik het een beetje trek zijn de cadeautjes. :'].
    Ach, denk maar zo: zolang je nog een dak boven je hoofd hebt, is het prima. Dan geef ik die cadeaus er wel voor heb, in elk geval. Helaas herken ik het wel, maar alsnog gefeliciteerd hé!

    Ik moet het toch echt nog even vragen.. Hoe gaat het met Thomas? :3.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat is zeker zo, natuurlijk. Hoop wel voor je dat je ouders het leuk houden en niet dat er straks een ruzie is gekomen o.i.d. Wij doen ook niet echt iets aan verjaardagen, het houd op wanneer je tien / elf word bij ons haha. Ergens wel jammer, maar aan de kant vind ik het prima. Bovendien houd ik er al niet echt van, want het enige waardoor ik het een beetje trek zijn de cadeautjes. :'].
    Ach, denk maar zo: zolang je nog een dak boven je hoofd hebt, is het prima. Dan geef ik die cadeaus er wel voor heb, in elk geval. Helaas herken ik het wel, maar alsnog gefeliciteerd hé!

    Ik moet het toch echt nog even vragen.. Hoe gaat het met Thomas? :3.


    Opzicht vallen m'n ouders nog goed mee. Beter dan m'n schoonouders, maar die overleef ik ook nog altijd als ze langskomen :'D Hier hield het ook op toen ik iets van 14 was ofzo. M'n ouders lieten mij en m'n broertje altijd de keus. Hij vierde het dan wel, nog steeds trouwens, maar ik vind het behoorlijk onnozel. Ja, op m'n 16de heb ik m'n 5 beste vrienden/vriendinnen uitgenodigd en een filmavond gehouden met een slaapfeestje erbij XD
    En dan enkele jaren terug hebben we mijn ouders en broertje en diens lief en dan Danny z'n ouders met z'n drie zussen mee uit eten genomen, voor ons beider verjaardagen, aangezien er precies één weekend tussen onze verjaardag zit. Mihi m'n vriend mag het nu een week lang doen met een oudere vrouw :'D Daarna, zijn we allebei 25 XD
    Dat was nog best gezellig, en ik zou het zeker over doen, als het niet zoveel zou kosten :'D

    Blij om te horen dat iemand het herkend, voel ik me niet helemaal een fossiel meer hier :3 Je hebt gelijk, zoalng ik een dak boven m'n hoofd heb, en iedere dag fatsoenlijk eten op tafel is het meer dan voldoende ^_^. Daarbij besteed ik liever het geld aan de kleine, bijvoorbeeld een dagje zwembad of binnenspeeltuin, dan aan een cadeautje voor mezelf.
    Merci voor de felicitatie (K)

    En met Thomas is verder alles goed, gelukkig. Jammer genoeg ben ik m'n fototoestel vergeten met het kinderfeestje, anders had ik nog echt leuke foto's kunnen laten zien. Achja, binnenkort weer foto's maken en dan show ik ze hier.

    Oeh, ik heb m'n verjaardagscadeau gekregen :3 Danny heeft de afwas helemaal in zijn eentje gedaan voor me, nadat hij me een theeke heeft gemaakt en is nu nog wat aan het opruimen voor m'n ouders komen. Dus hij is me in de watten aan het leggen. Wat wilt een vrouw nog meer :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”