• Omdat ik zag dat er meerder mensen meedoen aan kunstbende, leek het me wel leuk om onder elkaar te zetten welke mensen meedoen in welke provincie en later ook wie er mee gaat doen met de finale. Op deze manier kun je mede Q'ers ontmoeten. (:
    Als je meedoet, even je voornaam en categorie(ën) opgeven. + of je door bent naar de finale, nadat het is geweest.
    Of je kunt ook alleen komen kijken, in dat geval kan ik je eronder zetten als toeschouwer.
    Succes iedereen die mee doet!

    Noord-Holland 24/02
    -Backfire / Sarah / Expo.
    Flevoland 9/03
    -
    Friesland 10/03
    -
    Limburg 10/03
    -SPECS / Jolijn / taal.
    -Patholoog / Manon / Taal & expo.
    Zeeland 17/03
    -
    Overijssel 23/03
    -
    Gelderland 24/03
    -
    Noord-Brabant 1/04
    -Licet / Fenna / Expo.
    Amsterdam 14/04
    -
    Drenthe 14/04
    -
    Zuid-Holland (1) 28/04
    -
    Utrecht 11/05
    -
    Groningen 1/06
    -
    Zuid-Holland(2) 26/05
    -

    Finale 29/06
    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik bij Limburg maar dat wist je al omdat we samen bij taal zitten!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik bij Limburg maar dat wist je al omdat we samen bij taal zitten!=D


    Ja, inderdaad. En guess wat, ik heb me ook daadwerkelijk al opgegeven. Punt is; ik nog géén idee wat ik ga doen! Haha.
    Wat is je voornaam?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Noord-Holland, Sarah, expo :3
    Morgen al dus, en ik ben nog niet eens klaar x'D


    i put the fun in funeral

    Noord Brabant, Fenna, Expo

    Eushj!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En guess wat, ik heb me ook daadwerkelijk al opgegeven. Punt is; ik nog géén idee wat ik ga doen! Haha.
    Wat is je voornaam?


    Jolijn.:) en dan wens ik je succes!:o


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doe zelf niet mee, maar 't lijkt me wel interessant om te kijk wie er allemaal meedoen c:


    26 - 02 - '16

    Awesome, hadden we dit in 2010 maar gehad (toen ik mee dee)
    Helaas doe ik dit jaar niet mee ;(


    Aan niets denken is ook denken.

    Geupdate. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben net terug van een dag Kunstbende! Het was erg leuk en ik ga volgend jaar sowieso weer meedoen, dat weet ik nu al. Heb helaas niets gewonnen, maar ben niet teleurgesteld of iets :3. Het niveau liep erg uiteen: er zaten tekeningetjes bij die je in je wiskundeschrift krabbelt als je je verveeld tot echt professionele kunstwerken met hele (heeele) diepe boodschappen. Ik had echt de neiging om mijn tekeningen ergens te verstoppen waar niemand ze kon zien, nadat ik sommig ander werk zag :'D. Toch is het meisje dat Noord-Holland expo gaat vertegenwoordigen tijdens de landelijke finale bij laaange na niet de beste als je het mij vraagt. Het was een leuk idee, maar niet mooi afgewerkt en erg simpel. Ik en de andere deelnemers keken elkaar dan ook wat verbaasd aan toen zij er met de eerste plaats vandoor ging. Maar hee, meningen verschillen, misschien zag de jury er wel veel meer in dan wij x'D.
    Het was in ieder geval erg gezellig en ik ben tevreden met mijn werk. Al hoef je voor expo lang niet zoveel te presenteren als voor de andere categorieen, was ik alsnog erg zenuwachtig. Uiteindelijk ging mijn praatje prima en iedereen leek ook echt oprecht geinteresseerd. Veel complimentjes, yaay. Als ik van mijn luiheid af ben, zal ik wat foto's maken om hier te posten. Het enige wat ik trouwens erg jammer vind, is dat we de beoordelingen niet te zien krijgen. Ik ga een mailtje sturen om te vragen of ze 'm nog hebben, want ik ben wel erg benieuwd wat ze hebben opgeschreven.


    i put the fun in funeral

    @Backfire, dus dan hoef ik al niet bang te zijn voor Noord-Holland als ik door ben naar de finale, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    @Backfire, dus dan hoef ik al niet bang te zijn voor Noord-Holland als ik door ben naar de finale, haha.


    Nee, maar ik zou me eerst maar eens focussen op je provinciale wedstrijd als ik jou was ;]


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Nee, maar ik zou me eerst maar eens focussen op je provinciale wedstrijd als ik jou was ;]


    Yeah, good idea.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is heel vaak zo dat er mensen winnen waarvan je denkt ; uhu... Maar het is ook leuk om gewoon mee te doen, ook al win je niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Backfire schreef:
    Ik ben net terug van een dag Kunstbende! Het was erg leuk en ik ga volgend jaar sowieso weer meedoen, dat weet ik nu al. Heb helaas niets gewonnen, maar ben niet teleurgesteld of iets :3. Het niveau liep erg uiteen: er zaten tekeningetjes bij die je in je wiskundeschrift krabbelt als je je verveeld tot echt professionele kunstwerken met hele (heeele) diepe boodschappen. Ik had echt de neiging om mijn tekeningen ergens te verstoppen waar niemand ze kon zien, nadat ik sommig ander werk zag :'D. Toch is het meisje dat Noord-Holland expo gaat vertegenwoordigen tijdens de landelijke finale bij laaange na niet de beste als je het mij vraagt. Het was een leuk idee, maar niet mooi afgewerkt en erg simpel. Ik en de andere deelnemers keken elkaar dan ook wat verbaasd aan toen zij er met de eerste plaats vandoor ging. Maar hee, meningen verschillen, misschien zag de jury er wel veel meer in dan wij x'D.
    Het was in ieder geval erg gezellig en ik ben tevreden met mijn werk. Al hoef je voor expo lang niet zoveel te presenteren als voor de andere categorieen, was ik alsnog erg zenuwachtig. Uiteindelijk ging mijn praatje prima en iedereen leek ook echt oprecht geinteresseerd. Veel complimentjes, yaay. Als ik van mijn luiheid af ben, zal ik wat foto's maken om hier te posten. Het enige wat ik trouwens erg jammer vind, is dat we de beoordelingen niet te zien krijgen. Ik ga een mailtje sturen om te vragen of ze 'm nog hebben, want ik ben wel erg benieuwd wat ze hebben opgeschreven.


    Jammer! Mogen we nog foto's zien ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Theather - Flevoland - Angel


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,